•2•

1.1K 69 52
                                    

Güneşin ışıkları gözümü kör edecek neticeye ulaşmıştı.Esyalarımız olmadığı için yerde yatıyordum. Kalkıp hemen perdeyi kapadım. Babam uyanmıştı .Mutfakta bana kahvaltı hazırlıyordu."Günaydın baba." "Günaydın kızım!"
Yanağıma ufak bir buse kondurdu. "Bugün işe başlıyor musun?"

"Evet,bir araba firmasının yakıt doldurucusu olarak."

"Baba,okuldan sonra biraz takılabilir miyim?Yeni geldik ya..."
"Tabii ki kızım.Anahtarını alırsan sıkıntı yok."dedi.Mutlulukla oturup yemeğimi yemeye başladım.
••••••••
"Merhab Bay Layn.Luna evde mi? Onunla okula gidecektik."diye bir ses duydum.Şortu üstüme geçirdim ve kapıya geldim."Ahh işte geldi!"
"Hadi gidelim!"dedi.Babama öpücük verip çantamı aldım ve evden çıktık.

Okula gelince ilk müdürün odasına gittik."Bu sene 7/B'desin."dedi.Bev bana mutl mutlu baktı.Müdürün odasından çıkınca."Kızım ne oldu da bu kadar sevindin?"

"Benimle aynı sınıftasın!"

"Ne?!"diye bağırıp ona sarıldım ta ki nöbetçi öğretmen gelene kadar."Hadi çocuklar sınıfa."diye bağırdı.

Bev sınıfa önce girdi çünkü benimle öğretmenle girmem gerekiyormus. Öğretmenimiz erkekti.Kıvırcık saçları vardı.Bir de gözlüğü ve uzun boyu.

Sınıfın kapısını açtı.Bütün gözler benim üzerindeydi.Tek tanıdığım Bev ve Eddie'ydi."Selam çocuklar.Sene bizimle olacak bir arkadaşımız var."
Beni gösterdi."Luna Layn.Buraya Florida'dan gelmiş.Ona merhaba deyin!" "Merhaba Luna!!!!"
"Richie'nin yanına geç.Onun yanı boş zaten.Değil mi Richie?"diye onay istedi.Richie denen çocuğa baktım. Gözlüklü,zayıf ve orta boylu biriydi. "Evet Bay Waet!"dedi ve sandalyeden çantasını çekti.Bu sırada garip çocukların bakışı içerisinde Richie'nin yanına oturdum.
••••••••
Karneler alındıktan sonra çantamı topladım.Richie bana baktı."Madem yanımda oturacaksın seneye tanışalım.Ben Richie!" "Ben Luna."dedim ve elimi uzattım."Hadi Richie s-seni b-b-bekleyemeyiz!"diye bağırdı uzun boylu zayıf çocuk.Richie çantasını takıp sınıftan çıktı."Vay ilerleme var!"dedi Bev yanıma gelip. "Off sus ya!"diye söylendim."Neyse ben tuvalate gidiyorum.Sen de gel."
Çantalarımızı takıp tuvalete ilerledik.

Içeri girdiğimiz an herkes bize baktı. Daha doğrusu Bev'e.Bev aldırmadan kabine girdi.Sonra bir kız geldi.Diğer kız Bev'in kabinini işaret etti."Orada mısın Bızırcık?Yoksa okulun tüm erkekleri yanında mı?"
Diğer kızlar çöp posetine su dolduruyordu."Hey hey ne yapıyorsunuz siz?"diye bağırdım.Bev hemen kabinden sigarası ile çıktı. Sigarayı yere atıp ezdi."Ah lanet olsun!"diye bağırdı kız.Tuvaletten diğerleri ile birlikte çıktı."Ne oldu orada?"diye sordu Bev."Boşver hadi çıkalım."dedim.

Arka kapıdan çıkmaya karar verdik ama bir çocuk önümüzü kesmişti. Kilolu ve kısa bir çocuktu.Kulağında kulaklık,elinde proje ödevi vardı. "Geçebilir miyim?Yoksa bir parola mı var?"diye söylendi Bev.Çocuk bize yol açıcam diye hem proje ödevini düşürdü hem de bisikleti."Parolo yok."diye mırıldandı Bev."Bir dakika sen Coğrafya sınıfındaki çocuksun. Adın Ben değil mi? Bak bu da Luna.O da yeni çocuk."dedi Bev."Tanıştığıma memnun oldum.Hadi gidelim."

Bir kaç gün sonra
Bev ile 3 gündür görüşmedik.Niye bilmiyorum.Beni telefonla da aramamıştı.En sonunda onların evine gitmeye karar verdim.Babama bundan bahsetmedim çünkü izin vermeyecekti.

Bevlerin evi bizim iki bina ötesinde. Oraya gittiğimde Bev'i bulmak zor olmadı.Merdivende oturup sigara içiyordu.Yanına yaklaştım ve oturdum."Kızım bırak şu sigarayı öleceksin bir gün!"

"Uf Luna,herkes iciyor.Hem sen başıma sağlık meleği mi oldun?Eğer olduysan istemiyorum."

"Herkes içiyor diye sen de öleceksin.Neyse...Neden beni aramadın?"

Luna Layn《Losers Club》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin