Pohled Anne
Stojím před zrcadlem v bílých svatebních šatech a v dlouhém závoji. Za pět minut totiž řeknu své ano. Beru si totiž lásku svého života.Zayn mě požádal o ruku v New Yorku, když jsme byli na Fashion Week. Šli jsme se na večer projít po Central parku. Když jsem v dálce viděla připravený piknik. Posadili jsme se na deku. Zayn otevřel šampaňské, které nalil do dvou sklenic. Přiťukli jsme si a napili jsme se. Zapnul přenosné rádio a tancovali jsme pod hvězdami.
,, Anne podívej se! " řekl a ukázal na oblohu. Koukla jsem se tím směrem. Uslyšela jsem zvuk ohňostroje, který na obloze rozzářil nápis : Vezmeš si mě?
Oči se mi naplnili slzami, otočila jsem se na Zayna, který klečel na jednom a v ruce měl malou otevřenou krabičku, ve které se nacházel zásnubní prsten.
,, Ano, vezmu si tě " řekla jsem. Skočila mu kolem krku a dlouze ho políbila.
Zayn mi navlékl prsten a ještě jednou jsme se políbili.O půl roku později
Někdo zaťukal na dveře a dovnitř vešel Liam . Odvedl mě k oltáři , protože moji rodiče jsou mrtvý o on je můj nejlepší přítel.
,, Jsi připravená ? '' zeptal se mě. Přikývla jsem.
Nastavil mi rámě, které jsem přijala. Sešli jsme po schodech dolů. Vyšli jsme že dveří a začala hrát hudba. Hosti se postavili a já spolu s Liamem jsem prošla uličkou. Se Zaynem jsme si začali dívat do očí a nevnímali jsme okolí.,, Ano " řekl Zayn
,, Ano" řekla jsem.
,, Můžete políbit nevěstu. " řekl kněz. Zayn se ke mně nahnul, přitáhl si mě k sobě za pás a políbil mě. Polibek jsem mu opětovala. Odtáhli jsme se od sebe.
,, Představují vám, Pána a Paní Malikovi" řekl kněz a svatebčané začali tleskat, když jsme procházeli uličkou.Po prvním manželským tanci a svatební hostině jsme jeli na svatební cestu na Maledivi.
ČTEŠ
Unesené mafií (One Direction FF)
FanfictionPět nejlepších kamarádek se rozhodne jít do jednoho nejznámějších klubu . Co když si je tam vyhlídne pět kluků , kteří vedou jednu největších mafií na světě . Co když je unesou ? Co se s nimy stane ? Zamilují se ? Co když jim s kříží cestu jiná mafi...