18.rész

241 16 1
                                    

(Gyerekek én nem tudok +18 as jeleneteket irni úgyhogy próbáljátok meg elkébzelni hogy mi történhetett)

-Jungkook szemszöge-

Miután kijöttünk a kádból, vörös arcal fogtam magam elé a törölköző.

-Most szégyenlős vagy? - nevet fel Tae mire én csak durcis fejjel nézek rá, és elkezdem törölni magam.

-Nem vagyok szégyenlős csak... csak fázok - mondtam majd tényleg kirázott a hideg. De nem azért mert fáztam, hanem mert Tae a hátam mögé lépett és hátulról át ölelt.

-Akkor megtörölközünk, hajat szárítunk és menjünk aludni - súgta a fülembe.

-J..Jó. - mondom egy kicsit akadozva

-Na. - veszi el tőlem a törölközőt és kezdi törölni vele a hátamat, majd megtörli a fenekemet ami miatt egy picit felnyögtem, majd ment lejjebb a láb száraimhoz. Elkezdte azokat is törölni. - Fordulj meg! - mondta de én nem tettem. - Kook! Fordulj! - mondta mosolyogva

-Nem! Én is megtudom csinálni! - veszem el a törölközőt és törlöm meg magam elől.

-Hééj - mondja gyerekesen. - én akartalak megtörölni

-Meg törölheted magad! - mondom egy kis mosollyal a számon.

-Nem akarom... meg törölsz Kookie? - néz boci szemekkel amiknek nem tudok ellenállni, olyan aranyos.

-Meg - sóhajtok egyet, majd elkezdem törölni először az arcát majd a füleit, így már rá láttam arcára. - Miért vagy ilyen cuki? - kérdezem a szájára hajolva, majd meg csókolom.

-Nem tudom... te miért vagy ilyen dögös? - kérdezte alsó ajkát megnyalva.

Fel nevettem és tovább töröltem. Mikor meg töröltem teljesen, gyorsan mind ketten hajat szárítottunk és be bújtunk az ágyba. Hirtelen jött egy üzenet a telefonomba. Hobi írt. Mit akarhat?

Hobi: Jungkook...

Me: mi a baj?

Hobi: Szerelmes vagyok beléd!💕

Mi a fasz van ezzel a gyerekkel??? Tudja hogy Tae val vagyok együtt!

Me: Hobi én TaeHyungot szeretem. Bocsi

Hobi: nem izgat. Az enyém leszel!!😏❤️💕💘💓💗💞💝

Me: Hobi hagyd abba! Én nem szeretlek!!!

Hobi: ❤️🧡💛💚💙💜❣️💕💞💓💗💖💘💝

-Ki az Jungkook? - kérdezte a képernyőt nézve, majd ki kerekedtek a szemei. - Ju-Jungkook! Te.. - gyűltek könnyek a szemébe.

-Tae! Ez nem - kezdtem volna de nem hagyta hogy végig mondjam

-Ez nem mi?! - kérdezte sírva

-Ez csak HoSeok!

-És miért küldözget neked szíveket????

-Nem tudom... azt írta hogy szerelmes belém...

-Bassza meg - sírt tovább - miért az egyik legjobb barátom?? - kapott fejéhez. Oda kúsztam hozzá és megöleltem

-Nekem csak te kellesz! Csókolok a nyakába, mire ő sóhajt egy nagyot. Kezeim közé veszem arcát és a szemébe nézek. -Nem szeretem HoSeok ot. Érted? - kérdezem, határozottan. Ő csak becsukja a szemeit és hozzám bújik.

-Szeretlek JeongGuk - mondja kicsit halkan mert a sírás miatt nem tud hangosan beszélni. Én is át ölelem újra, és bele puszilok a hajába.

-Én is téged Kim TaeHyung! - cirógatom a hátát.





Sziasztok💕 tudom rég volt rész... nem volt kedvem írni ezért bocsánat!!! Remélem olvassa még valaki ezt a könyvet és élvezitek. Annyeong~~💕💕💕💕

azt hiszem szeretlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora