záchrana

1.2K 32 0
                                    

Už jsme u našich druhých únosců týden . Za tu dobu nás každou třikrát znásilnily , několikrát nás uhodily  a dokonce nás na jeden den zavřely do sklepa , protože jsme je  " omylem " nakoply do rozkroku . 

Hádejte kde se tuhle dobu zrovna nacházíme ? Už jsme zase ve sklepě . Víte proč  ? Se stala taková menší nehoda našim únoscům . Když jsme chtěly zdrhnout tak oni nás chytily a skončilo to takhle Justin , Ross a Shawn skončily nejhůř . Všechny tři skončily se zlomeným nosem a s bolavým rozkrokem . Nash a Cameron skončily s červeným otiskem na tváři a také s bolavým rozkrokem . Proč to bylo tak kruté ? To je snadná odpověd . Když nás chytily tak se nás dotýkaly na citlivých místech a zasloužily si to . Za prvé nás unesly . Za druhé nás znásilnily a za třetí nás pěkně štvou . Tak proto jsme zavřený zase ve sklepě a doufáme jednu věc , aby nás naši první únosci , tedy doufáme že nás hledají .

Zrovna sedíme ve sklepě na zemi , v místnosti kde je jediným zdrojem světla jedna žárovka . Sedíme v kroužku a dumáme našimi myšlenkami .

Když najednou se na hoře se ozvala velká rána jako by někdo vystřelil z děla . Dále slyšíme kroky nad námi , které se za chvíli ozývaly i po schodech , které se rychle přibližovaly k místu kde jsme byly zamčené . Najednou se otevřely dveře a místnost ozářilo světlo , které nás oslnilo a dovnitř vstoupily dvě postavy , i přes to že jsme byly ještě kapku oslněné  rozeznaly jsme že se jedná o mužské postavy .

,, jste pořádku " zeptal se nás jeden z nich . Ten hlas nám byl povědomý a určitě to nebyl nikdo z  těch co nás tady zavřely . Přišly blíž a my jsme poznaly že to jsou Lucius a Pablo . To jsou jedni z bodyguartů našich prvních únosců . Asi se ptáte jak je známe ? Odpověd je snadná oni s námi chodily na nákupy .

,,Ano " odpověděly jsme tichým hláskem . Oni se na nás soucitně podívaly a Pablo řekl do sluchátka : ,, Našly jsme je jsou tady ve sklepě " dořekl do sluchátka a chvíly na to přišly do místnosti ve sklepě další tři chlápci , které jsme také viděly v domě ve kterém jsme dříve žily jenom si nepamatujeme jejich jména . Přišly k nám blíž a my se snažily vstát a jelikož jsme byly slabé tak nám pomohly vstát a za jejich doprovodu jsme vyšly ze sklepa směrem na zahradu a co jsme tam uviděly nám vyrazilo dech .
















































Unesené  mafií (One Direction FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat