"Oha Derin neler olmuş öyle ya?"
"Evet Ece keşke yanımda olsan senin desteğine ihtiyacım var."
"Ben sana güveniyorum 1 haftaya sen Ömer'i tavlarsın."
"Umarım."
"Derin şu Emre yakışıklı mı?" oha neden böyle sormuştu ki şimdi.
"Neden sordun?"
"Belki dönünce ben çıkarım anlattıklarına göre tatlı birine benziyor." Ece böyle dediğinde nedenini bilmiyorum ama aşırı bir kıskançlık duygusu hissettim. Of neden böyle hissediyorum ben toparlan Derin.
"Senin tipin değil kumral sen esmer seversin hem çok abartılacak bir yakışıklılığı da yok." kıskançlıktan saçmaladım Emre gerçekten çok taştı bir harem oluştursam o da favorilerimden olurdu. Tövbest ya ne saçmalıyorum ben.
"Hım tamam kanka benim kapatmam lazım by by."
"Görüşürüz Ece.." dedik ve kapattık. Uyusam iyi olucak yarın kalkamıycam yoksa.
********************Saat 8.30***************
"Ece kalk hadi bak abin iyileşti seni araba da bekliyor hadi kızım kalk." diyen annemi karşımda gördüm. Te Allah'ım ya. Her sabah böyle mi uyandırılır be beybisi. Artık çalar saat kurma vakti geldi.
"Tamam anne çık giyinip gidicem." dediğim gibi annem kapının yolunu tuttu.
Hemen bordo bilek pantolon üstüme de beyaz üzerinde bordo 84 yazan bir t-shirt giydim.
Hemen koşarak dış kapının oraya geldim ve renki converselerimi giydim. Dışarı çıktım ve arabaya doğru koştum. Saçlarımı yapmaya fırsat kalmadığı için hemen salaş bir topuz yaptım.
"Günaydın abicim." dedim ve yanağından öptüm.
"OooDerin hanım bu neşenizi neye bağlıyoruz ?" Vallaha bende bilmiyorum beybisi nedense bir an önce aqua parka gidip Emre'yi görmek istiyorum. NE hayır bunu düşünmüş olamam Emre'mi hayır hayır kesinlikle Ömer'i görmek istiyorum kesinlikle.
"Hayata artık pozitif bakmaya karar verdim abicim."
"Öyle olsun." dedi ve arabayı sürmeye başladı.
Sonunda aqua parka gelmiştik ön kasada bugün yine ben duraağım için hiç içeri girmeden direk ön kasaya geçtim.
Telefonu kurcalarken birden Emre içeri girdi.
"Günaydın Derin."
"Günaydın." dedim ama kalbim hızlı hızlı atıyordu bu en son Ömer ile konuştuğum da oluyordu of ne yapıcam ben ya.
"Nasılsın."
"İyi sen."
"Bende iyi sana bir şey sorucam."
"Sor."
"Sevdiğin kişi en yakın arkadaşınla çıksa ne yaparsın?" oha bu çocukta benim kafadan lan ben de aynı hatayı yaptım be beybisi hem de onları ben birleştirdim ve birden kendime sinirlenip ağzımdan birşeyler çıktı.
"Sana tavsiyem benden tavsiye alma bunu yaşıyorum ve onları ben birleştirdim." oha Derin oha ne dedim ben yuh Allah'ım inşallah her zamanki salaklığını gösterir de anlamaz Emre.
"Ne 1 dakika 1 dakika Ömer ve Ebrar'ı sen birleştirdin demek ki sen Ömer'e aşıksın." ölümüne inkar et Derin.
"Hayır Ömer'e falan aşıkm değilim." dedim ama sesim de benim gibi telaşa kapılmıştı.