*Dwa lata pózniej*
Byłaś bardzo szczęśliwa z Felixem, zawsze gdy miałaś jakiś problem on pomagał ci go rozwiązać. Widziałaś, że gdy był przy tobie był szczęśliwy tak samo jak ty. Lecz po jego debiucie nie spotykaliście się już tak często jak wcześniej. Felix gdy tylko miał chwilę czasu od razu do ciebie pisał lub dzwonił, chciał być cały czas przy tobie.
Pewnego dnia dowiedział się, że wyjeżdżają na rok w trasę koncertową po całym świecie. Nie wiedział co robić ani jak ci to powiedzieć. Bolało go serce bo nie wiedział czy jak wróci nie będziesz miała kogoś innego...bał się ale postanowił ci to napisać. Tak zrobił. Ty wyświetliłaś tą wiadomość dopiero pare godzin pózniej ale nic nie odpisałaś chciałaś z nim to wyjaśnić twarzą w twarz jak wróci do domu (mieszkacie razem)
Przygotowałaś dla niego kolację i czekałaś aż wróci.
Jego powrót trwał dwie godziny więc jedzenie było zimne a ty zasnęłaś. Chłopak gdy cię zobaczył śpiącą był na siebie zły, że wrócił tak późno i kazał ci czekać na siebie. Odłożył swoje rzeczy, wziął cię na ręce i zaniósł do twojej sypialni. Odłożył cie i zamknął po cichu drzwi wychodząc, poszedł do kuchni zrobił sobie jedzenie, wziął je do jadalni i zjadł, następnie wyłapał się i poszedł sprawdzić czy śpisz. Gdy cię zobaczył powiedział, ,,Kochanie wyglądasz jak anioł....mój anioł" pocałował cię w czoło po czym poszedł do siebie i zasnął.
Była już bardzo późna godzina a ciebie obudził koszmar...nie mogłaś zasnąć przez pewien czas. Postanowiłaś pójść zobaczyć czy Felix wrócił, po cichu otworzyłaś drzwi jego pokoju i weszłaś do niego. Popatrzyłaś w stronę łóżka a na nim leżał nie kto inny jak twój chłopak Felix. Usiadłaś obok leżącej postaci i poglaskałaś go po głowie szepcząc ,,Kocham cię" Felix złapał cię za dłoń i przyciągnął do siebie powodując, że leżałaś obok niego. Przytulił cię mocno i kontynuował spanie. Ty chwilę pózniej też zasnęłaś w objęciach chłopaka.
CZYTASZ
Kochasz mnie? |Stray Kids Felix|
CasualeKogo wybierzesz przyjaciela który oddał by za ciebie życie czy chłopaka który chce abyś była tylko jego, odizolowana od świata. Wybór należy do ciebie... Którego z nich naprawdę kochasz? 20𝐤 𝐰𝐲𝐬́𝐰𝐢𝐞𝐭𝐥𝐞𝐧́ - 07.10.2020𝐫 60𝖐 - 04.01.2023𝖗