Revenind la tot ce înseamnă acel tip pentru mine....cred că el devine totul...totul și nimic.După toate cele întâmplate nu mai reacționez cum trebuie...
... trebuie să merg cu Bum la mătușa să luăm niște cadouri.De fiecare dată când merg la ea mi se pare că totul ia o turnură proastă...poate că am impresia asta datorită faptului că data trecută,Bum a fost foarte speriat de noua coafură(deși nu se poate numii nici pe departe așa) a matușii, care avea un aspect foarte natural de fân cosit.
Matușa are un pod în care ține lucruri foarte vechi dar destul de valoroase pe care le mai "agață" balărbatul ei ca să facă rost de bani pentru bautură și țigări.
-Copilașii mei, ce mai face tatăl vostru? Este bine? * spune ea plină de viață*
-Da matușică, este bine, am venit sa luăm cadourile.*continui hotarâtă discuția ce simt că se încheiase dinainte să inceput*
-Eun Yi, termină cu amabilitatea ta de prost gust, mai bine ne dai ce ai de dat și ne lași să plecăm.* Bum*
-Oppa, termină cu circul!Matușa, noi ne grăbim sa ajungem la școală.
Am luat tot ce aveam de luat de la "matușa "noastră și am început să vorbesc pe un ton foarte calm cu Bum.
- Tu știi că eu nu pot să trăiesc cu fiul amantei tatălui meu nu? Mama a fugit cu altul doar pentru că a aflat de acea escapadă amoroasă a tatei în Jeju, în livada noastră de mandarini și am rămas pe cap cu Matușa asta și cu mă-ta care a plecat dupa ce s-a asigurat că primești ceva. Știi de ce nu pot suporta asta? Pentru că nu am mamă din cauza ta , din cauza voastră! Nici nu știi cât de mult am iubito! * mormăi aproape plângând*
-Tu nu te-ai gândit niciodată că suntem în situații similare? Mama plecând dupa tatal tau? Ce vina pot să am eu? Cu ce am greșit că mă disprețuiești așa tare? Am înțeles, un frate vitreg nu este tot ceea ce ți-ai dorit și știu că nu îți găsești mama dar atunci când tu aveai 7 ani, eu aveam10 și atunci când tu plângeai eu speram să nu deranjez pe nimeni.Crezi că îmi faci vre-un bine spunând lucrurile astea acum?
-Nu m-am gândit niciodată cât ai suferit şi probabil că deţii puţin adevăr dar fata aia de 7 ani are acum 15, dacă mă gândesc mai bine 16 şi e mai matură şi mai îngrijită că tine? Cum rămâne cu ea?
-Fata aia? Fata aceea avea un om care se ocupă în permanență de ea, care o spăla, o îmbrăca şi o hrănea, pe când tipul ăsta, excrocul ăsta cu care îţi e scârbă să vorbeşti are 18 ani şi nu a fost nimeni, absolut nimeni să-l asculte şi să-l înveţe.Nimeni!De ce ai început discuţia asta? De ce faci asta acum?
~Debea atunci mi-am dat seama că şi el era rănit.Am înţeles că eu aveam o mare parte din vină , că l-am respins doar pentru a nu-mi calcă pe orgoliu.Băiatul asta, neîngrijit care umblă cu toţi golanii,nespălatul care se bate pe holurile şcolii şi mă face de ras, omul pe care îl miroşi de la 10.000 de metri de parfum Dihor sau cum naiba se numeşte,el a fost persoana în care am lovit timp de 9 ani.~
-Îmi pare rău.Ce ai zice dacă nu ne-am mai calca pe coadă? Prieteni nu vom putea fi dar, cu toate astea hai să înlăturăm termenul acela... ştii tu..."vitreg" şi să îi facem şi un bine tatei.
-Eu nu ştiu ....pentru tine nu voi putea fi un Oppa niciodată datorită felului în care arăt.*spune oftând*
-Dacă vrei să îmi fi "oppa" acum e timpul dar va trebui să scapi de acele maldăre de gunoi care te urmează everywhere.
-Ok, la ei pot renunţă, ei vor doar să împărţim ţigările.
-Mai este ceva... tu trebuie să ai o iubita şi ştiu şi pe cine.
-Dar....
-Angela, tipa din state.
- Cum o să dau ochii cu ea?
-O placi de anul trecut şi ştiu eu ce să fac. Tu trebuie să fii că mine.!
-Nu vreau să fiu ca tine!
-Atunci trebuie să fii tu, varianta mea.
~Şi aşa am încheiat războiul.L-am dus la magazinul de modă al mamei lui Kim Na Na, l-am tarat prin frizerii şi i-am schimbat parfumul. I-am făcut cunoştinţă cu tipii din zona VVIP şi, nu în ultimul rând i-am alungat acei " muci" din cap.~
-Jee Hee...
-Mulţumesc că ai acceptat să fii fratele meu mai mare! -Ce? Eu nu am făcut nimic! Tu...vezi cum arăt acum?Totul ţi se datorează!
-Păi, lasă dramatismul, trebuie să ajungem la şcoală.A durat 3 ore şi deja am făcut muuuulte.Trebuie să mergi elegant.Nu privii pe nimeni în ochi şi.... Bum, hai să nu ne dăm în spectacol şi să nu zici nimic de tata. De azi mă poţi prezenta drept sora ta mai mică.
-Bine, aşa voi face, ne întâlnim la 4 pentru prânz.
-O aduc eu pe Angela!
-Ce?
-Keep calm, o rezolv eu!
-Şi în cazul în care nu mă vrea?
"-Domnişoară Angela, ce mai face tatăl dumneavoastră cu acele acţiuni frauduloase? S-a rezolvat treaba?"Am auzit întâmplător ceva în legătură cu domnul Jonson în timp ce eram cu tata la sala de şedinţă.Lucrez part-time la el la companie, trebuia să ştii asta!
-Ok, asta sigur va merge.Păi atunci la 4.
-Bye!
~3:40....3:57...4:15..~
-Angii, Bum va apărea din clipă în clipă!
-Bine, pentru mine nu e nici o problema!
-Putem începe să mâncăm, nu cred că se va supără.
~Bum, dacă te găsesc,eşti mort!~
Ps: Aruncati o privire si la coperta acestui capitol.
CITEȘTI
Korean love story (*/**)
FanficAceasta poveste are in prim-plan o iubire neimprtasita a unei adolescente ( Park Jae Hee) de 16 ani.Este o iubire frumoasa dar foarte dureroasa, ca in filme.