Vasember szemszöge
Remek,végre végett vethetünk ,a hydrának és megmenthetjük a Földet újra.A titkos laborban éppen egy hatalmas fegyverbe, egy ágyúba önttük a flurimucilt.Ezt a csodálatos fegyvert elneveztük hydra irtónak.
A fegyverhez kábelel hozzá kötött panelhez léptem.Amerika kapitány közben a másiknál éppen egy hydra bázist állitótt be célnak.Ebben a pillanatban villanást láttunk,ez nem lehet.Ezek Ábelék a Flurimucil Védelmezők.Mesélő szemszöge
-Ne ne tegyétek!-kiabáltt Ábel
-Késő-mondta Vasember és megnyomtta a kilövés gombot.
A flurimucil eltalálta a hydra bázist.
-Elpusztult-mondta Ábel-a világ így fog elpusztulní.
-Ez hülyeség mert....-kezdte Fekete özvegy.
Hirtelen megremeget a Föld.
-Vasember,a Föld magja -mondta amerika kapitány-instabil!
-Minden elfog pusztulni-mondta sólyomszem.
Ábel elgondolkozott,nagyon nyúgott volt akkor is ha éppen megsemisűl
egy egész bolygót.
-Megvan!-kiáltott fel Ábel-Együtt kell használnunk erőnket.
Oké Ábel de ha megkell halnunk-mondta Szalacsi-Hogy mindanyian jó munkás emberek voltatok.
-A flurimucil legyen veletek-mondta Jani
-És veled is-mondta Polgár Jenő Ábelnek
-Hát akko kezdjük-mondta Ábel
-Pooooooolgár Jennnő hivatal
-Hát az ellen nem véd,Zoxigént a vízből vonjuk ki
-Szőkecigány VaúúVaaaa
-De miért?????De miért????
Ebben a percben minden és mindenki megfagyott Ábelék körül.A hydra irtó ágyúból kiszivárgott egy folyadék,A Flurimucil!A flurimucil becsomagolta magát egy üvegbe és Ábel kezébe szállt."Ábel hallasz engem?"
"Igen ,ki vagy te?"
"Én vagyok a flurimucil és te vagy a kiválasztott ,aki minket meg fog védeni"
"Titeket?"
"Nem csak én vagyok az egyetlen flurimucil többen vagyunk,talán nem annyian mint a te világodban."
"Mi lesz a bosszúállokkal?"
"Bennük meghagytam az összes emléket tanulságnak de,a többi ember nem fog a föld rengésekre emlékezni"
"Értem"
"Ábel a kiválasztott,térj vissza velem a hajóra a csapatoddal és ne félj sose mert veletek van a flurimucil"Ezzel Ábel és a csapata egy villanással vissza tértek a hajóra.
-Ez zaz megcsináltuk-kiáltott fel örömében Jani és Szalacsi egyszere.
-Igenpoppollgár je nő-mondta Polgár Jenő.
-Igen ,de ez koránt sem az utólsó küldetésünk-mondta Ábel
-Igen Ábel így igaz -mondta Ábelnek a csillaghajó számítógépe-Gyere a centrumba, beszélnem kell veled négy szem közt.
-De neked nincsen is szemed!
-Az egész hajó szemem-mondta a gép
-Ezt nem értem-mondta Szalacsi
-Mindegy,Ábel gyere
Ezzel Ábel elindult a teleportáló helységből a centrum felé,ahol a holgrafikus Föld gömböt és az irányitó paneleket látta.Ekkor megszolatt a számítógép.....Hamarosan megjelenik ennek a történetnek az útólsó fejezete!
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta,szavazott rá
és kommentelt!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The age of Àbel
Hayran KurguA Boszúállok megtalálják a radioaktiv fluimucilt a hydránál.Ezzel elindulnak a Fluimucil Szent Védelmezői ,hogy vissza szerezék kedvenc és egyben szent köhögés elleni gyógyszerüket. A fluimucil csapat tagjai:Fluimucil Ábel,Szalacsi Sándor és Jani a...