למה לעזעזל אני מרגישה לא משהו בגלל שהוא אמר לי 'ביי לתמיד' בערך?
ולמה זה בכלל מעניין אותי כל כך.
ולמה הוא התכוון ש'דרכינו נפרדו"? איזה משפט מעצבן. ולא הכרחי. בשיט.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אני ודניאל גרות בדירת 2 חדרים, רגילה ופשוטה. אני לא חושבת שאנחנו צריכות יותר מיזה. הדירה יחסית נראת סבבה.
אני לא פסיכית ניקיון אבל גם לא מלכת הבלאגניסטיות.התקלחתי ולבשתי את פיג'מת האוברול הלבנה שלי של כבשה. אני הבן אדם הכי ילדותי שיש. קניתי עוד פיג'מות כאלה כמו ברווז צהוב וכלב, הן גם היו זולות ויפות.
השעה הייתה כבר 4 לפנות בוקר ואני כבר בסרט המלאנטלפים שלי, העיניים שלי כבר נעצמו מעצמן וזה היה הסימן שלי להירדם.~ליאם~
"תקשיב לי טוב חתיכת דפקט אם אני לא מקבל את המסמכים המזויינים האלה עוד עשר דקות אתה תפוטר" אני מנתק את הטלפון בעצבים. מה בעיה בלמצוא כמה דברים?!
לא למדת בשביל זה?
ישבתי במשרדי, עמוס בדפים עד הגג.
ניירות היו פזורים על הריצפה ועל השולחן ואני נשכבתי על הספה השחורה שלי ועברתי על עוד כמה דפים.
אפילו שזה מוציא אותי מדעתי, חייב לעבוד."היי מאמי" שמעתי את קולה של אליסון מאחורי ונשארי לשכב על הספה. לי ולאליסון יש מערכת יחסים של יזיזות שמבוססת רק על סקס.
בשבועיים האחרונים היא התחילה לבוא אליי בלי להודיע וזה מה שהרגיז אותי לגמרי.
חתיכת זונה דפוקה. כל פעם היא מזיינת אותי ואני בחזרה ולא מספיק לה.
היא רצתה לפתח איתי מערכת יחסים רצינית, ואני לא ממש בקטע. לא מתאים לי. ואם כבר בחיים אני לא יהיה עם מפגרת כמוה. המוח שלה זה כמו מוח של עכבר, אין בו כלום חוץ מכמה דברים מלוכלכים.
ואם היא כבר פה ננצל את זה.
היא לבשה שמלה אדומה וצמודה שלא השאירה מקום לדמיון, היא הסתובבה מולי וכל פעם השמלה שלה עלתה עוד קצת עד שהתחת העגול והענקי שלה בלט.
משכתי את ידיי לאגנה וקירבתי אותה שתשב עליי, מפה לשם היא כבר רכבה על הזין שלי כמו משוגעת."לאם לאם" התעוררתי מצעקותיה הצווחניות והקטנות של אמילי, אחותי. היא הסתובבה במעגלים במהירות בכל המשרד שלי ואז רצה לחבק אותי. איך יש לה את כל הכוחות האלה? תמיד אני שואל את עצמי את זה.
"איך היה בגן?" שאלתי אותה והיא סיפרה לי על החברות שלה ועל זה שהם היום אכלו ארטיקים טעימים ועוד דברים כיפים.
רשמתי אותה לגן פרטי, ביטחון וסדר מעל הכל.
"למה אתה על הריצפה?" היא שאלה והכניסה את האצבע שלה בפה והסתכלה עליי במבט שואל, ואז נזכרתי באליסון.
הרמתי את ראשי והתיישבתי. הוצאתי לה את היד מהפה שלה וסובבתי את הראש לצד וראיתי את אליסון שהייתה מרוחה על הריצפה כשהחולצה המכופתרת הלבנה שלי הייתה עליה.
אמילי שמה לב והסתכלה גם עליה ואז הסתובבה אליי, לא ידעתי מה להגיד לה.
ששודדים באו לפה ועילפו אותה? אפילו שאין מצב שזה היה קורה.
הרמתי את אמילי על גבי ויצאתי מהמשרד.
אין מצב שאני מעיף את אליסון כשאמילי נמצאת כאן. פאק, איזה חוסר אחריות מצידי.
השארתי את אמילי בסלון והבטחתי לה שאני יחזור מהר ויראה איתה סרט.
YOU ARE READING
PASSION (מוקפא)
Romanceאחרי שאלנה, עזבה את העיירה שבה גרה, היא עוברת לעיר הגדולה. היא פוגשת את ליאם, איש עסקים גדול ובעל כוח ועסקים מפוקפקים, בחור כריזמטי ושובר לבבות ידוע. היא מלמדת אותו מהי אהבה? היא מוכיחה לו שהאהבה קיימת. ״האהבה היא עשן העשוי מאדים של אנחות. כאשר...