Hallottam a sikolyokat, hallottam a hörgéseket. Ahogy minden áldott este, amikor végre eltudtam aludni.
Utáltam ezt. A bűntudatot. Ami miatt egy békés éjszakám se lehetett, mert mindig láttam a halott embereket álmomban, akik keservesen nyögik ki a nevemet. Bár tudnám, hogy miért vagyok hibás. Hogy hol rontottam el.
Semmit sem aludtam az éjjel, egyszerűen nem ment. Féltem attól, amit láttam volna. Így kiolvastam újra a kedvenc könyvem, és csak tehénkedtem az ágyamban.
Másnap hatalmas volt a mulatás Woodbury-ben. A mostohaapám, avagy a kormányzó hatalmasra van magával, és ezzel a várossal, a közösséggel, amit sikerült valahogy összehoznia. Utáltam ebben élni.
Elakartam szökni, de innen senki se távozhat. Így inkább bosszút állok úgy, hogy egész nap a szobámban kuksolok, az emberek tudtára adva, hogy undorodom attól, ami itt megy.
- Daenerys! -hallottam meg a kishúgom édes hangját, ahogy morcosan követelte a figyelmem. - Nem megyünk ki? -nézett rám nagy szemekkel, miután észrevette a tekintetem.
Őt pedig annyira sajnáltam. Bár csak a féltestvérem, még is nagyon imádtam. Ő akkor még nem látott a dolgokba, és ennek így is kellett volna maradnia.
- Cat, nem lehet. Nem szeretnék -eresztettem el egy félmosolyt, mire csalódottan lehajtotta a fejét. Már megszokta a válaszom erre a kérdésre, de mindig reménykedett. - Viszont, te menj, ha szeretnél -tettem hozzá bíztatva a kislányt.
- Nélküled olyan rossz -motyogta, mire lehervadt a mosoly az arcomról.
- Miért? -kérdeztem tőle halkan, miután becsukta maga mögött a szobám ajtaját.
- Mert apa olyan ijesztő alakokkal szokott lenni. Félek tőlük -mormogta az orra alatt.
- Catherine -néztem a kislány zöld szemeibe, amiket aztán rámszegezett. - Apa téged sose bántana, és nem is engedné, hogy bántsanak téged. Hidd el -mosolyogtam rá bizonytalanul.
- És téged? -riadt meg egy pillanatra, de hamar megenyhült, mikor felnevettem.
- Engem se -hazudtam neki, fogalmam sincsen, hanyadjára.
- Akkor miért nem jössz ki? -faggatott tovább. - Merle bácsi nagyon ijesztő! Nem akarok egyedül lenni! -fonta keresztbe a karjait durcásan, amin magamban nagyot kuncogtam.
- Nem kell félned, Catherine, nyugodtan menj ki, ha szeretnél. Én maradok -magyaráztam neki minnél határozottabban.
- Miért nem jössz kis soha?
- Mert nem szeretek kint lenni. Megvan rá a saját okom. De a baráraid biztos örülnének, ha kimennél. Itt legalább vannak korodbeli kislányok -mosolyogtam a végére, mire sóhajtott egyet, és a falamon lévő képeket kezdte fürkészni, amiken mi szerepeltünk még régebbről.
- Hát, jó -mondta kis idő után letörten, majd kisietett a szobámból.
Egy sóhaj közepette dőltem hátra az ágyamba, és megdörzsöltem a szemem.
Hiányzott anya. Mióta meghalt, Philip állandóan fenyegetett engem. Bekattant, de mások elől remekül titkolta, hogy őrült. A mostohahúgomról se tudott senki, de ott volt elzárva a sötétben.
Penny egy lett azokból, amiktől mindenki menekül és fél, ráadásul az egész az én hibám. Ha én akkor figyelek, akkor nem kellett volna elémugrania, hogy megvédjen a harapás elől... És akkor Philip nem utálna engem.
Nem értettem, hogy az anyám, hogy tudott összeállni egy ilyen alakkal, ráadásul még gyereket is szülni neki...
Bár még jóval a járvány előtt ismerték meg egymást, nekem akkor sem volt szimpatikus.
YOU ARE READING
Take my hand ∆ Carl Grimes
Fanfiction∆ - Fogd meg a kezemet. - Miért? - Mert nem akarlak újra elveszteni. ∆ Carl Grimes avagy The walking dead fanfiction™ Minden jog engem illet√ A saját agyam szüleménye√ [káromkodás és spoilerek] Xoxo