Bölüm-2 Kaderin Oyunu

2.2K 62 3
                                    

Sürprizzzzz ben geldim biliyorum upuzun bir ara oldu ama inanın çok yorucu ve dolu bir şekilde geçti tatile girdik girmesine de birşey anladığımı söyleyemem neyse uzatmadan bölüme geçmek istiyorum sizleri seviyorum her zaman dediğim gibi fikir ve önerileriniz benim için önemli o yüzden vote ve yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim öpt canlarım :**

Tam başlıyordum birşey daha eklemek istedim şu dizimizin final konusu yani aslında ben hikayemi GB olarak algılamanızı istemem çünkü sadece ben dizideki oyuncuları kullanıyorum kişi olarak yani hikayemin karakterleri ile dizimizin oyuncuları aynı ama konu yaşanılanlar davranışlar duygular herşey tamamen farklı bu yüzden dizi final yapsada hikayemi etkilemiycek ama dizi için anlatamayacağım şekilde üzülüyorum neyse..

Kısa bir hatırlatma;

...

Her nekadar ona kızsamda beni kendisine çeken bir şey vardı.Daha önce hiçbir kız bana hayır dememişti.

Zeynep'in Ağzından

Ne sanıyor acaba bu çocuk kendini sanki başka yer kalmadı?! Bütün erkekler aynı olmak zorunda sanki hepsi kadın düşkünü..Nerde benim aşık olacağım adam ?? Ben bunları düşünüyorum ama aynı zamanda bizim bölüme doğru yol alıyorum aslında canım derse girmek istemiyor ama neyse el mecbur sınıfa giriyoruz..

-2 Saat Sonra Okul Çıkışı-

Sonunda bugünüde kazasız belasız atlattık. Sınıftan çıkar çıkmaz yağmurun yanına doğru yol alıyorum ki yolda karşılaşıyoruz canım benim oda benim yanıma geliyormuş.

-Zeynep yaa bugün hemen eve gitmesek de biraz dolansak mı ?

-Fena fikir değil aslında tamam ya dolaşalım biraz. :)

-Bitanesin sen :*

Diyerek boynuma atlıyor yağmur gülüşerek okuldan ayrılıyoruz ve okulun yakınlarında ki bir alışveriş merkezine giriyoruz.

O mağaza senin şu mağaza benim her gördüğümüz yere giriyoruz ve yüzlerce kıyafet deniyoruz çok ta eğleniyoruz kafa dağıtmış olduk "iyi ki geldik buraya "diyorum Yağmura:

-Ben sana dedim Zeyno iyi geldi işte ama yoruldum bi o kadar da biraz oturalım şuralarda.

-Tamam olur gel şurada ki kafe de birşeyler içelim.

Elimizde poşetlerde içeri ilerliyoruz yağmur önde ben onun arkasından hızına yetişilmiyor bu kızın da maşallah derken Kafe'den çıkan birisi ile çarpışıyoruz daha doğrusu o bana hayvan gibi çarpıyor kütük minarem bi kadar sert ne olabilir diyerek kafamı ovuşturuyorum ve bana çarpan kişiye bakıyorum..

Kerem'in Ağzından

Bi dikkatli olsana ya !! İnsan hiç mi dikkatli olmaz diycem de çarpan da benim yani kafa mı kaldı bende ? Tam kafamı kaldırıp özür dileyeceğim sırada o tanıdık yüz ve gözlerle katlı karşıya kalıyorum bu da mı tesadüf yoksa kaderin benimle bir oyunu mu ??

Bölüm Sonu

Arkadaşlar sizleri çok seviyorum pek zaman ayıramıyorum çünkü yazmayı sevdiğim kadar okumaktan da çok hoşlanıyorum ve bunu dengelemek zor alıyor neyse ilginizden çok ama çok memnunum ama biraz daha vote olsa hiç fena olmaz ;) Bu arada yazım da ve anlatımdaki varsa eksiklerimi mazur görünüz henüz acemiyim:)) Bu arada kısa olduğunun farlındayım ama sizleri daha da fazla bekletmemek için yayınladım bu bölümü..

*vote ve yorumlarınızı bekliyorum

*yeni bölüm en kısa zamanda sizlerle.. :**

Üniversite  AşklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin