•10•

816 51 20
                                    

Eylül

Trenlerin geçtiği köprünün yakınlarına mesken kurmuştuk.Okul açılmasına iki gün kalmıştı. Okul açılınca birbirimizi daha az görecektik hatta Beverly taşınacaktı.

Bu olaylardan kalan hasarlar halen bizdeydi.Stan'in başı sarılıydı, Richie'nin gözlüğünün camındaki çatlak, Eddie'nin kolu,diğerlerinin sıyrıkları ve  benim boynumdaki koca parmak izleri ve kedi cizikleri...

Beverly,bize palyaçonun onu havaya astığı zaman ne gördüğünü anlatıyordu.Daha doğrusu hatırlamaya çalışıyordu."Sadece belli kısımlarını hatırlıyorum ama öldüm sandım. Öyle bir histi işte.Bizi gördüm,hepimizi gördüm. Ama daha büyüktük.Anne,babalarımızın yaşındaydık."dedi Beverly."P-peki hepimiz orda ne yapıyorduk?"diye sordu Bill."Sadece neler hissettiğimizi hatırlıyorum ve bunu uzun zaman unutabileceğimi sanmıyorum."dediği gibi Bill,yerden bir cam bulup ayağa kalktı. "Yemin edin!Y-yemin edin!Eğer o ölmesdiyse,eğer o geri dönerse;biz de dönücez!"dedi.Beverly ayağa kalktı.Richie'nin elini tuttum.Bana baktı ve gülümsedi.Ikimiz de ayağa kalktık.Mike,Ben, Eddie ve Stan derken herkes kalkmıştı.Bill önce kendi elini kesti.Sonra Richie'ninkini.Richie çok sessizce Siktir,demişti.Elini salladı.Sıra bana gelmişti.Yanağıma ufacık bir öpücük kondurdu,Bill elimi keserken.Acıyı hissetmemiştim bile.

Ellerimizden kanlar akarken birleştirdik.Richie ve Eddie'nin arasındaydım.Kanları benimkilere değdi ve içeri girdi.Kan kardeşiydik. Her zaman olduğu gibi dosttan öteydik biz...

Ilk elini Stan bıraktı,sonra Eddie,Ben,Mike,ben, Beverly ve Bill."Gitmem gerek çünkü sizden nefret ediyorum."dedi Stan.Önce mal mal baktık ama sonra gülünce biz de güldük."Neyse okulda görüşürüz."dedi ve gitti.Eddie de Richie ve benle vedalaştıp gitti.Mike ve Ben de gidince Richie ve ben de gitme kararı aldık.

Trenlerin geçtiği köprüye doğru el ele yürüdük. Ailelere hala açıklamamıştık.Belki çok mutlu olacaklardı ya da çok kızacaklardı ama bizim ayrılmaya niyetimiz yoktu.

"Bak!"dedi Richie bana arkayı gösterirken.Bev ve Bill öpüşüyordu. "Yaa çok tatlılar!"dedim. Cidden sevimlilerdi.Richie kafamı ona çevirdi. "Bence biz daha tatlıyız!"dedi ve dudağıma yapıştı.Benden ayırınca"Sen dünyanın en komik aşığısın!"dedim ve güldüm."Evet ama senin!"

"Seni seviyorum Tozier."

"Ben de seni Bayan Tozier."

Arkadaşlar bu final bölümüdür

Bu kitabın ikincisini profilimde bulabilirsiniz❤ ( New Losers《Losers Club II.》)

Hepinizi seviyoruuum🤗

Luna Layn《Losers Club》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin