1.4 | Dedikodular

6K 532 117
                                    

Dilan: Öhhhh

Dilan: Goca gööööt

Dilan: Dün dediklerim için mi beni regl günündeki kızlar gibi yere serip duruyorsun?

Dilan: Karşim o nası görmezden gelmedir bi an kendi varlığımdan şüphe ettim amk

Dilan: O yanındaki kız kim hem

Dilan: Benden başka bff edinirsen seni domaltırım

Murat: Uf iyi ya.

O sırada Şeyda'nın mesaj atması ile hemen onun olduğu bildirim penceresine girdim.

Şeyda: Og

Dilan: Og?

Şeyda: Ofisime gel.

Dilan: Tamam

Hızla kalkıp Murat'a kaçamak bir gülüş attım ve Şeyda'nın ofisinin olduğu kata doğru çıktım. Kapıyı tıklayıp içeri girdiğimde bir adet kaşları çatık, elleri birbirine sımsıkı bir biçimde kenetlenmiş, burnundan soluyan bir afet ay pardon adet Şeyda gördüm.

Bu çok seksi.

"Dün ve bugün çizilen tüm resimlerin kopyasını ulaşabileceğim bir dosyaya yerleştir ve şu Rüzgar şirketi ile olacak toplantı için tüm desen çalışanlarına e-posta gönder."

"Neden sinirlisin?"

"Sana ne!?"

Bir anda bağırması ile yerimden sıçradım ve kapıya doğru baktım.

"B-ben çıkayım ba-"

"Çıkabileceğini söyledim mi?"

"H-hayı-"

"Kekelemeyi de kes ayrıca."

"Tamam."

Karşısındaki tek kişilik koltuğa oturdum ve önüme dönük olmama rağmen kaçamak bakışlarla Şeyda'ya baktım.

Diğer günlerin aksine bugün resmî giyinmemişti. Ona bol gelen bir beyaz tişört ile benim asla giymeyeceğim türden resmî bir pantolon giymişti. Tamam, bu kombin hâlâ çok sade ve resmî olabilirdi fakat diğer günler kadın ajan gibi giyiniyor. Buna bile razıyım o yüzden.

"Umm, anlatmak ister misin?"

"Az önce yürürken Murat ile ilişki yaşadığını duydum. Tebrik etmek istedim sadece."

"N-ne? Murat benim en iyi arkadaşım."

"Elemanlar öyle demiyor ama?"

"Siktir et elemanları, ona bakarsan seninle de yasak lezbiyen ilişkisi yaşadığımızı düşünüyorlar!"

Bir anda küfür edip bağırmamla kalkan omuzlarım aniden düştü ve yerime sindim.

Sen bittin Dilan Ay. Sen bittin.

"İyi. Bir daha işte küfür edersen seni kovarım ona göre."

Her ne kadar 'peki anne' demek istesemde başımı sallamakla onu onayladım.

"Bu yüzden mi bu kadar kızgındın?"

Lütfen bu yüzden olsun, aslında o da bana aşık olsun, beni tüm elemanlardan kıskanıyor olsun falan. Filmlerde bu oluyor.

"Hayır! İstemediğim biri ile evlendirileceğim de ondan."

"U-umarım öyle bir şey olmaz."

"Umarım."

~~~

Of Şeyda seni yerim.

Dilan seni yalarım.

Neden yarattığım tüm karakterler seksi ve mükemmel? Murat bile. Kocaman götü var yavrucağın.

Neyse, Murat'ın götü hatrına vote verin. 🖤

Kovuldum Dimi? (GxG Texting) (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin