Barátok? 2.rész

1.1K 53 4
                                    

-Taehyung szemszöge-

Szóval a neve Jeongguk. Nagyon illik hozzá! És az a kellemes hang!
-Nézd csak! Ott ül Taehyung. Mellé ülnél ha megkérlek?- szólalt meg a tanárnő Jeongguk hoz. Jeongguk rám nézett és kivillantotta gyönyörű fogsorát s integetni kezdett nekem. Éreztem hogy fülig vörös vagyok. Elég nehezen de vissza integettem neki. Éreztem hogy kihagy egy ütemet a szívem ahogy néz a szeimbe. Amikor fel ért hozzám megéreztem kellemes illatát. Már csak attol féltem hogy meghalja a szív verésemet. Leült és felém nyújtotta a kezét.
-Szia! Te ugye Taehyung Vagy?- mosolygott rám.
-Igen. Szia! Te meg Jeongguk ugye?-
-Aha!- kuncogott.- hívhatlak Tae nek?-
Kérdezte.
-Tae?- Kuncogtam aztán mosolyra húztam számat.- hívhatsz. De csak ha én téged Jungkook nak.-
Kuncogott eggyet és mondta
-Meg egyeztünk Tae!- És mosolyogva bámulta a szemeimet és én is rá mosolyogtam.

-Jungkook szemszöge-

Ez a Tae nagyon kedves! Szép barna szemi, barna haja olyan csábító!

-Szünet-

-Tae!- Rohantam az említett felé.- Beszélgetünk? Ismerjük meg egymást!- Mosolyogtam.
-Oké. Miért is ne?- Kimentünk az udvarra és én kérdeztem.
-Na.. Akkor kérdezhetek?- Kérdeztem.
-Aha!- Vágta rá.
-Ok. Akkor... Hány éves vagy?
-20.- kuncogott úgy hogy tökéletes fogsorát lehetett látni.- És te?- Kérdezte.
-Én 18.- mosolyogtam.
Néztük egymást egy ideig a cseresznye fa alatt és éppen becsengettek.
-Ohm ... Izé becsöngettek... Bemegyünk?- kérdeztem elpirult arcal. Ő csak kuncogott eggyet és mondta
-Menjünk- és nagyot mosolygott.
-Várj! Most már barátok vagyunk ugye?- kérdeztem.
-Nem is tudom...- Majdnem kicsordult egy könny csepp a szememből.- De amúgy igen!- Nevetett és megölellt mert látta hogy csupa könny a szemem. Próbáltam vissza tartani a könnyeket. Ő át karolta a nyakamat én pedig csípőjét karoltam át. Nevettem és sírtam örömömben..
-Jungkook? Ne sírj!! Csak vicceltem!- Simogatta a fejemet.
-Sajnálom Tae de.. De én annyira örülök!- szipogtam a vállán miközben ő simogatta fejemet. Melegség árasztott el. Jól éreztem magamat vele. Arra gondoltam hogy mi lenne ha örökre így maradhatnék vele...

 Arra gondoltam hogy mi lenne ha örökre így maradhatnék vele

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Itt is van a 2. Rész! :)) remélem tetszeni fog nektek! Csodás nyári szünetet kívánok mindenkinek!!😘😘

azt hiszem szeretlekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin