•8•

669 36 12
                                    


Ağustos
Iki aydan beri Eziklerden görüşebildiğim iki kişi vardı. Mike, Beverly ve Bill.Mike'ı sadece et alırken görüyorum.Her gün Richie'yi görüyordum ama o beni görmüyor gibi davranıyordu.Her gün camına çıktım ama açmadı.Belki de beni cidden hayatından silmiştir.
••••••••
Bill'lerle buluşmak için evden çıktım. Su deposunun oraya geldiğimde kimse yoktu.Buna şaşırdım ve Bev'in evine gitmeye karar verdim.

Kapı açıktı.Etraf yıkım yeri gibiydi. Belli ki babası yine tecavüz etmeye kalkışmıştı.Koridora doğru ilerledim. Bev'in odasına girince küçük bir çığlık attım."Bill?"

"Luna?!"

"Beverly nerde?"

"O,Beverly'yi kaçırmış."dedi ve tavanı gösterdi. Denersen ölürsün yazıyordu.Elimle ağzımı kapattım. "Şimde ne yapmalıyız?"

"Bizimkilere haber vermek zorundayız."dedi.Kolumdan tutup beni evden çıkardı."Sen Stan,Mike ve Richie'ye-"

"Richie'ye sen versen."

"P-peki!"dedi.O batıya doğru giderken ben doğuya gidiyordum.

Önce en yakın eve gittim.Stan'in annesi kapıyı açtı."Ahh merhaba tatlım."dedi.En son onu Stan'in berbat olan erkeklik töreninde görmüştüm. Ne oldu diye sorarsanız;Kitaptan bir şeyler okudu.Sonra babasına küfür etti felan.
"Acaba Stan evde mi?"

"Staan!Luna geldiii!"
Stan koşarak kapıya geldi ve bana sarıldı.Onunla da bu zamana kadar ,erkeklik töreni dahil olmak üzere, konuşmamıştım.Beni bıraktı."Anne ben çıkıyorum."

"Tamam Stan."
Stanle birlikte bisikletini garajdan çıkardık."Babanla barıştın mı?"

"Hayır.Affedecek gibi değil zaten."

"Neyse daha büyük problemler var. O lanet palyaço,Beverly'yi kaçırmış!"

"Neee?!"

"Hadi daha Mike'a haber vereceğiz."

Mike'ların ahırına gelmiştik.Bisikleti yere fırlatıp kapıyı açtım.Içerisi koyun doluydu.Mike bir koyun öldürüyordu."Mike?"
Mike bana baktı.Elindeki silahı bıraktı ve yanımıza geldi."Çok kötü şeyler oldu. O,Beverly'yi kaçırdı!"dedim.

"Aman Tanrım!"dedi.Dedesi içerden gelip bize baktı.Mike hızlı hareketlerle silahı ve içine koyulan şeyi aldı.Kosarak dışarı çıktık.Dedesi arkadan bağırıyordu."Mike!"

Bill'in muhtemelen tanıştığımız arka sokakta olduğunu düşündük ki cidden oradaydı.Richie beni görünce ayağa kalktı.Hızlı hızlı nefes almaya başladım.Ama Richie yanımdan geçip Mike'ın yanına gitti.Eddie aniden yanıma geldi."Beni özlemedin mi bebek?"dedi gülerek.Ona sarıldım."Anlıyorum,onu daha çok özledin.Merak etme,biraz kapris yapar ama o da seni seviyor."dedi.Hafif tebessüm ettim.Omzuma vurdu.Sonra Eddie'nin koluna baktım."Kolun..."
"Ahh ben iyiyim."dedi gülerek.Bu konuşmalardan bıkan Bill "Hadi gidelim."dedi.Onun üzerine bisikletleri atladık ve Bill'i takip ettik.
••••••••
Eve gelmiştik."Mızraklar."dedi Bill. Çantasından demirleri çıkarmaya başladı.Bu sırada Eddie belindeki çantayı çıkarıp fırlattı.Ona mutlulukla baktım.Richie eline bir alkol şişesi aldı.Girişteki kordona vurdu.Kırılma sesi çıktı.Hepimiz ona baktık."Ne yani tek siz mi gaza geleceksiniz?"

Içeri giriyorduk ki Stan'in gelmedigini fark ettim."Stan?"dedim.Bana baktı. "Stan içeri hep birlikte girmeliyiz. Beverly haklıymış.Birlikte olduğumuz sürece bize zarar veremez."dedi Bill.Stan biraz düşündü,beş ya da iki dakika sonra ikna olup adım adım yanımıza geldi.

Kuyunun etrafında toplanınca "Eddie ceyrekliğin var mı?"diye sordu Richie."Oğlum harbi manyaksın.Ben bu kuyuya dilek milek dilemem."dedi."Beverly!" diye bağırdı Ben."Aşağı nasıl inicez?"diye sordu Mike.Bill ışığı arkaya çevirdi.Boğumlu bir ip vardı. Mike ipi kancaya taktı.Düşecek mi,diye kontrol yaptıktan sonra Bill inmeye başladı.Eddie ve Stan de inince "Sen, Luna'yı indir."dedi Mike,Richie'ye.

"Neden kendi inemiyor?"

"Çünkü,o bir kız!Aramızdan birinin daha kaybolmasını istemezsin!"diye bağırdı Mike.Richie göz devirdi.İlk önce inmeye başladı,sonra ona sarılarak ben de indim. Billerin olduğu boruya geldik.Aniden ahh,sesleri gelmeye başladı."MİKE!"diye bağırdık.Kafamızı yukarı çevirince Bowers'ı gördük."MEEE,MEEE!"diye bağırdıktan sonra ipi kancadan çıkardı."İpi tutun!İPİ!"diye bağırsam da ip elden gitmişti.Vurma kırma sesleri yükselirken geniş bir beden aşağı doğru çarpa çarpa düştü.Kesin Mike'dır gözü ile bakıyorduk ki Mike kuyu başından gözüktü.

Mike inerken arkama baktım.Stan yoktu."Çocuklar Stan nerde?"dedim."STAN!"diye bağırdı Eddie ama ses gelmedi.Koşarak borunun içinde ilerledim. "Ahh olamaz gri su!"dedi Eddie.Daha hızlı ilerlemeye başladık ki Stan'in sesi geldi.Olabildiğince gri sularla haşır neşir olarak Stan'i aradık.Bir yandan da ismini sayıklıyordum.

Demir bir kapıya gelince Bill ve Benle ittirdik.Kapı hızla açıldı.Bill feneri etrafta gezindirerek onu bulmaya çalışıyordu.Eddie etrafa bakınırken bir fener buldu.Elini aldığı gibi Stan'i gördük.Bahsettiği lanet kadın,onu yiyordu sanki.

Çığlıklar artarken kadın,Stan'den ayrılıp bize dişlerini gösterdi.Bir nevi korkutmak istedi.Yavaş yavaş borunun içine girdi.Kafasını geri çekince palyaço ortaya çıktı."Bu o!"diye bağırdı Richie.Palyaçoyu aldırmadan Stan'in yanına gittim. "Stan!"diye bağırıyorduk.Stan çığlık atarak uyandı."Beni zorla Nebolt'a götürdünüz.Arkadaşım değilsiniz!"diye bağırıp dediklerini tekrar etti.Sakinleşmesi için ona sarrıldım.Nefesi düzelmişti.Bağırmayı da kesmişti.Stan yetmiyormuş gibi Bill bir yere gitti."Bill!Bill!"diye bağırdı Eddie.Feneri alıp onu takip etmeye başladı.Mike ile Stan'i kaldırdık ve zor da olsa onları takip etmeye başladık.

Borularda ilerlerken Eddie düştü."Dostum kalk ordan bu gri su!"dedi Richie."Lanet olsası el feneri!"derken sudan kafatasları çıkmaya başladı."Hadi burdan defolup gidelim!"diye bağırdı Eddie.Çığlılarla koşmaya çalıştık.Omzumda Stan ile bu hem benim için hem de Ben için zor olmuştu.

Borudan çıkışı gelmiştik.Beverly havada asılı duruyordu.Bev,diye fısıldayıp ona doğru koştuk.Etrafa bakınca tek onun değil,belki milyonlarca çocuğun havada asılı durduğunu gördük.Richie ve Eddie lanetler savururken Ben harekete geçti.Mike onu kucağına aldı ve Ben,Bev'i indirdi."Uyan!"diye bağırıyordu ama nafileydi. Ben derin nefes aldı ve kızın dudağına yapıştı."Hey hey dur."dedi Stan.

"Vay vay vay!"dedi Richie ve bana baktı.Gözlerimi devirdim.Ben,geri çekilince Bev derin nefes aldı.Uyanmıştı."Ocak ayının gözleri..."

"Benim kalbimde orda yanıyor..."dedi Ben ağlak bir sesle.Richie"Aman tanrım!"dedi ve ikisine sarıldı.Biz de sarıldık ama kısa sürdü.Eddie sarılmadığı için bir yere baktı ve oraya ilerlemeye başladı.Sarılmayı kesip ona baktık."Bill nerde?"


Selaaam.Bir hafta aradan sonra yb atan yazara bir alkış sjjsjsjsj.Bir süre yb geç gelebilir çünkü bilgisayardan yazmak zorunda kalıyorum maalesef.Neyse sizi seviyorum🧡


Luna Layn《Losers Club》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin