Zase spolu

1.2K 30 0
                                    

Pohled Katherine

Viděly jsme tam Louise , Liama , Nialla , Zayna a Harryho jak stoji s natáhlou rukou před sebou a v té ruce byla pistole . Když jsme se podívaly pořádně na koho sní mířily Louis mířil na Justina , Liam mířil na Shawna , Zayn mířil na Camerona , Niall mířil na Nashe a Harry mířil na Rosse  a jejich očích bylo vidět že jsou naštvaný  teda přímo nasraný  . Už chtěly zmáčknout spoušt a my se na sebe letmě podívaly a společně na ně zařvaly 

,, a dost " jsme zaječely . Oni se na nás překvapeně podívaly . Došly jsme k nim a daly jim ruku na rameno 

,,nedělejte to přece nebudete stejný jako oni aspoň kvůly nám " řekla Anne . Bylo vidět že váhaly a nakonec daly pistoly dolů a otočily se na nás .

,, ha stejně byste nás nezabily , ale že to uděláte kvůly těmhle děvkám ale musíme říct že postely jsou fakt skvělé " řekl Justin . Už jsem viděla jak se Louis se naštval a chtěl mu jednu vrazit , ale já byla rychlejší rychle jsem se k němu přiblížila a vrazila jsem mu takovou že se mu hlava div neotočila o 360 stupnu a určitě jsem mu zlomila nos , který byl nějak jaksi nakřivo , aby toho nebylo málo tak jsem ho nakopla do rozkroku a on pod velkou bolestí v rozkroku spadnul k zemi a dál si ruce na rozkrok a jeho kamarádi s ním soucítily a jinak ostatní se mu škodolibě smály . 

,, aby ti to nebylo líto " řekla Emma a také kopla Rosse do rozkroku a ten spadl vedle svého kamaráda a také si držel svůj rozkrok a my jsme přitom mrkly na svoje zbývající tři kamarádky , které na nás dvě koukaly s otevřenou pusou . Najednou se Shawn také spadnul na zem  , protože ho také  Susan nakopla mezi nohy a přišla k nám a plácly jsme si . Najednou se také Nash spadnul vedle svých kamarádů , protože ho také Lusy nakopla mezi nohy , pak se také Cameron spadl také na zem , protože ho Anne nakopla mezi nohy a nezapomněla si botu , kterou ho nakopla mezi očistit o trávu se slovy : ,, Mám kvůly tobě špinavou botu " a se smíchem k nám přišla a společně si plácli .  Kluci na nás koukaly s obdivem v očích . Šly jsme k nim s úmyslem je obejmout , ale oni byly rychlejší a Louis obejmul mě . Liam obejmul Susan . Zayn obejmul Anne .Niall obejmul Lusy . Harry obejmul Emmu . Pak se mi začaly zavírat oči , protože jsem byla vystresovaná a nevyspalá a poslední co si pamatuji je že mě někdo  vzal do náruče .

Pohled Louis

Dnes chystáme náš plán co chystáme . Už jsou u nich týden a díl jsme ji tam nemohl nechat teda je . Jestli jim ti grázlové nějak ublížily tak já a mí přátelé půjdeme i přes mrtvoly hlavně ty jejich . Vystoupily jsme z auta a pomalým krokem jsme se připlížily ke vile s pistolí v ruce a cestou jsme zabili pár bodyguartů .Vyrazily jsme dveře vily . Šel jsem jako první a za mnou šly ostatní . 

,, vy je najdete " dal jsem pokyn nějakým našim bodyguartů  a ostatní šly s námi najít ty bastardy co je unesly. Šly jsme směrem na zahradu a tam jsme je našly jak stojí k nám zády , když slyšely kroky otočily se na nás s úšklebkem a začal mluvit Bieber :

,,To vám to , ale trvalo už jsme si mysleli že se o ně nezajímáte a my jsme si s nimi užívali " když to ten Bastard dořekl měl jsme mu chut rozbít hubu . Namířil jsem na něj  svoji pistoli , stejně tak udělaly Harry , Liam , Niall a Zayn . Každý jsme na někoho mířily už jsme chtěl zmáčknout spoušt , když se ze za námi  ozvalo :

,, a dost " otočil jsem se stejně jako ostatní a za námi jsem viděl ty dívky pro které jsme přišly . Měly potrhané a špinavé oblečení , měly velké kruhy pod očima , které jsou důsledkem toho že jsou nevyspalé  . Přišly až k nám a dali nám ruku na rameno .

,, nedělejte to přece nebudete stejný jako oni asponˇ  kvůly nám " řekla Anne a podívala se po nás . Chvilku jsme váhali , ale hned jsme si to rozmyslely , protože se zase ozval Bieber 

,,stejně by jste nás nezabily , ale že to děláte kvůly těmhle děvkám ale musíme říct že v posteli jsou fakt skvělé " řekl . Tak to mě naštvalo teda přímo nasralo , chystál jsem se mu jednu vrazit , ale Katherine byla rychlejší vrazila mu do jeho ksichtu a pak ho ještě kopla mezi nohy že se svalil na zem na které se válel a pod náporem bolesti . Nemohl jsem si pomoct musel jsem se škodolibě usmívat . Za chvilku se na zemi všech pět . Všichni jsme se na ně škodolibě usmívaly , musely jsme se na ty dívky co jsme přišly zachránit koukat s obdivem v očích . Šly jsme k nim , aby jsme je obejmuli . Objemul jsem Katherine , ale ona v mým objetí usnula . Tak jsem ji vzal do náruče a šel s ní směrem k autu . Ohlídl jsem se na ostatní a také držely dívku v náručí  . Daly jsme je do auta a také jsme si sedly do aut a jely směr k naší vile .Když jsme přijely k vile , vyndaly jsme je auta a odnesly jsme je do našich pokojů . Když jsem Katherine odnesl do svého pokoje , šel jsem si sednout do obýváku kde byly i ostatní .

,,konečně už jsou zase zpátky" řekl jsem

,, ale oni utekly " řekl Niall

,,No a utekly mi ty bastardy chytíme ale jestli se  k nim zase přiblíží tak jim proletí kůlka hlavou"  řekl Zayn . Na to jsme pokývaly na souhlas a zase povídaly o různých věcech třeba jsme řešily další zakázky . Pak jsme si šly lehnout a hlavě jsme měly jednu věc , protože ty dívky co jsme sem tenkrát unesly nejsou tak křehké jak jsme si myslely a dokonce k nim něco cítíme . Pak jsme usnuly .



Unesené  mafií (One Direction FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat