•4•

999 57 58
                                    

Babamın şarkı sözleri ile uyanmak harika bir duyguydu.Belli ki mutfakta şarkı söylüyordu.Gülümseyerek banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Odama geri dönüp düzgün iç çamaşırı giydim.Kapının arkasından çantamı alıp içine gözlüğümü,yedek ic çamaşırlarımı ve güneş kremimi ve kumbaramda bulunan parayı aldım.Çorabımı da giyip mutfağa doğru yol gittim.

"Günaydın baba!"

"Günaydın Luna."

"Bugün bizimkilerle takılsam sorun olur mu?"

"Hayır siz gezin."dedi yumurtayı tabağa koyarken.Afiyet ve mutlulukla yumurtamı bitirdim ve evden çıktım.
••••••••
"Günaydın Bay Tozier.Richie giyindi mi?Onunla bir yere gidecektik de."
Bay Tozier bana gülümsedi."Richie, Luna geldi.Seni soruyor!"diye bağırdı. "Geliyorum baba!"diye cevapladı Richie.Iki dakika sonra kapıdaydı. "Iyi eğlenin!"dedi babası.Bize göz kırptı.

"Baban çok tatlı."

"Galiba ama ben anlaşamıyorum."

"Yaa!"dedim.Richie bisikletini parktan çıkardı."Bin!"dedi ve sepeti gösterdi. Güldüm."Benim de var."dedim ve gümüş bisikletimi gösterdim."Amk bu ne lan?Harika!"

"Daha çok bağır da herkes duysun."
Bisikletime bindim.Richie gözlüğü ile oynadı."Hadi markete."
••••••••
Richie kasanın yanındaki sigara reyonda gezinirken tek yapabildiğim onu izlemekti."Beni deli etmek için mi yapıyorsun?"

"Ne alaka?"

"O senin ve Bev'in içtiği zıkkımdan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun."
Aldırmadan bir tane seçti.Göz devirip kasaya uzattım.Richie güldü."Ne?"
"Tamam alma istemiyorum."

"Neden?Niyeee?"

"Gel çıkalım."dedi ve beni kolumdan tutarak dışarı çıkardı."Niye bunu yaptın gözlüklü?"

"Heey,bunlar havalı bir kere."

"Saadete gel."

"Gıcık etmek-seni."
Koluna vurup bisiklete bindim. Arkamdan bağırıyordu."Yolu bilmiyorsun bile!"

"Peki.Göster."dedim durarak.Önüme geçti."Beni izle."
••••••••
"Burası harika!"diye bağırdım.Koca bir uçurum var gibiydi ama güzeldi. Richie bisikletlerimizi yere koydu. "Vay bizimkiler de gelmiş."dedi Ben. Yanında Eddie,Stan ve Bill vardı.Richie üstünü çıkarmaya başladı.Bill,Eddie ve Stan de.Ben ve ben birbirimize bakıyorduk."Ciddi misiniz?Daha Bev gelmedi!"

"Hadi ama Ben.Beverly'yi düşünmediğin bir saat bile yok."

"Kapa çeneni Richie.Sen ne anlarsın ki aşktan?"

"Ooo biri itiraf etti."

"Sus dedim Richie."

"He hey!Beverly gelmeye de bilir."
Hepsi bana baktı.Ben de çıkarmaya başlayınca,ben de çıkardım.
"Richie ağzını kapar mısın? Sinek girecek diye korkuyorum."

"Ha?"

"Richie ilk kez konusmak için ağzını açmadı."dedi Stan.Gülmeye başladık. Eddie uçuruma ilerledi."Hadi tükürük yarışması."diye bağırdı.Hepsi uçuruma geçti.Ben ise onları izledim.Önce Richie balgam attı,Stan,Bill,Ben derken Eddie kötü bir bitiriş yaptı. "Bu çok kötüydü ben kazandım."

"Ne?"

"Benimki en uzağa gitti!"

"Önemli olan ne kadar uzağa gittiği değil.Yeşil mi beyaz mı katı mı?"

"P-peki ilk kim atlıyor?"

"Ben atlarım.Korkaklar."
Kafamı arkaya çevirdim.Saçlarını kesen bir Bev vardı karşımda.Koşarak uçurumdan atladı."Siktir.Bir kız bizi rezil etti!"diye bağırdı Richie.

Luna Layn《Losers Club》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin