-Multumesc!Datorita tie, acum pot spune ca am rezistenta la sport si nu numai! Traiesc periculos, la fel ca un gangster!*Bum*
-Cu placere, trebuia sa te ajute cineva si in privinta asta,nu?
-Asa este!
Chicotim pana la 10 , cand se termina prima ora.Voiam sa va spun ca aveam matematica dar... dupa ma credeati nebuna si va gandeati "Tipa asta are numai mate in orar?"
Raspuns: Dupa ce am picat mai mult de jumatate din clasa la un test, profa a cerut o aprofundare si, bineinteles, o extindere!Deci da, sunt la profil uman si fac muuulta matematica!
- Ce ai?* ma intreaba Bum ingrijorat*
-" ....si il vom gasii pe acel ticalos pe care il placi!"
Ma ia de brat si mergem pana in dreptul usii pe care scrie a X-a F.Se suna iar baietii ies unul cate unul...Ma uit atenta, a mai ramas unul in urma tuturor dar nu vad nici un hanorac de culoare grii... s-ar putea sa nu fie el.O lacrima cade usor incalzindu-mi obrazul...
-Ce? *Bum*
- Da, plang, de parca e prima oara cand vezi asta!
-Nu asta! Este o haina in cuier!
-Dar a iesit fara ea...
Profesorul ia haina din cuier si fuge sa il prinda din urma.
-El e!
-Du-te! *ma incurajeaza oppa*
Ma indrept grabita, aproape am ajuns, este un baiat frumos,avea o fata perfecta si o frizura care il scotea din tipare ceea ce imi dovedeste ca aleg bine si cu ochii inchisi.
El o ia pe scara elevilor iar eu grabesc pasul.
-Chiar ai de gand sa fii asa?
-Ă..aaaa , vorbim mai tarziu, nu am timp.
Imi opreste calea.
-Yaaa, tip cu toata puterea lovindu-l cu pumnii mei mici in piept, eu, stii cat l-am cautat?
Va vine sa credeti sau nu, il caut de 2 luni si l-am gasit!
NaNa coboara scarile si observa ca sunt "pusa la zid"de fostul meu prieten asa ca vine din spate si ii pune mainile la ochi.El nu reactioneaza deloc bine la jocul asta iar eu stiam , dar nu imi pasa, l-am ocolit si am alergat cat am putut de repede in speranta de a-l prinde pe acel "bunoc" care imi face zile fripte.
CITEȘTI
Korean love story (*/**)
FanficAceasta poveste are in prim-plan o iubire neimprtasita a unei adolescente ( Park Jae Hee) de 16 ani.Este o iubire frumoasa dar foarte dureroasa, ca in filme.