열여덟

4K 371 128
                                    

jisoo: yarım saat oldu, neredesin?

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: bekle, ne?

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: bana aşık olduğunu söyleyen kız beni cidden engelledi mi?

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: işte hayattaki şansım...

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: peki, sanırım bu yalnızlıktan faydalanarak içimi dökebilirim.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: annemin her türlü bulacağı günlükleri yazmaktan daha iyi olacaktır eminim.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: hayatımda hiç aşık olmadım ve bunun düşüncesi beni korkutuyor.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: evet, incinmekten de tarif edemeyeceğim bir şekilde korkuyorum...

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ama bir kalbim olmadığı düşüncesi de beni korkutuyor. ya ben hiçbir zaman birini sevemezsem?

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: biliyorum, bu aptalca ve ben zamana bırakmalıyım. sonuçta kendimi kabullenmek tek gecede yapabileceğim bir şey değil ve etiketler de beni tanımlamak için yeterli değil.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ben bir ibne, hasta veya manyak değilim. sadece jisoo'yum. tarih derslerinden nefret eden, en sevdiği renk lacivert olan ve kızları seven bir kız.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: biliyor musun, yabancı

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: sen çıkıp geldiğinde ilk başta korktum. çünkü sırrım ortaya çıkabilirdi.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ama sonrasında... kendimi sadece jisoo'dan fazlası gibi hissettim. belki benim de sevilecek bir yanım vardı.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ama ben sana bir yalan söyledim, sevgili yabancı.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: sanırım ben de birini sevmeye başlıyorum. ama bu oluru olan bir sevda değil. o beni asla sevemez.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ve beni yanlış anlamanı istemem, seninle bir şeyleri denemek istememin tek sebebi onu unutmak değil; iyi birine benziyorsun ve iyi kalpli herkes bir şansı hak eder.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ama tanrım, bir yanım onu unutamıyor. sanırım bu mesajları okuyamayacağını bilerek buraya yazabilirim adını.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ben jennie'den hoşlanıyorum. evet, alt sınıftaki jennie kim'den. ama onun gibi biri asla benim gibi birini sevemez.

[Mesaj gönderilemedi.]

jisoo: ve ben, her ne kadar onun sevgisine muhtaç olsam da onu unutmaya mahkumum.

[Mesaj gönderilemedi.]

oh, calamity! [jensoo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin