Etrafımıza bakındık.Beverly'yi bulucaz diye onu unutmuştuk.Ses sesi kesip etrafı dinledik. "Burdan!"diye bağırdım.Önümü işaret ediyordum.Herkes beni takip etti.
Eşya yığınını geçerek sese ulaştık.Bill ve Georgie karşı karşıyaydı.Şaşırmıştık ama şaşkınlığı bir tarafa bırakmak zorundaydık. "Eve gitmek istiyorum... Seni,annemi, babamı özledim."dedi Georgie ağlayarak.Bill de ağlıyordu."Evde olmanı h-herşeyden çok istiyorum Georgie.Annemle babamla seni çok özlüyoruz..."
"Seni seviyorum Billy."
"Ben de seni Georgie."dedi Bill.Eli belindeki silaha gitti."Ama sen gerçek Georgie değilsin!" diye bağırdı ve silahla iki kaşının ortasını vurdu. Georgie,yere yığıldı.Şaşkın şaşkın bakıyorduk ki beden hareket edip çığlık atmaya başladı.Bill bir adım geri geldi.Beden palyaço kıyafeti ile bürünüyordu."Ananı sikiyim!"diye fısıldadı Richie.Çünkü beden ciddi anlamı ile palyaço oluyordu.Sikik palyaço kurulan oyuncak gibi karşımızda,havaya kalktı."Öldür onu Bill!"diye bağırışlar geliyordu.Mike'a baktım çünkü silahın dolu olmadığını biliyorduk."Silah dolu değil!" diye fısıldadı ama Bill duymadı.Daha hızlı hareketlerle silahı iki kaşının ortasına dayadı. Mike,onun duyması için bağırarak söyledi ama iş işten geçmişti.Bill,silahla vurmuştu.Palyaço öldü gibi yaptı.Kafasını geriye itti ama işin aslı öyle değildi.Daha korkunç bir hal aldı.Koşarak Bill'in üstüne atladı.Bill,onu silahla itmeye çalıştı.Bir mızrak alıp üstüne atladım. Mızrağı sokamadan beni eli ile havaya kaldırdı. Boğazımı tuttu.Ve ağzını açtı."Onu bırak seni orospu çocuğu!"diye bağırdı Richie.Elindeki mızraklarla ona koştu. Palyaço beni bırakıp Richie'ye yürüdü.Yere çullandım.Nefes almakta güçlük çekiyordum.Stan beni arkaya sürükledi. Aniden duvara çarpan Mike yanıma düştü. Mike,diyemeden onu kaldırdım ama daha kötü bir sorun vardı.Palyaço,Bill'i almıştı.
"Bill!"diye bağırıyorduk ama nafile."Sakın yapmayın!"dedi Bev ama ne yapacağımızı bilmiyorduk ve Bill tehlikedeydi."Hayır!Onu alıcaam.Hepinizi alıcam!Korkunuzdan faydalanıp güç alırken etinizle ziyafet çekicem.Ya da,bizi rahat bırakırsanız sadece onu alırım.Sonra derin bir uykuya dalarım ve siz de büyürsünüz!Vee yaşlılıktan ölüp yine toprağa girene kadar huzurlu ve mutlu bir hayat yaşarsınız."dedi boklu palyaço."Gidin!H-hepinizi bu işe sürükleyen benim.Ç-çok özür dilerim!"
"Çok özür dilerim,ahahahahahah!"
"Gidin!"diye yalvardı yine.Ne yapmamızı bekliyordu, onu bırakıp palyaçonun onu yemesini ve bizim büyüyüp 40 yaşına gelince belki çocuklarımızı yemesini mi?"Çocuklar bunu yapamayız!"dedi Bev.Richie ayağa kalktı."Sana söyledim Bill.Ölmek istemiyorum! Bu senin suçun.Yüzüme yumruk attın,pis sularda yürümeye zorladın,lanet olası keşlerin kaldığı yere getirdin, sevgilinle aramı bozdun! Ve şimdi de bu lanet palyaçoyu öldürmeliyim!" Dedi ve eline bir sopa aldı.Yavaş yavaş ayağa kalktım. "Ezikler Kulübüne Hoşgeldin Pislik!"dkye bağırdı Richie. Palyaço, Bill'i bırakıp ona koştu.Richie yüzüne sopayı indirdi.Mike da indirecekti ki korkusu ile yüzleşti.Palyaçonun ağzından yanan eller çıktı.Eddie eline demir alarak o'na vurdu.O,Stan'e baktı.Korktuğu kadının yüzünün şeklini aldım.Hızla vurdum ki yüzü korkunç bir kedi şeklini aldı. "Sevgilimden uzak dur seni piç yılanı!"diye bağırdı Richie. Bacağına tekme indirdi.Mike'a döndü.Kolları garip bir şekil aldı ve onu ezmeye çalıştı.Ben, elindeki demiri tam midesine sapladı ve elini soktu.O'nun kafası mumya olmuştu ve Ben'i yemeğe çalışıyordu.O'nu çevreledik ve vurmaya başladık.Bill,Richie,Bev, ben,Eddie derken kafası cüzzamlı birine döndü ve Eddie'nin üstüne kustu.Eddie tükürdü."Seni öldürücem lanet olası!"diye bağırdı ve indirdi.Yerde yuvarlandıktan sonra kafası Bev'in babası oldu. "Hala benim küçük kızım mısın Bevvy?" Beverly demiri boğazına soktu.Kafası yerine döndü ve demiri tükürdü."Lanet olsun!"diye bağırdı Richie.O,arkaya kaçıyordu bizse yaklaşıyorduk. Bir yandan salak salak nefes alıyor,bir yandan da gülüyordu.Mal ışte ne yapcan?"Ç-çünkü O korkmuyordu.Biz de korkmuyoruz.Şimdi korkan sensin çünkü açlıktan öleceksin!"dedi Bill.O,yine gerizekalı hareketler yaptı.
Beklenmedik bir şekilde kendini deliğe attı ama elleri hala,kenardaydı. "Yumruklarını direklere vuruyordu ve hayalet görüyorum diyordu."dedi ve bunu iki kere tekrar etti.Gözleri siyaha bürünmüştü.O bize bakarken,Stan elindeki demiri Bill'e verdi.Bill demiri havaya kaldırdı tam vuracaktı ki O,aşağı indi.Kafası açılıyordu. "Korku..."dedi ve aşağı kaydı.Deliğin aşağısına bakıyorduk ki Richie elimi tuttu.Ona baktım. Gülümsedi. Üzerimdeki pis kıyafetlerle ona sarıldım ama dert etmedi çünkü onunkiler de pisti.Iki aydır,ona böyle özlem duymamıştım...Selaaaam🎈Nasılsınız?Ben sıkılıyorum çünkü tatildeyim.Bir insan nasıl tatilde sıkılır derseniz benim tatil baya saçma.
3 Hafta memlekette kalıcaz.En kötü tarafı ise internet yok.Neyseki kuzenlerim var(normalde 4 fakat ikisi burda değil) ama iki tane ve biri 2 yaşında-erkek- diğeri benden 3 yaş küçük-kız- Allah'tan kız olanla baya iyi anlaşıyorum sjsjjshssj
Neyse,benim sıkılmamı anlatırken siz sıkıldınız sjbrjsjsjehs.
Sizi seviyorummmm❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luna Layn《Losers Club》
FanfictionDerry Kasabasına yeni taşınan Luna,hiç arkadaşı olmayacağını biliyordu ama öyle olmamıştı.6 Arkadaşa sahipti.Bir de sevdiği gözlüklü,çok konuşan çocuk vardı.Kabul olarak o da artık bir 'Ezik' ti.Lanet Palyaçoyu bulmak istiyen 8 kişilik Ezikler Kulüb...