barátok 3.rész

814 49 12
                                    

                 -Jungkook szemszöge-

-meg kaptam Tae telószámát... írjak neki? Vagy inkább ne?- beszéltem magamban. Végül rá írtam

                                           Jungkook😊✌
                             Sziaaaa Taeeee!!😁😁
                                                     13:23

Tae Tae😜😋
Szia Kookiee!!😀😀
13:23

Kaptam a választ azonnal aminek nagyon örültem. A Kookie beceneven kicsit nevettem mert tök cuki nak találtam.

                                           Jungkook😊✌
                                         Mi jót csinálsz?
                                                           13:24

Tae😜😋
Semmi különöset. Épp fekszek az ágyamban. És te?
13:24

                                           Jungkook😊✌    Én is. Nincs kedved el menni valahova holnap után a vidámparkba suli után?
                                                          13:24


Tae😜😋
Hmm... jó ötlet 😃 ugyis péntek lessz. Akkor majd menjünk. Hol laksz? Felveszlek a kocsimmal😋
13:25

                                           Jungkook😊✌
                                    Oksa XXXXX út 15
                                                         13:25

Tae😜😋
Akkor 14 re ott leszek érted pénteken. Ne felejsd el!!😂😂❤
13:26

                                         Jungkook😊✌   Nem fogom!!!😂😂❤ de te se felejsd el!!😂
                                                         13:26

Tae😜😋
Én sem fogom Jungkookie😉
13:26

-ezaz! -mondtam ki és mentem is zuhanyozni mert miközben írtam, úgy izzadtam az izgalomtól hogy már nagyon rámférne a zuhanyzás.

             -Taehyung szemszöge-

Végre tudok beszélgetni Jungkookkal a telón is. Pénteken megyek érte kocsival és megyünk a vidámparkba amit nagyon nagyon várok már mert ez lessz az első hogy Kookie val megyek valahova.
-ideje zuhiznii- mondtam ki hangosan és a fürdő szoba felé vettem az irányt.

                          -Reggel-
               -Jungkook szemszöge-

Egy jó idő óta nem éreztem ilyen jól magam reggel... lehetséges hogy azért mert sz.. sze.. szerelmes lennék Taehyungba?? Nem is tudom.. talán.. de már akkor is örülök ha rá gondolok...igen.. akkor gondolom szerelmes lehetek belé.. na mind 1.
                         -suliban-
-Szia Tae Tae Hyung!- futottam oda hozzá.
-Szia Kokiee!- utánozott a hangomon én meg csak megböktem barátian és röhögtünk mind ketten.
- nagyon várom már a holnapooot!!!- mondtam izgatottan.
-én is !! - mondta ő is izgatottan.
-Tae! Becsöngettek. Ülünk egymás mellé? - kérdeztem vigyorogva.ő meg persze igent mondott.

azt hiszem szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora