Pohled Kluků
Je čas zahájit náš plán ,ale nejdřív jim musíme říct pravidla .
,,Tak musím vám vysvětlit pravidla. " ujal se slova Louis .
,, Za prvé budete nás poslouchat na slovo když ne bude trest. " řekl Louis a už ony chtěly něco namítat
,,Za druhé můžete chodit po celém domě , ale nemůžete chodit na zahradu , do sklepa ,do garáže a do naší pracovny ." řekl Harry
,,Za třetí když budeme mít obchodní jednání nebo se nebudeme v domě nacházet ,tak zůstanete v pokoji. " řekl Zayn
,,Za čtvrté když půjdeme do společnosti tak se budete chovat slušně. " řekl Liam
,,Za páté, když vám něco řekneme, tak to uděláte v četně sexu ." řekl Niall a na konci se úchylně usmál .
Najednou začaly protestovat . Louis znova mrkl na jeho kamarády ,aby zahájili plán . Každý si dal svoji sexuální hračku přes rameno a odnesl ji do svého pokoje, kde ji přivázaly k posteli , aby se nezpíraly.
Pohled Katherine
Odnesl mě do pokoje, ve kterém jsem se probudila . Hodil mě na postel sundal mi triko a vzal do ruce mi přivázal k posteli . Nelíbilo se mi to , ale komu ne . Sundal mi kalhoty a já se začala vzpírat . Sjížděl mě od hlavy ,až k nohám a u dekoltu se zastavil a já už věděla, co se stane. Sundal si triko a já měla výhled na jeho tetování , pak si sundal i kalhoty , ve kterých se mu rýsovala boule . Měl vypracované tělo pokryté tetováním .
,,Neslintej !" řekl a já si uvědomila ,že ne něho celou dobu koukám .
,,neslintala jsem a já se s tebou nevyspím a ty vaše podělaný pravidla si můžete strčit ty víš kam" dořekla jsem a začala jsem se kroutit ,abych se vyvlíkla z provazu , kterým mi on přidělal ruce k posteli, ale nešlo se vyvlíknout a on na mě celou tu dobu koukal, až se mu ta boule v trenýrkách zvětšila a já věděla co se stane . Najednou na mě nalehl a roztáhl mi a nalehl si mezi a já se ho snažila ze mě shodit ,ale omylem sem se otřela o jeho rozkrok a zčernaly mu oči a já věděla ,že je zle .Sundal mi podprsenku a měl výhled na moje prsa , nemohla jsem si je zakrýt . Sundal si trenýrky a já viděla jeho velký penis . Nalehl si na mě a vnikl do mě a z mých úst se vydral sten . Začal se pohybovat , mě to nejdřív přišlo nepříjemné ,a pak se mi to začalo líbit , pak jsme přišli k vrcholu . Za chvíli jsem slyšela i vzdychání mích kamarádek .
Pohled kluků
Sešli jsme se v kanceláři , kde jsme si . Louis do křesla , Harry do druhého křesla , Niall ,Liam a Zayn si sedli na sedačku .
,,Jak jste si to užili? " zeptal se Zayn s úšklebkem a podíval se na nás .
,,Byla to dračice. " řekli jsme zároveň s úchylným úšklebkem .
Najednou začal zvonit Zaynovi mobil , přijal hovor a vypadal naštvaně .
,,Cože ,to si ze mě děláte prdel že to vzali ." vykřikl a típl hovor .
,,Co se stalo? " zeptal se Louis
,,Gang Biebera nám sebraly novou dodávku zbraní" dořekl a my jsme dostali velký vztek .
,, Zase oni. " řekli jsme naráz
To jsme ještě nevěděli, co mají v plánu.
ČTEŠ
Unesené mafií (One Direction FF)
FanfictionPět nejlepších kamarádek se rozhodne jít do jednoho nejznámějších klubu . Co když si je tam vyhlídne pět kluků , kteří vedou jednu největších mafií na světě . Co když je unesou ? Co se s nimy stane ? Zamilují se ? Co když jim s kříží cestu jiná mafi...