"Ahhh,belki biraz,biraz yakışıklı-"
"Richard!Luna'nın babası geldi."
"Has siktir!"
Richie'yi bıraktım.Aynaya geçip kendime baktım.Çantamı alıp odanın kapısına ilerledim.Richie sadece baktı."Ne bakıyorsun gel?!"
Kapıya koşarak gelince babam ve Bayan Tozier bana garip garip baktı.
"Tekrar çok sağolun Bayan Tozier.""Önemli değil tatlım!"dedi annesi. Hepsine el salladım.Babamın koluna girip eve çıktık.
••••••••
"Richielerde ne yaptın?""Öğretmen oldum!"
"Ne?"
"Yani,Richie'ye asal sayıları öğretmeye çalıştım ama tık yok."
"Olsun.O da benim gibi."dedi gülerek. Çayımı yudumladım ve fincanı alıp koltuktan kalktım."Ben yatıyorum baba!Iyi geceler."
"Iyi geceler kızım!Aaah bekle!"
Ona baktım.
"Bu gece mesaiye kalmam gerek yani evde tek kalcaksın yani yarın akşam geleceğim, sıkıntı olmaz değil mi Luna?"
"Hayır baba!"
••••••••
Gece uyurken tık-tık sesler gelmeye başladı.Gözlerimi ovuşturup cama baktım.Yataktan kalktım.Perdeyi aralamaya çalıştım."H-hayır o-olamaz!"diye bağırdım.Bir sürü kedi camımı tırmalıyordu.Arkalarında da kırmızı bir balon vardı.Yataktaki yastığı alıp cama vurmaya başladım ama kediler daha çok artıyordu. Çığlık atmaya başladım.Aniden cam kırıldı ve kediler üstüme çullandı.Daha çok bağırmaya başladım.Gözümü balona çevirince yangın merdiveninde bir palyaço gördüm.Bana gülerek el salladı.Çığlığım 20 kata yükseldi. Palyaço merdivenin demirlerine tutunarak aşağı indi.Kedileri üstümden atarak cama baktım. Palyaço gitmişti.Kediler de camdan atlayarak kaçmışlardı.Bacaklarımı ellerimle sımsıkı tutup ağlamaya başladım."Luna..."diye bir ses duyunca kafamı kaldırdım.Richie merdivenden bana bakıyordu. "Neler oldu burada?"dedi.Cama yaklaşıp içeri girdi."Richie..."diye mırıldandım ve koşarak ona sarıldım."Neler oldu? Çığlıklarını duydum.""K-kediler.O-odama girdi."
Kollarımdaki ve yüzündeki çiziklere baktı."Nasıl yani?""Bilmiyorum!Kırmızı bir balon vardı ve palyaço.Bana bakıyordu."
"Sakin ol!Hepsi geçti"dedi.Beni yatağa oturttu.Hala ağlıyordum."Istersen biz de kal.Burası güvenli değil."
"Ne?"
"Beverly de bir şey görmüş.Yarın onun evine gideceğiz.Aslında sana bunu söylemek için geliyordum. Neyse ki gelmişim."
Yataktan kalkıp çantama yarın gideceklerimi koydum."Yani bu evet demek mi yoksa hayır mı?"
••••••••
Richie dolabının üst kısmından yastık ve yorgan çıkarmıştı.Yere seriyordu. Bense hırkasına sarılıyordum."Sen orda yat.Ben burda yatarım.""Ne?Hayır olmaz Richie."
"Neden?"
"Orada yatamazsın."
"Sen de!"
"Of!Richie of!"dedim.Richie gülerek kapıyı kitledi."Ne yapıyorsun?"
"Annemin odaya gelip seni görmesini mi istiyorsun?""H-hayır."
"O zaman sorun yok."
"Sabah ne olacak?"
"Ben sana kahvaltı çalacağım sonra yangın merdiveninden çıkacaksın."
"Her şey için çok sağol Richie."
"Ahh,önemli değil."
••••••••
Sabah dürttülerek uyandım."Kalk sana kahvaltı getirdim."
Richie giyinmiş bir şekilde karşımda duruyordu.Elinde de sandviç vardı. "Sağol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luna Layn《Losers Club》
FanfictionDerry Kasabasına yeni taşınan Luna,hiç arkadaşı olmayacağını biliyordu ama öyle olmamıştı.6 Arkadaşa sahipti.Bir de sevdiği gözlüklü,çok konuşan çocuk vardı.Kabul olarak o da artık bir 'Ezik' ti.Lanet Palyaçoyu bulmak istiyen 8 kişilik Ezikler Kulüb...