Už zase

689 20 0
                                    

Když je odvezli do jejich rodných domů , tak se dohodli , že se sejdou u nich doma . Sešli se v kanceláři , kde jsme řešili další obchody a problémy s nepřátelskými gangy , takže nic neobvyklého .

,, Tak , jak to dopadlo? " zeptal se Zayn se šibalským úsměvem .

,,Domluvil jsem se s Kat , že půjdeme spolu na The Fray " řekl Louis

,, Já jsem se domluvil se Susan , že poletíme na Velkou cenu Monaka  " řekl Liam

,, Já půjdu s Emmou na rande " řekl s úsměvem Harry

,, Já jsem byl s Lusy na obědě " řekl Niall

,,Co ty ? " zeptali se nazpátek Zayna

,,Pojedeme spolu na Fashion week do New Yorku " řekl Zayn . Kluci si plácli a dál řešili důležité zakázky .

Uběhla jedna hodina , pak další hodina , tak se rozhodli , že pojedou pro ně k  jejím rodičům , tak nasedli do svých luxusních aut a vyrazili pro ně .

Pohled Louis 

Vyjel směr Katherin rodný dům . Cesta ubíhala rychle , protože se strašně těšil , až zase uvidí Kate. Rozhodl se , že bude říkat Katherine Kate , protože je to kratší . Dojel před její rodný dům a připadalo mu to tady divné , protože zde bylo , až moc velké ticho . Když se koukl na dveře , tak byly polootevřené , tak si vzal to ruky pistoli . Vešel opatrně do domu a došel do Obývacího pokoje .

,,Kurva " řekl , protože na zemi uviděl těla v kaluži krve . Když jsem se podíval blíže , tak jsem zjistil , že jsou to mrtvá těla rodiny Kate . Ulevilo se mi , že Kate nebyla mrtvá a zároveň mi bylo líto její rodiny . Kde může být , říkal jsem si v hlavě , ale v hlavě jsem tušil , kdo ji mohl unést . Rychle jsem napsal klukům .

Pohled Liam

Když jsem přijel před Susanin dům . Čekal jsem , až vyleze z domu , protože jsme byly, tak domluveni . Před jejím domem jsem čekal dlouho a to mi připadalo divné , tak jsem vylezl z auta a šel ke dveřím . Ze slušnosti jsem zazvonil , ale někdo neotevíral , tak jsem to musel radikálně vyřešit . Asi se ptáte jak , odpověď je snadná , dveře jsem musel vykopnout . Když jsem dveře vykopl , tak jsem s pistolí ruce šel dovnitř . Vešel jsem do obývacího pokoje , ale zaraženě jsem zůstal stát , protože na zemi jsem vidět těla v kaluži krve ,ale ulevilo se mi , protože Susan mezi nimi nebyla , ale zároveň jsem s ní soucítil . Najednou mi zapípal mobil , když jsem se na mobil podíval, tak jsem zjistil , že mi psal Louis , že se okamžitě mám dostavit do kanceláře . Pozvedl jsem obočí , ale jelikož jsem jeho nechtěl naštvat , tak jsem nasedl do svého auta a vyjel jsem do kanceláře .

Pohled  Zayn

Když jsem byl před jejím rodným domem. Vystoupil jsem z auta a šel jsem ke dveřím . Zazvonil jsem , ale nikdo neotevíral , tak jsem vzal za kliku a dveře se otevřely a to mi připadalo divné , a tak jsem s opatrnými kroky a pistolí v ruce vešel dovnitř . Když jsem vešel do obývacího pokoje ,ale zůstal jsem šokem stát , protože jsem viděl v kaluži krve rodiče Ann . Kapku jsem si oddechl , protože Ann mezi nimi nebyla , ale zároveň jsem ji litoval . Najednou mi pípl mobil , když jsem se koukl , tak jsem zjistil , že to byl Louis , že se mám jet okamžitě do kanceláře . Nechtěl jsem ho ještě víc nasrat , a tak jsem nasedl do svého velice drahého auta a jel směr dům , kde se nacházela kancelář .

Pohled Niall

Zaparkoval jsem  před barákem Lusy . Přišlo mi tady něco divného , protože byla otevřená branka do kořán , tak jsem vzal svoji pistoli do ruky a šel ke dveřím . Chtěl jsem šáhnout a kliku , ale dveře byly pootevřené , tak teď mi to připadalo fakt divné . Pomalu jsem vešel dovnitř , ale když jsem vešel do obývacího pokoje , tak tam leželo něco , teda spíš někdo koho jsem nečekal . Na zemi v krvi leželi rodiče Lusy . Přišel jsem k nim blíž , abych zjistil jestli mají tep . Tep neměli , tak to znamenalo , že jsou mrtvý . Lusy jsem litoval , že přišla o své rodiče a zároveň jsem byl rád , protože Lusy mezi nimi není . V hlavě jsem si opakoval jednu větu : Kde jen může být ? 

Najednou mi zapípal mobil , co znamenalo , že mi přišla zpráva . Koukl jsem se na mobil a zjustil jsem , že mi psal Louis . Psal mi , že se mám okamžitě dostavit do naší kanceláře . Ze zprávy jsem pochopil , že je naštvaný , teda spíš nasraný . Nechtěl jsem ho dráždit ještě víc , tak jsem nasedl do auta a jel směr náš dům , kde se nachází naše kancelář .

Pohled Harry

Zaparkoval jsem před barákem Emmy . Vystoupil jsem z auta a šel jsem směrem ke dveřím . Chtěl jsem zazvonit , ale všiml jsem si , že dveře jsou polootevřené , tak jsem vešel dovnitř a šel směrem do obývacího pokoje . Když jsem vešel do místnosti .

,,Kurva " řekl jsem příliš nahlas , když jsem na zemi  na zemi viděl dvě mrtvá těla , která patřila rodičům Emmy . Přišel jsem k nim , abych jim zkusil nahmatat tep , ale bohužel jsem jim tep nenahmatal . Litoval jsem Emmu , protože vím , co je to přijít a rodinu . To mě přivádí na otázku: Kam se poděla Emma . Najednou mi zapípal mobil , když jsem se na něj podíval , tak jsem zjisti , že mi psal Louis . Napsal mi , že se mám okamžitě dostavit do naší kanceláře . Ze zprávy bylo jasné , že byl hodně podráždění . Jelikož jsem ho nechtěl ještě víc naštvat ,tak jsem se rozhodl , že vyrazím ihned .

Pohled kluků

Louis , Liam , Zayn , Niall a Harry se sešli v jejich kanceláři . Liam , Zayn , Niall a Harry netrpělivě čekali , co jim chce Louis říct .

,, Asi se ptáte , proč jsem vás jsem , tak rychle zavolal " začal mluvit Louis a ostatní ho poslouchali a čekali , co jim chce říct .

,,Odpověď je jednoduchá "

,, Katherine se ztratila a její rodiče jsou mrtví " řekl Louis a jeho kamarádi na něho vykulili oči .

,,Co , tak na mě blbě čumíte ? " vyštěkl na ně Louis

,, Protože Emma se také ztratila a její rodiče jsou také mrtví " řekl Harry

,, Susan se také ztratila a její rodiče jsou také mrtví " řekl Liam

,, Anne se také ztratila a její rodiče jsou také po smrti " řekl Zayn

,, Lusy se také ztratila a její rodiče jsou také po smrti " řekl Niall 



Najednou byly v místnosti ticho a napětí , které by se dalo krájet .

,,Kdo to může mít na svědomí ? " zeptal se Niall ostatních 

,,Asi tuším kdo " řekl Zayn . Ostatní se na něho koukli s otazníky v očích .

,,Copak nevíte , kdo naposled říkal , že se nám pomstí " řekl Zayn a ostatní hned pochopili , kdo je unesl .

,,Zase oni " vykřikli ostatní 

,, Měli jsme je zabít , když jsme měli tu příležitost " řekl Liam a ostatní na to kývly .

A tak zase začala hledat dívky , do kterých byli dlouhou dobu zamilovaní .

Unesené  mafií (One Direction FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat