Pohled Anne
Zrovna sedíme s holkami v parku a povídáme si . Už uběhly tři dny ,co jsme byli v klubu a připadá mi a od té doby mi připadá , jako by mě někdo sledoval.
,,Holky připadá vám také ,jako by vás někdo sledoval? " zeptala jsem se jich.
,,Tobě to připadá taky " řekly holky naráz.
Já jenom zakývala hlavou na souhlas . Zvedáme se a jdeme ke vchodu z parku , když vidíme, jak se v keři něco pohnulo . Na nic jsme nečekali a šli velkou rychlostí ven z parku . Když jsme "vyšli" z parku , tak před námi zaparkovalo černé auto a my začali ustupovat dozadu , když jsme do někoho vrazili . Ohlédli jsme se a viděli jsme pět kluků . Pak si nic nepamatuji , protože mě a holkám dali hadr přes obličej ,a pak se všechno ztmavilo .
Pohled Louis
Ten nápad , který vymyslel Liam se mi zamlouval .Sice jsem hlavní boss , ale nechám rozhodovat i mé nejlepší kamarády .Když nám je Liam ukázal mě hned zaujala zrzka v tmavě červeném tričku , i když jsem na zrzky nikdy moc nebyl, tak se mi hned zalíbila , protože z ní číhala nespoutaná vášeň . Vymýšleli jsme plán, jak je dostat . Tři dny jsme je sledovali a zjistili jsme ,že chodí do parku na to stejné místo .
Jsem zrovna parku s kluky a jsme schováni v keři , když se Harry pohnul tak to v keři zašustilo . A dívky , které sledujeme se podívaly na keř , ve kterém jsme schováni a rychlým krokem šly ke vchodu . Když byly dál ,tak jsme z keře vylezli a zavolali, aby zaparkovali auto před vchod do parku. Když před ně zaparkovalo naše auto, a tak začaly ustupovat dozadu .Já se na ně pobaveně usmál .Při ustupování do nás narazily , ohlédly se na nás . Kývl jsem na kluky , vytáhli jsme hadr ,na kterém byla uspávací látka , přiložili jsme hadr na jejich obličej ,a pak usnulo . Každý vzal jednu holku do náruče a odnesl jí k autu . Jeli jsme ve dvou autech . V prvním já , Liam a Zayn a s námi naše objeti a v druhém jeli Niall a Harry a jejich objeti . Zaparkovali jsme našim sídlem .
Naše sídlo je daleko v lese za městem , aby nás nebylo snadné najít . Kolem našeho domu je ochranka , které hlídají, tak aby neproklouzla ani myš .Odnesli jsme je do svých pokojů , zamkli jsme je a šli si povídat dolů , protože se probudí až za tři hodiny .
ČTEŠ
Unesené mafií (One Direction FF)
FanficPět nejlepších kamarádek se rozhodne jít do jednoho nejznámějších klubu . Co když si je tam vyhlídne pět kluků , kteří vedou jednu největších mafií na světě . Co když je unesou ? Co se s nimy stane ? Zamilují se ? Co když jim s kříží cestu jiná mafi...