Pohled Lusy
S Niallem cestujeme po světě , už jsme navštívili Peking , Tokio , Sydney , New York , Toronto , Barcelonu a mnoho dalších míst , ale vyhýbali jsme se městům , kde se nacházejí mafiánské gangy. Právě se nacházíme v Káhiře a sedíme v jedné kavárně . Niall se zdál nervozní a já tušila , že něco chystá .
,,Podívej se tam ! " řekl Niall . Otočila jsem se tím směrem a nic zajímavého jsem neviděla . Otočila jsem se zpět na Nialla . Když jsem se otočila , tak jsem uviděla Nialla klečet na jednom koleni , jak drží v ruce malou krabičku . Cítila jsem , jak se mi do očí hrnou slzy štěstí .
,,Vezmeš si mě ?" zeptal se mě .
,,Ano vezmu " odpověděla jsem . Niall mi navlékl prsten a vroucně mě políbil a já jsem mu polibek opětovala .
O tři měsíce později
Dnes se konal velký den , protože se konala svatba Lusy a Nialla . Byla to malá svatba , na kterou pozvali jen ty nejbližší . Lusy vedl k oltáři Harry , protože ho považovala za bratra .
Po skončení obřadu nasledovala svatební hostina .
,,První novomanželský tanec . " řekl někdo . Niall mě vzal za ruku a společně jsme šli k tanečnímu parketu a začali tančit . Byl to nejhezčí okamžik mého života.
Na svatební cestu jsme vyrazili na Ibizu , kde jsem si to náramně užila .
O půl roku později
Celý týden zvracím , tak jsem si pro jistotu udělala těhotenský test a zjistila jsem , že jsem těhotná . Nevím , jak to mám Niallovi říct a doufám , že bude to dítě chtít .
,, Nialle , musím ti něco říct . " řekla jsem Nialovi .
,, Není to nic vážného ? " zeptal se mě .
,,Ne není " řekla jsem .
,,Tak povídej " řekl .
,,Jsem těhotná . " řekla jsem . On se na mě nevěřícně podíval , pak se ke mě přišel a láskyplně mě políbil .
,,Doufám , že bude zdravé . " řekl a pohladil mě po bříšku .
Celý den jsme plánovali dětský pokojíček a vymýšleli jména pro naše dítě . Vymysleli jsme společně dokonalé jméno , jak pro holku , tak i pro kluka . Doufám , že naše dítě bude zdravé .
ČTEŠ
Unesené mafií (One Direction FF)
FanficPět nejlepších kamarádek se rozhodne jít do jednoho nejznámějších klubu . Co když si je tam vyhlídne pět kluků , kteří vedou jednu největších mafií na světě . Co když je unesou ? Co se s nimy stane ? Zamilují se ? Co když jim s kříží cestu jiná mafi...