"Richie neden benimle takılıyorsun?"
"Bilirsin.Losers Club,ben,konuşmak, sen ve yeni olman.Kısaca bilmiyorum. Ama her yeni gelene böyle şeyler yapmayız ama sen yeni değilsin yani öyleydin galiba hala öylesin."
"Richie tane tane konuşur musun?" Güldü."Ne gülüyorsun ya?"
"Daha beni tanımadın!"dedi ve bisikleti hızla sürdü."Manyak yavaş git düşücem!"diye bağırsam da son sürat gidiyordu.Neyseki kısa sürdü.Richie bisikletini Stan'in yanına koydum.Kapıyı çaldı.Ev kendilerine aitti.Bu yüzden bina değildi."Aah Stan arkadaşların gelmiş!"diye bağırdı annesi.Stan koşarak kapıya geldi. Arkasında Eddie ve Bill vardı."Geçin siz!"dedi ve bizi içeri aldı.Etrafa bakınırken annesi beni durdurdu. "Sen yenisin galiba.Seni ilk kez görüyorum."
"Ahh,evet.Geçen gün geldik. Tanıştığıma memnun oldum.Ben Luna.Siz de Bayan Uris olmalısınız!"
"Evet.Gelmene çok sevindim."
Gülümseyip bizimkilerin arkasına girdim.Stan'in odası baya büyüktü. Bir sürü Yahudi kitabı vardı."Annem galiba seni bekletti.""Sorun değil.Biraz konuştuk sadece."
Stan'in yatağına oturdum.Baya konforluydu."Siz nasıl geldiniz?"
Richie gülerek bana baktı.
"Uzun hikaye."diye kestirip attı."Ben ve Bev niye gelmedi?""Bev'i annemler istemdi.Ben ise dinleniyormuş."
"Y-yarın b-bizimle T-taş Ocağına g-gelmek ister m-misin?"
"Ahh,Richie söyledi bana.Evet gelmek isterim."dedim.Richie gözlüğü ile oynadı.Bill ise Stan'e garip bir bakış attı."Çocuklar, hadi yemeğe!"diye bağırdı Stan'in annesi.Koşarak mutfağa gittik.Bill'in, Richie'nin, Stan'in,Eddie'nin annesi buradaydı. Bakışlar hemen bana çevrildi."Siz sormadan söyliyim,Luna.Yeni arkadaşımız.Ahh, unutmuşken Ezikler Kulübüne Hoşgeldin! "dedi Richie.Yüzüme ufuk bir gülümseme geldi.Buraya gelirken arkadaşım olmayacak diye kendimi hazırlamıştım ama şimdi 5 arkadaşım var ve Ezikler Kulübündeyim.
"Hepinizle tanıştığıma sevindim.""Biz de!"dedi Richie'nin annesi.Bill'in annesi burukça gülümsedi.Eddie'nin annesi ise bana garip bakıyordu. Bayan Uris bizi masaya oturttu. Önümüze 3 tane köfte,bir avuç pirinç ve geniş bir kasede çorba koydu. Yemek boyunca Richie'nin saçma sapan hareketlerini izledik."Mal mısın neden burnundan çorba içmeye çalışıyorsun?!"dedi Eddie."Eddie tatlım."diye uyardı annesi.Eddie yemeği bırakıp bel çantasını açtı. Kırmızı kapaklı kutudan iki hap aldı. Suyuyla birlikte mideye indirdi.
"Her şey için çok teşekkürler Bayan Uris.Stan'in Erkeklik Töreninde görüşürüz."dedi Richie.Annesi koluna vurdu.Bayan Uris ise güldü.
"Anne,biz önden gidelim.Sen gelirsin!"
"Richard Tozier,saat gecenin 12'si.Bu saatte tek başıma yürüyemem.Hem Georgie gibi mi olmak istiyorsun?"
"Of anne ya!"
"Anneye oflanmaz!"dedi Bayan Tozier. Richie kafasını eğdi.Benim aklımsa Georgie kim,sorusu ile ilgileniyordu. Dayanamayıp yolun ortasında Richie'ye sordum."Georgie kim?"
"Eeee...Bill'in kardeşi."
"Bill'in kardeşi mi var?"
"Evet ama kayboldu.En azından Bill öyle diyor ama bütün kasaba onu öldü olarak biliyor."
"Nasıl öldü?"
"Biz de bilmiyoruz.Bu yüzden Taş Ocağına gidiyoruz yarın.Bugün de kanalizasyon borusuna gittik.Bill en son onu evden çıkarken gördü.Ona bir gemi yapmış.Georgie de onu gezdirmek(deniyor galiba) için dışarı çıkmış.Sonrası yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luna Layn《Losers Club》
FanfictionDerry Kasabasına yeni taşınan Luna,hiç arkadaşı olmayacağını biliyordu ama öyle olmamıştı.6 Arkadaşa sahipti.Bir de sevdiği gözlüklü,çok konuşan çocuk vardı.Kabul olarak o da artık bir 'Ezik' ti.Lanet Palyaçoyu bulmak istiyen 8 kişilik Ezikler Kulüb...