.10."Demek benim minik Jenduikem bir adamı yumruklamış ha!"

1.8K 212 123
                                    


Ve ya boşversenize ikisinin de canı cehenneme! Bay Min'in yakasını kavrarken onu kendime çektim.

"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?!"

Bay Min'in gözleri büyürken diğerlerinin şaşkın bakışları üzerimizdeydi, ha bu her zaman alışık olduğumuz bir şeydi.

"Ben sizin için endişeden öleyim siz sadece benim üstümde ki kıyafete dikkat edin!"

Bay Min dişlerini göstererek gülümserken sinirli ifademi bozmadım, tatlı olmaya çalışarak sinirimi indirmeye çalışıyordu ama bunu başaramayacaktı.

"Jenduike sakin ol!"

Tek kaşımı kaldırdım, sakin mi olayım!

"Uyandığımda tamamen bilmediğim bir yerdeydim! SEULGI BENI BULMASAYDI BAŞİMA NE GELİRDİ BİLMİYORDUM VE SEN BANA GELMİŞ-"

Başımda hissettiğim eller ile sustum.

"Ama geçti değil mi?"

Gözlerimi kırpıştırırken arkamı döndüğümde karşında tamamen tanımadığım ama feci halde karizma ve yakışıklı olan bir adamı gördüm. Bay Min'in yakasını bırakırken ona doğru döndüm.

"Senin gibi güzel bir kız sinirlenmemeli"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Senin gibi güzel bir kız sinirlenmemeli"

Yutkundum, sonuna kadar katılıyordum ama başımda Bay Min oldukça sinir hastası bile olabilirdim.
Elini saçlarıma doğru götürdü ve geriye doğru atarken ben onun etkisindeydim. Dudaklarım aralanırken ona resmen gözlerimden kalp çıkarak bakıyordum. Elbisemin arka yakasından tutulup sertçe çekilmem ile ondaki bakışlarım dağıldı.

"Yavaş gel istersen Jabeum"

Bay Min'in sesi ile kaşlarımı çattım.

"Sen de yavaş ol istersen Yoongi, bir kadın böy-"

"Bir kadın'a nasıl davranılacağını senden öğrenmiyeceğim"

Bay Min'in ani atağı ile kaşlarımı çattım, yüzüne baktığım da hiç görmediğim o ifadeyi gördüm. Burnundan soluyordu, onu bir kişi bu kadar sinirlendirdiyse benim de o kişiye karşı önlem almam gerekiyordu.

"Bunu tartışmayalım istersen Yoongi"

Jabeum denilen o çocuğun alayla konuşması hiç hoşuma gitmemişti. Tamam yakışıklı olabilirdi ama Bay Min'i sinirlendiriyorsa beni de sinirlendirmiş demekti. Bay Min onda doğru bir atak yaptığı zaman elini tuttum. Yüz ifadesine baktığımda yumuşadığını gördüğümde onu kendime doğru çektim. Jabeum gözlerini kırpıştırırken Kraliçe'nin kıkırdamasını duydum.

"Tamam beyler bu kadar eğlence yeter Jabeum sen ne için geldin?"

Jabeum ona doğru dönerken eğildi ve konuştu.

Yoongi, Cat and Jennie'1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin