Üstüme Gelmeseydin

215 26 4
                                    

"Ne Derin'i mi seviyorsun?" dedi birisi hayla kim olduğunu göremedim.

Sonra birden o çok güzel gözleriyle Emre karşımıza çıktı.

"Bir soru sordum Ömer. Derin'i mi seviyorsun?"

Neden böyle yapıyordu ki görende gerçekten sevgilim sanardı.

"Dostum ben üzgünüm ama Derin'e aşık oldum"

"Bana dostum deme. Biz Derin ile sevgili olduğumuz da mı geldi sevdiğin aklına?"

Dediğinde Emre'ye şaşkın şaşkın bakıyordum. Çünkü zaten amacımız buydu Ömer'i bana Ebrar'ı ona aşık etmekti niye böyle tepk iveriyordu ki işimdi.

"Emre bak lütfen..." sözünü bitirmesine izin vermeden  Emre söze girdi.

"Ne söyleyeceğin umrumda bile değil." dedi ve beni kolumdan tutup ön kasaya götürdü. Abime yemek bölümüne geçebilirsin dedik ve abimde yemek bölümüne geçti.

"Ne yaptığını sanıyorsun Emre. Bizim amacımız zaten buydu."

"Ben bilmiyorum içimden geldiği gibi davrandım o Ömer olacak piçte benim sevgilime yavşamasaydı?" WTF ne diyordu bu mal hatırlasana biz numaradan çıkıyoruz hani???

"Senin sevgilin mi? Sen rolünü çok büyütmüşsün. Hem bana numara yapıcaz diyorsun hemde gerçekten sevgiliymişiz gibi davranıyorsun. Allah aşkına kafanda ne var senin?"

"Bilmiyorum belkide numaradan da olsa benim sevgilim olmanı istemişimdir." dedi ve yüzü birden bu söylediğine pişman olmuş gibi değişik bir hal aldı. 

"Sen dalga mı geçiyorsun? Hani Ebrar'a aşıktın."

"Demek ki değilmişim. Senle tanıştığımdan beri aklımdan çıkmıyorsun. Denedim seni unutmayı kafamdan atmayı denedim. Kendime sürekli ben Ebrar'a aşığım dedim ama senden çok etkilendim. Her hareketin çok doğal eğlenceli ve komiksin. Ama sen o Ömer piçine aşıksın." Birden sinirlendim bana kendisi numara yapmayı teklif ediyor ve bana hesap soruyor bu çocuk çıldırmış olmalıydı. İçindekileri kusma sırası bendeydi.

"Biliyor musun az önce Ömer ile senin hakkında bir konuşma yaptım ve bana senin bir kızla uzun süre takılmadığını kızları üzdüğünü söyledi sende bana bunu kanıtladın. Sen Ebrar'ı sevseydin ondan vazgeçmezdin. Benden de vazgeçiceksin!!" dedim bağırarak. Bir gün de iki kişiden aşk itirafı almıştım. Ama Emre'ye böyle söylüyordum da sanki ben çok farklıydım bende Ömer'den vazgeçmiş miydim emin değilim. Emre'den çok etkilendim. Hatta keşke Ömer beni öpmeseydi. Çünkü sadece ilk öpücüğüm olduğu için heyecanlandım. Aşk duygusunu hissetmemiştim ama eskiden onunla konuşurken bile heyecanlanırdım. Şimdi sanki bunlar Emre için geçerliydi.

"Hahaha biliyor musun yüzünü görmeliydin sadece şaka yaptım. Ama Ebrar'a cidden aşık değilim. Sadece sen Ömer'e aşık mısın ağzından laf almak için yaptım." dedi ve sırıttı. Bu çocuk gerçekten kafayı yemişti benimle yine oynamıştı ve ben ona kanmıştım inanmıştım. Bilmiyorum belki de söylediklerinin gerçek olmasını istemiştim. Canım yanmıştı gerçekten çok canım yanmıştı bende onun canını yakmalıydı.

"Ahaha sevindim. Beni sevmediğine göre ilk öpücüğümü az önce Ömer'den almama da sinirlenmezsin heralde. Harika bir şeydi. Çok mutlu oldum." dedim aslın da hiç mutlu olmamıştım ama onun canını yakmak istiyorum nedenini bilmesemde Emre benim nasıl canımı yaktıysa onun da canı yansın istiyorum. Emre birden yüzü değişik bir ifade aldı. Sanırım bu ya kıskançlık ya şaşkınlık ya da öfkeydi.

"Ne dedin sen?! Benle sevgiliyken Ömer'le mi öpüştün? Sen- sen ne tür bir sürtük çıktın böyle?"

"Ne! Ne dedin sen?" canım çok yanmıştı ben daha ilk defa öpüşmüşken birisi bana sürtük diyemezdi buna izin veremezdim. "Sen sevgili işine kendini fena kaptırmışsın hem de ilk günden. Ayrıca ben SÜRTÜK falan değili." dedim sürtüğe baskı yaparak ve sonra ekledim. "Ama sen ne tür bir piçsin onu hayla çözemedim." dedim ve ona tokat atıp. Abimin olduğu yere doğru koştum orada bana birşey yapamazdı. Oda tokatın şokunu atlattıktan sonra peşimden koşmaya başladı.

Ne hayır abim ortalıklarda yoktu. Meryem teyzeye hızlı bir şekilde. Abim nerede diye sordum karşılığı ise mutfak için alışveriş yapmaya gitti demişti. Şimdi ne yapacaktım arkadan kızgın bir şekil de Emre geliyordu. Bende havuza doğru yaklaştım. Emre gelmişti.

"Sakın bana yaklaşma!" dedim. Ah meryem teyze de ortadan kaybolmuştu. Şimdi bana istediğini yapabilirdi. Bir dakika sanırım sıçtım.

"Az önce sen bana tokat mı attın?" dedi hayla şaşkındı sanırım ilk defa bir kızdan tokat yemişti.

"Sen bana sürtük demeseydin o takıtı yemezdin." dedim bağırarak.

"Sende bana piç dedin ve tokat attın." o da öfkelenmişti ve bağırıyordu.

"Hak ettin bana kimse sürtük diyemez hela senin gibi bir piç asla." dedim. Ohov Emre bey daha da sinirlendi bu çocuğun sinirli hali çok korkutucu ama hayla yakışıklı. Of ne diyorum ben ya.

"Ne sen bana hayla hakaret mi ediyorsun!!" dedi ve bana doğru yaklaştı. Bir adım daha geriye attım. Ama daha fazla geriye gidemezdim yoksa suya düşecektim.

"Aynen öyle çünkü hak ediyorsun." ondan şuan da korksam da hayla karşılık veriyordum. Şuan da çok sinirliydi. Hayla üstüme doğru geliyordu.

"Biliyor musun abin şuan da burada yok sana istediğimi yapabilirim yerinde olsam huyuma giderdim." dedi ve bana doğru yürümeye devam etti. Ah be beybisi bilmiyoz sanki bende isterim huyuna gitmeyi ama yapı meselesi. Kişilik olarak illa herkesle inatlaşan biriyim. Ne yapçan qülüw.

"Ahaha gülüdür me beni senden mi korkucam?!!" ah Derin korkmalısın ondan şuan da çok korkmalısın psikopat psikopat bakıyor hayvan ah dış ses ah. Emre bana çok yaklaştı aramızda neredeyse hiç mesafe yoktu. Tam konuşacakken bir adım daha geriye attım. Tanrım havuza düşüyordum ki birden Emre'ye tutundum o bunu beklemediği için hazırsızlı ve o da dengesini kaybedip ikimizde suyun içine düştük ama Emre daha çok benim üstümdeydi. Ah onu çok fazla hissediyordum. Tam ikimizde suyun yüzeyine çıkacakken birden dudaklarımı yapıştı çok şaşkındım ben hiç kimseyle öpüşmemiştim ve bugün  iki kişi tarafından öpülmüştüm. İkimizde yüzeye çıktık. 

Karşılık vermiycektim kesinlikle bu çok yanlıştı Ömer' e karşılık vermemde çok yanlıştı. Ah beynim ve vücudum sanki ayrı çalışıyordu ve brden karşılık vermeye başladım. Ne yapıyordum ben Emre bundan memnun olmuş gibiydi ve beni daha çok öpmeye başladı o sırada olanlar aklıma dank etti ve göğüsünden onu ittirerek ayrıldım. Ah suda olduğumuz için vücudunu hissetmiştim bu çok değişikti. Neyse kendine gel Derin.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen hem bana sürtük diyip hem beni öpüyorsun."

"Bu hoşuna gitti." dedi ve sırıttı.

Bu millet nereye kaybolmuştu sanki aqua da bir tek biz vardık ki öyle gibiydi zaten bi meryem teyze , Ebrar ve Ömer vardı onlarda gitmiş olmalılardı bugün kapalı gibi birşeydik 5'ten sonra müşteri almamıştık bu yüzden sadece ben ve Emre vardık sanırım herkes gitmişti.

"Sen ne saçmalıyorsun. İğrençsin senden nefret ediyorum ve YİNE senin yüzünden havuza düştüm."

"Ne benim yüzümden mi asıl ben senin yüzünden düşmüş oldum beni havuza çektin."

"Üstüme gelmeseydin arkaya adım atmazdım."

"Seninle uğraşamıycam." dedi ve havuzdan çıkmak üzere merdivenlere doğru gitti.

"Ne beni öpüyorsun ve hiçbirşey yapmamış gibi devam ediyorsun. Sen şizofren falan mısın?"

"Sadece öpüştük benim için önemli bir şey değil ve sen bundan hoşlandın biliyorum ." dedi ve çıktı bende aynı şekilde çıktım.

"Sen pislik herifin tekisin ben gidiyorum." dedim ve o sırada meryem teyze mutfaktan çıktı. Ah bu kadın tam bir salak niye az önce çıkmadın hayvan. Aynı şekilde Ebrar ve Ömer de mutfaktan çıktı ve bize baktılar.

"Ne oldu sizeyine mi havuza düştünüz." dedi meryem malı he yav he yine düştük sane ne beybisi sana ne?

"Evet!" diye bağırdım. " MEryem teyze iş olmadığına göre ben eve gidiyorum abim gelince söylersiniz." dedim ve evin yolunu tuttum.

BÖLÜM NASILDI EN UZUN YAZANA VE FİKİRERİNİ BELİRTENE GELECEK BÖLÜMÜ İTHAF EDİCEM. LÜTFEN FİKİRLERİNİZİ BELİRTİN BEN HAYLA KİMLE OLMALI ONU BULAMADIĞIM İÇİN İKİDE BİR DEĞİŞTİRİP DURUYORUM. LÜTFEN YORUM YAPARAK YARDIMCI OLUN VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN MEDYAYA EMRE'Yİ KOYMAYA ÇALICAM EMRE'Yİ KARAKTERLERE EKLEYEMİYORUM NEDENSE ADI LUKE HEMMİNGS. LÜTFEN EMRE YA DA ÖMER YAZIN.

Aqua Park AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin