O 2 roky později Katherine a Louis

605 17 2
                                    

Od zničení gangu Justina Biebera utekly dva roky . Za tu dobu se toho událo dost .

Asi týden po vysvobození dívek se dali Katherine a Louis dohromady.

Začali spolu chodit po koncertě The fray , na který ji Louis pozval .

Pohled Louis 

Kate je nemocná , protože každé ráno zvrací . Mám o ní velký strach . Ano strach , kdo by řekl , že já chladnokrevný mafián mám o někoho strach . Díky Kate jsem se změnil , protože díky ní jsem poznal : Co je to láska a někoho beznadějně milovat.

Už další den Kate zvrací a skoro nic není , a tak jsem ji poslal k doktorovi a já s ní jdu rozhodně taky .

O dvě hodiny později :
Když doktor udělal Kate vyšetření, tak se mu něco nezdálo, a tak pro jistotu ji poslal na ultrazvuk.
Právě sedím vedle lůžka, na kterém leží Kate, které doktor dělá ultrazvuk.

,, Gratuluji vám jste těhotná. '' řekl doktor a já se zarazil. Jediné co se mi honili hlavou bylo : Bude že mě táta.

Vyrazili jsme s Kate k autu. Jako gentleman jsem ji otevřel dveře a když nastoupila, tak jsem je zase zavřel. Nasedl jsem do auta také a vyjeli jsme. Po celou dobu v autě bylo ticho, protože každý bloumal ve svých myšlenkách.

,, Na potrat nepůjdu. '' ozvala se Kate.
Otočil jsem se na ní a řekl jsem :
,, Proč bys chodila na potrat? ''
,, Protože asi nejsi rád, že jsem s tebou těhotná '' řekla.
,, Co to povídáš? Jsem strašně rád, protože bude ze mě táta '' řekl jsem jí s nadšením v hlase. Ona se na mě vykuleně a zároveň šťastně podívala. Po celou cestu domů jsme si spolu povídali o našim budoucím přírůstku a já jsem přemýšlel o tom, že bych požádal Kate o ruku.

O týden později :
Právě připravuji romantickou večeři za jedním účelem, který mi změní život. Jelikož Kate není doma, protože se rozhodla, že půjde s kamarádkami na nákupy, a proto mám dostatek času na přípravu.
Stůl mám prostrěný.
Jídlo nachystané.
Šampaňské vychlazené a plno dalších věcí. Ještě jsem se musel do smokingu.

Už se blížil čas, kdy se měla vrátit Kate z nákupu, a tak jsem zapálil všechny přichystané svíčky.

,, Jsem zpátky '' ozvala se v chodbě Kate.
Najednou vešla do jídelny a já přistoupil. Klekl jsem si ne koleno a řekl :,, Katherine Smiss prokážeš mi tu čest a staneš se moji ženou. ''

,, Ano! '' odpověděla a mě spadnul kámen ze srdce. Navlékl jsem jí zásnubní prsten a políbil jsem ji.

Unesené  mafií (One Direction FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat