Dívky byly unesené už čtyři dny a celé ty čtyři dny byly zavřeny ve sklepě pod domem jejich únosců . Za celé ty dny se nic nestalo , ale dnes se něco přihodilo .
Dívky seděly ve sklepě opřené o studenou zeď a myslely na to , až je vysvobodí .Najednou se otevřely dveře a rozsvítila se žárovka . Světlo ozářilo místnost a dívky na krátkou dobu osleply . Koukly se do dveří a viděli jednoho ze svých únosců . Koukly se pozorně a poznaly Justina Biebera . Rozhlídl se po místnosti a jeho pohled se zastavil na Katherine . Šel směrem k ní , odřízl ji a prudce ji vzal za loket a šel směrem ke dveřím . Katherine se bránila , ale marně , protože ji Bieber držel moc pevně .
,,Pusť ji ! " začaly na něho řvát dívky , ale nemohly nic dělat , protože byly přivázané . Justin Bieber je ignoroval . Vyšel ze dveří , zasnul žárovku a zavřel dveře , které zamkl . Dívky doufaly , že Katherine bude pořádku .
Pohled Katherine
Bieber mě vytáhl ze sklepa a držel moji ruku pevně , že mě začala bolet . Nechtěla jsem syknout , protože jsem nechtěla projevit slabost . Táhl mě za sebou a já se mu snažila vyvlíknout , ale moje snaha byla marná , protože moji ruku držel velkou silou . Dotáhl mě do obývacího pokoje , kde seděly Shawn Mendes , Cameron Dallas , Nash Grier a Ross Lynch . Když si nás všimli , tak na mě hodili podrážený pohled . Nad tím pohledem jsem se musela ušklíbnout . Bieber mě hodil na jedno křeslo , na které byl dobrý výhled ze všech stran .
,,Nesnaž se utíkat kolem domu je ochranka , a když utečeš stane se ti něco špatného " zašeptal mi Bieber do ucha .
,,Co po mě chcete a okamžitě nás pusťte " zavrčela jsem na ně , ale to jsem neměla dělat . Najednou mi Bieber vrazil facku , až ti plesklo . Málem se mi hlava otočila o 180 stupňů . Měla jsem sice v očích slzy , ale chtěla jsem před nimi zůstat silná , tak jsem si jenom odplivla na jejich určitě drahý koberec . S tou fackou mě naštval . Využila jsem příležitosti , zvedla jsem se z křesla , přistoupila jsem se k němu a kopla ho velkou ránou mezi nohy . Bieber to nečekal a pod náporem bolesti a rukama na svých intimních partiích se svalil k zemi mezi luxusní kožený gauč a skleněný stolek z ebenového dřeva . Ostatní nevěděli , co mají dělat dřív jestli pomoct jeho kamarádovi nebo mě zase zavřít . Nakonec vybrali druhou možnost , přiblížili se ke mně a snažili se mě chytit . Najednou mě Dallas chytil , ale já ho také kopla do jeho přirození a stejně jako Bieber se svalil k zemi s rukama na jeho přirození a na tváři měl bolestivý úšklebek , jako by kdyby skočil na postel z hřebíků . Začala jsem se usmívat , ale netrvalo mi to dlouho , protože mě z jedné strany chytil Mendes a z druh Grier . Snažila jsem se jim vyvlíknout , ale marně . Lynch přišel ke mě blíž a jednu mi vrazil , ale já se snažila zakrýt vážnou tvář , ale bylo to dost těžké , protože to bolelo fakt strašně . Ta rána byla na tu samou tvář , na kterou mi vrazil jednu Bieber . Mendes s Grierem mě odvlekli směrem ke sklepu , kde jsem byla s mými nejlepšími kamarádkami zavřená . Za námi šel Lynch . Lynch otevřel dveře do sklepa . Přivázali mě na to stejné místo a zase vyšli ze sklepa a dveře zamkli na dva západy .
Mé kamarádky si mě všimly a začaly se mě vyptávat . Na otázky jsem jim odpovídala . Když jsem jim to popsala . Měli nejdřív vztek za ty facky , které mi vrazili a pak se začaly smát , když jsem jim řekla ty kopance do rozkroku . V hlavě jsem doufala , že mě a mé kamarádky zachrání Louis , Harry , Zayn , Liam a Niall .
ČTEŠ
Unesené mafií (One Direction FF)
FanfictionPět nejlepších kamarádek se rozhodne jít do jednoho nejznámějších klubu . Co když si je tam vyhlídne pět kluků , kteří vedou jednu největších mafií na světě . Co když je unesou ? Co se s nimy stane ? Zamilují se ? Co když jim s kříží cestu jiná mafi...