"ליאם תשחרר אותי עכשיו" ניסיתי לדחוף אותו ממני, והוא בתגובה רק חיזק את אחיזתו בי.
"את עדיין לא מבינה כמה אני אוהב אותך, כמה את חשובה לי וכמה פאקינג בא לי להרוג כל אחד שמתקרב אלייך, שמסתכל עליך.." הוא ליטף את לחיי הוורודות.
"לא עשיתי כלום, למדנו ביחד" ניסיתי להסביר והוא השתיק אותי עם נשיקה קטנה על שפתיי.
"את שלי ורק שלי" הוא אמר והתחיל לנשק כל נקודה בפניי, "זה שלי" הוא ירד אל ביטני ונישק אותה מספר פעמים, עד שירד למטה.
"וזה, זה מאוד שלי" הוא אמר בקול סקסי ורועם ונגע באיברי.התחלתי לירעוד בזרועותיו.
"תעזוב אותי" לחשתי בפחד והוא התחיל ללטף את איברי הפועם.
"את עדיין רוצה שאני יעזוב אותך?" שאל והפיל אותי לספה השחורה.התיישבתי במהרה, להראות לו שהוא לא משפיע עליי בכלל. שזה שקר אמיתי.
"אלנה מתוקה שלי" ליאם התיישב לידי ולקח את פניי בידיו השריריות והחזקות.
"את רוצה אותי?" שאל ולקח כמה מהשיערות הפרועות שלי והכניס מאחורי אוזניי, "לא" שיקרתי שוב.
"את בטוחה?" שאל שוב והתחיל ללטף את צווארי בעדינות, מה שגרם לי לצמרמורת.
"אני חושב שכן" לחש לי.מתוך מחשבות עליו קפצתי עליו בנשיקה עמוקה ופראית והוא בתגובה אסף אותי לזרועותיו וחיבק אותי חזק.
שהפעם אני לא אברח."איפה הביישנית הקטנה שלי?" שאל בציניות וצחקתי בשובבות.
"שקט" אמרתי וירדתי ממנו.
"לאן את הולכת? לא התחלנו אפילו" הוא החזיר אותי מעליו והרים את שמלתי עד למתחת לחזה.
"תחתוני באקס באני לבנים איזה רומנטיות" צחק "שוש" צחקתי וחיבקתי את צווארו אליי בחוזקה.הוא הוריד את תחתוני במהירות וליטף את כל גופי בעדינות.
כאילו הייתי שבר כלי.
"כל כך התגעגעתי אליך" הוא הסתכל על שפתיי, "אז אל תעצור"."דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה."
_____________________
סיפור חדש.. מקווה שנשארו לי קוראות בכלל😂😘
הפרקים הבאים יהיו גם קצרים ובהמשך אני יאריך יותר.
מקווה שתתאהבו בו😍
איך ההתחלה בינתיים?🤔
**בסיפור הולך להיות קצת סצנות "אהבה"מה דעתכם?❤
YOU ARE READING
PASSION (מוקפא)
Romanceאחרי שאלנה, עזבה את העיירה שבה גרה, היא עוברת לעיר הגדולה. היא פוגשת את ליאם, איש עסקים גדול ובעל כוח ועסקים מפוקפקים, בחור כריזמטי ושובר לבבות ידוע. היא מלמדת אותו מהי אהבה? היא מוכיחה לו שהאהבה קיימת. ״האהבה היא עשן העשוי מאדים של אנחות. כאשר...