Am ajuns acasa la unnie unde era un mare dezastru.I-am spus sa isi ia doar hainele preferate pentru ca stiam ca va urma sa mergem si la o sedinta de shopping.
-Hai sa mergem acasa!
-Unnie, nu va incomodez? Eu sunt o durere de cap!
-Pai ai dreptate....
Isi pleaca usor capul.
-De aceea trebuie sa oprim si la farmacie pentru niste medicamente impotriva durerii de cap, poate si niste calmante si in caz ca nu mai suport si dau in tine, luam si niste pansamente.
Zambeste si ma ia in brate! Se vedea ca este la fel de fericita ca si mine.
Ajungem acasa iar o pufosenie alba iese din camera mea intre-deschisa.
-Merg in camera ta sa despachetez, vin imediat!
-Camera ta, vrei sa spui!
-Ce?
-Fata in fata cu usa camerei mele, este camera ta!
-Unnie, se alinta mai tare ca felina din bratele mele, multumesc!
-Fugi! Lasa-ti bagajul si hai la masa! Cheia camerei tale este pe biroul meu!
-Ok!
Merg in sufragerie unde toata lumea ma astepta.
-Doamna Mon, ce surpriza placuta! Buna seara domnule, ce mai faceti?
-Ce domnisoara mare!*zice domnul Mon in timp ce doamna imi face cu ochiul*
-Am aflat de curand ca esti in acelas liceu cu fiul meu.Cred ca trebuie sa il cunosti si sa va imprieteniti!Ah, se pare ca va intarzia, sper ca nu te superi!
Dau din cap aprobator in semn ca nu este nici o problema.Si intreb ce este cu pisica. Domnul si doamna Mon ma informeaza ca numai ce au venit din China si ca nu au avut cum sa lase pisica acasa cu baiatul lor deoarece este foarte dezordonat si are grija numai de el, asa ca au luat-o cu ei.
-Cum se numeste pisica?Intreaba tata curios.
-Jolie! Este numele pus de Hyun Jong acum 3 zile.
Hyun Jong e un nume destul de des intalnit asa ca pare sa fie o coincidenta....dar de ce Jolie? Profa mea de franceza are gura mare! Asta trebuie sa fie!
In tot acest timp.....
*NaNa*
Hmmmm, sa iau cheia si sa imi las bagajele.Nu vreau sa intarzii la masa. Dar ce o fi asta? -uitandu-se spre dosarul turcoaz-
Mon Hyun Jong, el o fi baiatul?
*vocea naratorului*
Se uita si incepe sa citeasca dosarul.
*NaNa*
Merg la masa si....
O vad coborand scarile dar intra cineva pe usa...
NaNa scapa dosarul turcoaz care nu stiu de ce e in mainile ei.Se uita insistent in spre usa.
-Se pare ca fiul dumneavoastra a venit.Permiteti-mi sa ma ridic si sa il conduc aici.
Eram toata un zambet asteptand sa il vad pe mult laudatul Mon Hyun Jong. Unnie mi-o ia inainte .
Tipul isi trece mana prin par si intreaba daca aceasta este familia Park. NaNa nu ii raspunde dar se uita la el ca la un bilet castigator la loto.Merg spre cei doi si
-Oh,Tu?zice el mirat si rade facand astfel niste gropite adorabile.
-Hei!* zice NaNa*
Eram socata!
-O, Hyun Jong, ai venit, aceasta e fata mea, JeeHee si aceasta e cea de-a doua fata a mea, NaNa.
-Buna ziua domnule, sunt Mon Hyun Jong! JeeHee, multumesc pentru ca mi-ai inapoiat bluza!
-Oh, va cunoasteti? spune incantata doamna Mon.
-Da, zambesc confuza, nu am stiut ca este baiatul dumneavoastra!
Bum si Angii cred ca si-au dat seama despre ce era vorba...toata lumea radea.Eu si Hyun Jong stateam fata in fata... noi nu eram atenti la nimic din ce se petrecea in jur.
Imi pare bine ca te-am gasit, bluza grii!* in my mind*
Imi pare bine ca m-ai gasit,dar ce a durat atat de mult?*gandea el*
Acesta a fost primul volum, va multumesc tuturor, in special lui Lumilulu pentru toate sfaturile, laudele si incurajarile pe care mi le-a oferit! De maine incepe al doilea volum Korean love story-My angel, my love
CITEȘTI
Korean love story (*/**)
FanfictionAceasta poveste are in prim-plan o iubire neimprtasita a unei adolescente ( Park Jae Hee) de 16 ani.Este o iubire frumoasa dar foarte dureroasa, ca in filme.