"Ömer çok yoruldum ya hayvanuslar nasıl kirletmişler aqua parkı." dedim ve kendimi kanepeye attım.
"Evet ben burada bir çok kez bu iş yüzünden kaldım ama en yorucusu buydu." dedi ve oda yanımda ki kanepeye kendini attı. 3 tane oda vardı ve biz Ömer'le aynı oda da kalıcaz.
"Ama yine de bugün çok güzeldi."
"Neden ki bence pek fark yoktu sadece fazladan yorulduk." ah be beybisi sen de odun çıktın bugün birlikte şarkı söyledik ya ne çabuk unuttun.
"Bugün ilk defa birilerinin önünde şarkı söyledim. Bence çok güzeldi." dedim trip atarmışçasına Ömer de tabi anladı öküzlük yaptığını.
"Aa evet çok pardon ben onu tamamen unutmuştum. Gerçekten harikaydı." Hayvan özrün kabahatinden büyük benim bir an bile aklımdan çıkmıyor sen unutuyorsun.
"Önemli değil." dedim.
"Acaba Ebrar şimdi ne yapıyordur?" Anan Ömer anan sıçtın herşeyin içine.
"Bilmem. Sen Ebrar'ı çok mu seviyorsun?" cevabını bildiğim halde ama ne yapalım sanki acı çekmeyi seven ahmak bir ruhum var.
"Evet onu herşeyden herkesten çok seviyorum." sanki kalbim milyonlarca parçaya ayrıldı. Augustus'un dediği gibi acı hissedilmeyi talep eder ve ben bu acıyı aşırı derecede hissediyorum.
Ömer birden ayaklandı ve yanıma oturdu bende yattığım yerden doğruldum ve onun gibi oturuş pozisyonuna geçtim.
"Seni de çok seviyorum Derin. Eğer sen olmasaydın asla ama asla aramızda ki sorunları çözemezdik." dedi ve birden bana sarıldı.Ağlamak istiyordum çünkü haklıydı benim yüzümden barışmışlardı ve bu daha çok canımı acıtıyordu.
"Bende seni çok seviyorum. Şey tabi Ebrar'ıda." dedim hayla sarılmaya devam ediyorduk ve birden göz yaşım düştü omzuna.
"Derin sen iyi misin ne oldu neden ağlıyorsun?" dedi panik yapmış bir şekilde. Çünkü seni seviyorum hayvan ama sen bana gelmiş seni çok seviyorum çünkü beni aşık olduğum insanla barıştırdın diyorsun be beybisi.
"Şey ben aklıma eski sevgilim geldi de." dedim Allah'ım bu aralar çok yalan söylüyorum affet pleas.
"Ne oldu neden ayrıldınız?." dedi büyük bir hüzünle. Ah Ömer bir bilsen seni ne kadar çok sevdiğimi.
"Şey benim yakın bir arkadaşıma aşık oldu da." dedim. Bu pek yalan sayılmazdı çünkü eski sevgilime sen dersek Ebrar'da yakın arkadaşım oluyordu böylece yaan olmuş olmuyordu.
"Çok üzüldüm." diye ekledi ve elimi tuttu. Sen ne hayvansın be beybisi canımı yakan sensin bana sarılıp elimi tutup kalbimi hızlandıranda sensin herşey sensin Ömer herşey sensin be beybisi.
"Benim uykum geldi hem yarında çalışıcam. Uyusak artık."
"Tamam." dedi ve elini çekip kendi kanepesine geçti.
Birden t-shirtünü çıkardı. Ömer sen bence kararlısın beni kalp krizinden öldürmek istiyon beybisi sen çok daşsın lan.
"Derin ne oldu. İstersen giye bilirim üstümü." ah salak ben tabi çocuğa öyle gözlerini pörtletmiş bakarsan olucağı bu.
"Yok yok önemli değil." dedim ve bende içimde sporcu atletimin olduğunu hatırlayıp t-shirtümü çıkardım.
"Of ben pantolonla nasıl uyıycam ya." diye cırladım birden bire.
"İstersen şurda ki şortlardan giy." dedi ve bir dolabı işaret etti.
"Ne şortu?"
"Bak burada Ebrar'ın şortları var onlardan giy bir tane." dedi bende dolaba doğru yürüdüm acaba nereden biliyordu eşyalarının burada olduğunu. Tövbe tövbe acaba bunlar tövbesteyşın bir şey mi yaptılar.Of saçmalama Derin yapamazlar burada. Yani heralde.