첫 번 째 rész: Chany

36 2 0
                                    

-Találtál valamit?-jött ide anyum.

-Nem, szerintem ez nem fog változni. Lehet hogy....eltűnt?

-Nem, hiszen ő kért meg, hogy keresd meg.

-Lehet hogy túldramatizáltam. Hiszen csak gyerekek voltunk.

-Ez igaz. De attól ne add fel a keretsést. Sűltkrumpli jó lesz estére?-bólíntottam, majd elhagyta a szobám területét.

Az az igazság, hogy mióta Chany elköltözött napról napra megszakadt köztünk a kapcsolat. Lassan elmaradtak a levelek, hívások és az üzenetek. Remélem nem felejtett el.

Ezt a képet még ő adta nekem az indulása előtt, hogy ne felejtsem el az arcát.

Az iskolában mindíg ketten voltunk, mind bbf-ek, bár az az igazság, hogy én mindíg is többet éreztem iránta, amit sose mondtam el neki.

-Kész a kaja!-keltett fel anyu a vissza emlékezésemből.

-Jövök!

Miután már mind a ketten az asztalnál eszegettünk, anya letett elém egy nagyobb adag pénz összeget.

-Keresd meg. Látom rajtad, hogy nagyon hiányzik. Szeretném ha újra haverok lennétek, mint régen.

-Ez túl sok pénz.

-Ne beszélj, miután megetted (nyelvet egyet), megkeresed.

-Most?

-Neeeem, miután ettél. -kacsintot.

-Asj. Jólvan. De nem kell anyi pénz.

-Körbenézel Söulba. Veled megy Ki keresztanya is, ő úgy ismeri Söult, mit a tenyerét. E mellett felajánlotta, hogy nála alúdhatsz, míg ott vagy.

-Ez mind szép és jó, de mi lesz veled?

-Apád kivesz arra a napra egy szabadnapot, és mi addig elmegyünk randizni, hiszen pár évtízede nem voltunk.

-Értem.

-Miután végeztél, pakolj össze.

-Oké.

(2 óra múlva)

-ANYA!!!!!!

-MIAZ!!!!

-BAJVAN!!!!!

-BEN VAN???

-BAJ VAN!

-JÖVÖK.-felfutott a lépcsőn, majd bejött a szobámba.

-Nem tudom összehúzni.-mutattam a bőröndömre, mely tele volt vakva cuccokkal.

Elindiúlt a bőrönd felé, majd ráült, így össze tudtam húzni.

-Köszi.

-Nincs mit. De irány hibernálódni, mert ha nem leszel kipihenve holnap Ki keresztanyád 3 tonna alapozót fog az arcodra kenni. A többi sminkről ne is beszéljünk.

Tettem ahogy anya mondott, egy kevés idő múlva már el is nyomott az álom.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stay With Me (CHANYEOL FF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin