-Tae szemszöge-
Meg ilyedtem amikor megláttam a szíveket.. azt hittem az ÉN szerelmem valaki mással is van, de kiderült hogy csak HoSeok az akivel még elbeszélgetek majd..
Most épp az ágyban fekszek Kookie val aki még szuszog. Halkan oda nyúltam a telefonomért és az ujjlenyomatommal fel nyitottam. Be mentem a messenger be és elkezdtem keresni HoSeok ot.
Addig tekertem le, míg meg nem találtam
-Meg van! - mondtam halkanMe: Szia Hobi! Azt hiszem valamit le kéne tisztáznunk..
Tiszta dühvel írtam ezeket a szavakat, mire nem sokkal később jött is a válasz
Hobi: Igen. Bocsi de TaeHyunggal mi sokkal jobban össze illünk, és ezt Tae is jól tudja!
Hogy képzeli?!
Me: Tae-t el akarod venni tőlem? Na meg a nagy lófaszt! Tudod mikor! Majd ha meghalok!
Hobi: Most verekedni akarsz?😉
Me: Szét verlek te faszfej!!!!😡😡😡
Hobi: Hát okéska.. akkor gyere ma 17 órakor a sikátorba ahol régen lógtunk
Me: 17 kor
"Kurva élet! Ennyire fel idegesíteni már bűn!" Gondoltam, majd hirtelen könnyek gyűltek a szemeimbe.. "mivan ha tényleg JungKook is szereti HoSeok ot?"
-Faszom! - folytattam vissza a kiabálásomat és vissza kuporodtam az ágyba sírva. Gondolom nem voltam valami halk mert Kook elkezdett simogatni
-Mi a baj kicsim? - kérdezi rekedtes hangján
-Mi? - néztem fel rá "nem mondhatom el neki hogy el megyek" - semmi sincs! - mosolygok rá
-Akkor ne legyen könnyes a szemed! - nyitja ki résnyire a szemeit és meg törölte enyéimet. - Nagyon szeretlek! És ezt nem felejtheted el! Érted?! - nézett rám, mire én bólintottam egyet
-Kook! Ma 17 kor lemegyek focizni a fiúkkal oké?
-Mehetek én is? - kérdezte sok kedvel az arcán
-Kookie... te nem ismered őket annyira és..
-Jólvan akkor nem! - mondta durcásan
-Kookieeeee - bújok oda hozzá. Még 2 óra és szét verem azt a faszfejt - nagyon szeretlek!!! - puszilgatom meg majd egy helyen elkezdett kuncogni.
-Csak nem csikis valaki?? - nézek rá huncutul és elkezdem csikizni amitől belőle kitört a nevetés
-Nee! Hagyd abba! - nevetett ficánkolva, mire engem is elkapott a nevetés
- 2 óra múlva -
Oda menetem Kookie hoz és nyomtam egy puszit a szájára.
-Sietek! - mondtam és megindultam az ajtófelé. Egy táskát vittem magammal amiben volt a telefonom és néhány zsepi.A megbeszélt helyhez értem ahol megláttam azt a személyt akit legszívesebben ott helyben fejen lőttem volna.
-Nocsak, nocsak.. megjött a kis TaeTae - mondta HoSeok gúnyosan.
-Kurva anyád.. - motyogtam az orrom alatt és szúrós szemekkel néztem rá. Már indultam volna felé, de hirtelen fel csettintett, és előjött 4 ember a sötétből.
-Mi a faszom! Egy egy ellen te rohadt köcsög! - kiabáltam el magam mire megláttam annak a négy embernek az arcát, teljesen le sokkoltam. NamJoon, SeokJin, YoonGi és Jimin állt HoSeok mellett.
-NamJoon? Miért? - kérdeztem könnyekkel a szemeimben, közben meg kurva mérges is voltam.
-Sajnálom Tae... de kényszerít - az utolsó mondatot csak úgy mondta hogy én le tudjam olvasni a szájáról, nehogy meg halja ez a pöcsfej
-Kurva anyád HoSeok! - futottam hozzá mire a többiek rám támadtak - Haggyatok! -kiabáltam, de nem igazán érdekelte őket. - Sajnálom - mondtam és le meg rúgtam őket ahol csak tudtam és vertem őket, mire végre már nem fogott senki oda futottam HoSeok hoz és pofán gyűrtem
-Te rohadék! - mondta és elkezdett verni. Úgy vert hogy már folyt az orrom vére is. Le estem a földre, ő felém tápászkodott és elkezdte szorongatni a nyakamat.
-Ha meghalsz, akkor végre enyém lessz Kook! - nevetett amitől meg ilyedtem.Mikor már szinte a lelket is kiverte belőlem már nem bírtam. Halottnak kellett tettetnem magam hogy végre ott haggyon. Mikor elment a telefonomért nyúltam és a mentőket hívtam.
📞☎️
-Halló?
-Ha-halló? Ké-rem jöjjenek értem.
📞☎️
Sziasztooook! Tudom nagyon, nagyon rég volt rész, de kórházban voltam😅 remélem hogy olvassák még ezt a könyvemet. Még egyszer nagyon sajnálom hogy nem volt rész!!!!
Annyeong~❤️