№11 Familie, va iubesc!

169 17 1
                                    

-Imi este greu, tot ce pot sa fac este sa il urmaresc, vreau sa il simt aproape dar nu pot!Daca nu era acel mare frustrat ii spuneam acelui baiat tot ce aveam pe suflet.In momentul asta trebuia sa tip....de fericire sau de tristete , eu trebuia sa fac asta dar uite ca acum plang, imi plang de mila iar pe asta nu o aveam in plan!NaNa, tu stii totul in cel mai mic amanunt! I-am spus ca a venit schimbat dar cred ca eu am gresit , este posibil sa fiu egoista pentru prima data, a doua, punand-o la socoteala si pe cea cu Bum dar spune-mi,este asta corect?

-Draga mea, trebuie sa arati de ce esti in stare!

-Numai pe tine te am, cui sa arat? Acel baiat pe care am putut sa il vad azi, de bluza grii vorbesc,nu stie nici ca exist!

-Cum sa nu stie? NaNa stie asta, marea NaNa, el nu are cum sa nu fi auzit de tine!

-Marea mea NaNa,multumesc ca imi ridici moralul dar orice as face sunt invizibila!

-Taci!Daca spui astfel de prostii mai bine taci! Invizibila? Iubita mea, lumea e rea prin ochii tuturor .Te sfatuiesc sa inchizi ochii si sa te uiti doar in fata! Daca erai egoista nu imparteai toate astea cu mine acum!

-Mai exact ce impart? Impart energie negativa! Ma simt ca o oala maaare din lut in care se tine kimchi-ul!

-Muratura mea, ia spune-mi, e frumos?

-A? Aaaa, vrei sa iti spun cum arata?

-Da!

-Nu o sa o fac!

-Yaaaa, se smiorcaie si se lipeste de mine la fel ca o prajitura de orez prea fiarta!Vreau sa stiu! Imi zici ce e rau mie iar ce e bun pastrezi doar pentru tine?

-Bine...cand m-am uitat la el prima data parea a fi un baiat simplu.Fata lui era perfecta! Este mai inalt cu un cap si pare foarte aiurit.Alearga bine,arata bine, arata foarte bine.

-Ce? Unnie, tu iti bati joc de mine? Nu te pricepi deloc la descrieri!

-Yaa, ti-l voi arata! Dar nu acum...acum nu mai am curaj....

-Vrei sa ii spun eu? Nu imi va fi prea greu: "Fraiere, vezi dulceata asta? E moarta dupa tine, lesinatule!"

-Cum poti sa spui asta? Esti nebuna? Nici nu mai vreau sa ti-l arat!

-Asa de mult il placi?*o voce foarte familiara*

-Da , il plac dar suntem ca si soarele cu luna...

-Ok, vorbeste cu el, daca este un baiat bun, iti voi da acordul meu!

-Nu am nevoie de acordul nimanui!

-Chiar asa?*vocea acelui barbat se aude din ce in ce mai aproape*

-T-ttata? Ce cauti aici?

-M-au chemat la scoala, am auzit ca ai avut o mica "aventura frantuzeasca".

NaNa se scuza si pleaca:

-Buna ziua tata, caci NaNa si cu mine suntem prietene de 13 ani si tata o considera de incredere,eu va las sa discutati!Mi-a parut bine de revedere!

-Tu! Cum sa imi faci fetita muratura?

-Imi pare rau!* Unni pare stresata*

-Era in spirit de gluma! Sa vi pe la noi diseara, JeeHee nu e in apele ei in ultima vreme si e bine ca are pe cineva alaturi!

-Da tata, am inteles!

-In regula, poti sa pleci NaNa!

Raman cu tata, momentele noastre tata si fiica sunt destul de rare asa ca incepem sa vorbim:

-Ai o prietena buna!* spune tata*

-Ea? Ea e o zapacita! Tata, ma bucur ca o lasi sa imi fie alaturi!

-La sfarsitul fiecarei discutii cu ea esti fericita! Oricat de grea e situatia, ea este langa tine, mereu! Daca fata mea o considera ca pe o sora eu de ce sa nu o consider ca pe o fiica?

- Sa stii ca ai dreptate!

-Apropo de frati....ce se intampla cu Bum? Nu am auzit cearta de mult timp! E totul in regula?Vine mai des pe la birou si nu imi mai spune "tata" doar cand are nevoie ,ci tot timpul.Este mai ingrijit si brusc, are o iubita!

-In legatura cu asta....

-Multumesc! Stiam ca o sa intelegi odata si odata!

Tata stia tot,absolut tot! Stiam asta dar am vrut sa observe singur ca m-am maturizat...

-Fratele tau,continua tata, fratele tau nu are nici o vina.Mama lui a plecat asa cum a plecat si a ta.A fost vina mea, recunosc dar orice om greseste, dar numai un om.puternic este in stare sa ierte

-Eu te-am iertat deja!

-Stiu, prin faptul ca ai avut grija si intelegere fata de Bum, mi-ai dovedit asta!

-O , domnule Park, ce mai faceti?*Daniell*

Om fara pic de bun simt, care nu respecta pe nimeni si nimic,vorbeam cu tata!!!!

Ma ridic si tata face la fel.Daniell ii intinde mana dar tata o refuza.

-Am crezut ca fac un bine, ofteaza tata, dar tu nu esti bun pentru fata mea!

Daniell isi pleaca capul in fata tatei dar batranul este de neclintit.

-Domnule, imi pare rau daca v-am facut sa credeti asta! Eu chiar vreau sa fiu din nou langa ea!

-Atunci de ce ai plecat? *spun eu aproape plangand*

-Tu,plangi? *ma intreaba tata ingrijorat*

-Nu tata,sunt bine! Dar, vezi tu, este asa de trist cand oamenii la care tineai se schimba si atunci cand iti e mai greu te parasesc!

-Da, am cam fortat lucrurile!

-Nu trebuie sa te ingrijorezi, ma descurc!

-Pot sa va las asa?

-Da.Doar daca imi promiti doua lucruri: scapa-ma de garzi si retrage-i transferul!

-Bine, am inteles, pleaca de la mate, ia-l pe fratele tau si pe iubita lui si adu-i acasa!

Il pup pe obraz si il imbratisez apoi imi iau ramas bun de la tata.

-Nu sta mult cu el, e un ticalos!

-Stiu!

-Te astept acasa!

Korean love story (*/**)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum