Chapter 7

229 13 1
                                    

אלנה

"אלנה" ליאם התבונן עליי ביהירות וחייך אליי.
חבל שהמשקפי שמש שלו מסתירות את פניו היפות.
"היי" אמרתי קצת בביישנות והורדתי קצת את ראשי למטה כשהמגש על צידי.
"מי זה?" שאל והסתכל על רוי שישב והסתכל עליי מבולבל,"ידיד" אמרתי וחייכתי אליו "מה אתה עושה פה?" שאלתי והוא הוריד את משקפיו וכיוון את פרצופו אל כיווני.
"סתם עברתי פה" הוא אמר וקצת חשדתי, כי איך הוא יודע איפה אני עובדת? כאילו הוא עוקב אחריי או משהו... יצאתי מהמחשבות ששקעתי בהן והתרכזתי בליאם, שחייך אליי.
"אני חייב ללכת" אמר והלך חזרה לאוטו שלו.
אוקיי זה היה מוזר.
מחקתי את החיוך המטומטם והמרוגש שלי מהפרצוף והסתובבתי חזרה לרוי, שלקח לגימה ארוכה מהקפה שלו.
"מי הבחור?" שאל וסימן לי להתיישב מולו. הנחתי את המגש שלי על השולחן, והתחלתי לספר לו את כל מה שקרה.
מאיך שפגשתי את ליאם עד הפגישות והשיחות המוזרות שלי איתו.
"חתיכת סיפור" רוי צחקק ופה הסכמתי איתו על זה. המשכנו לפטפט כמה דקות עד שהלקוחות התחילו להגיע למסעדה, ורוי היה צריך ללכת לשיעור שהיה לו במכללה שבו הוא לומד.

תמיד קינאתי בו על זה שהיה לו את האמצעים ללכת ללמוד במכללה, על זה שהוא באמת מבין מהר את הכל, שיש לו משפחה טובה למי מה ששמעתי. אבל אף פעם לא נתנתי לזה להשפיע עליי. אני מאמינה שכל בן אדם יתקדם בחיים שלו בקצב שלו.

"אליי" שמעתי קול ילדותי וצפצפני, זיהיתי אותו וישר הסתובבתי וראיתי את לין, משתחררת מידה של אלכס ורצה לכיווני.
הנחתי את המגש שלי על השולחן הקרוב ביותר אליי ופתחתי את ידיי לרווחה כדי להרים את לין.
"תיראי מה אמא קנתה לי" אמרה והראתה לי את התיק האדום בצורת תות הקטן, שהחזיקה. החמאתי לה על התיק ואז אני ואלכס דיברנו קצת על העבודה במועדון.
אחרי כמה דקות של דיבורים ופטפוטים, הייתי חייבת לחזור לעבודה.
אלכס לקחה את לין לגן, ואני נשארתי לעבוד.

בסביבות חמש בצהריים יצאתי מהעבודה וחזרתי לבית. השתעממתי במשך שעתיים ואז הייתה לי משמרת במועדון אז התחלתי להתכונן ליציאה.
התקלחתי ולבשתי את בגדי העבודה השחורים שלי ויצאתי לכיוון תחנת האוטובוס.
כשהגעתי למועדון הלכתי לכיוון הבר והתחלתי לעבוד. אחרי הגשת מיליוני משקאות על גבי משקאות, ראיתי את ליאם.
הוא ישב בספות השחורות והמבריקות בצד, ולידו ישבו כמה גברים שנראו מאוד חסונים ושריריים לא יותר ממנו. לידו ישבו שתי בחורות ברונטיות בלבוש חושפני ועקבי מפלצת גבוהות. זיהיתי את אותן הבנות מרחוק, מלודי וקלי. הן "עובדות" בחדרים למעלה.
אחרי רבע שעה שמלודי נמרחה וחירמנה את ליאם, שעדיין לא שם לב אליי, הם הלכו ביחד לשירותים. ניחשתי שהם מזדיינים שם, כמו מה שקורה תמיד בדרך כלל במועדונים.

ניסיתי להוציא את ליאם מהראש שלי, הפסקתי לדמיין מה הולך ביניהם בשירותים וחזרתי לעבוד.
נקשתי בציפורניי על הבר וחיכיתי שהם יצאו מהשירותים. כבר רבע שעה שהם שם ואני מתחילה להתעצבן, ואני אפילו לא יודעת למה.
"הלכתי לשירותים חמש דקות אני חוזרת" אמרתי לזואי, אחת הנערות במשמרת שלי.
היא הנהנה אליי והמשיכה להגיד משקאות לאנשים.
הלכתי לאט ובשקט לכיוון השירותים, כמו סטוקרית רצינית. הרגשתי מטומטמת לרגע. אין לי זכות לזה.
פתחתי את הדלת ונכנסתי אליה, לא לפני שנשמתי כמה שניות. הלכתי לכיוון הכיור, להעסיק את עצמי קצת שזה לא יראה "חשוד" ממה שזה נראה כבר.
"חזק יותר תמשיך אתה כל כך טוב" שמעתי אותה, את מלודי. היא גנחה וצעקה עד עמקי נשמתה כאילו לא היה אף אחד בשירותים ואף אחד לא שומע אותה, זה לא הפריע לה, זה אף פעם לא הציק לה.
סגרתי את הברז והסתכלתי לכיוון התא שבה הם היו, ואז חשבתי על זה שזה היה רעיון כל כך מטומטם . התחרטתי שבאתי אחריהם.
חזרתי חזרה לעמדה שלי, והפעם החלטתי ששום דבר לא יוציא אותי משלוותי.
שירתתי עוד אנשים ועוד לקוחות ועוד אנשים שתויים ושיכורים עד שבאמת היו נראים כמו זומבים.

השעה הייתה כבר שתיים בלילה ועדיין לא היה סימן לליאם ולמלודי. החלטתי לעזוב אותם לנפשם, זה לא ענייני אפילו שזה כן הציק לי בלב, קצת אבל עדיין.
"לאני" שמעתי קול מבוהל קורא לי בשם החיבה שלי ופתאום ראיתי את אלכס לידי, והיא מחזיקה בידה הקטנה של לין.
"שלום נסיכה" הרמתי את לין בין ידיי והתעלמתי מהמבט החסר הבעה של אלכס. הבנתי לבד שהבייביסיטרית של לין הבריזה לה, ובגלל זה היא נאלצה להביא אותה לפה.
"הלכתי להתארגן לא היה לי זמן בבית ולא רציתי לאחר 2 דקות אני חוזרת" אלכס אמרה במהירות וישר רצה לחדר עובדים.
לין המשיכה לחבק אותי חזק חזק כמו תמיד ואז הורדתי אותה חזרה לרצפה.
"אמא אמרה שאני יכולה לבוא איתה לעבודה" היא אמרה בחיוך רחב, חושף שיניים. לין תמיד אוהבת לבוא לפה אפילו שהמקום הזה לא מתאים כל כך לילדות קטנות ותמימות כמוה. היא ילדת לילה כזאת.
היא התחילה לקפוץ בהתלהבות לאורך כל הבר ולהסתובב סביבי כשחילקתי משקאות.
"תפסיק להתרוצץ" אלכס נזפה בלין וקראה לה לבוא אליה.
אלכס הושיבה אותה על שרפרף שחור והביאה לה את הטלפון שלה כדי שתשחק ולא תעשה שטויות.

"היי מה קורה?" פתאום ליאם התיישב בכיסא ממולי, "עייפה" עניתי באמת. שפשפתי את עיניי שהתחילו להיעצם מעצמן כמו תמיד.
"את עד כדי כך צריכה כסף?"
"כן. לעומתך יש אנשים שצריכים כסף כדי לא לגור ברחוב" אמרתי בשקט ולקחתי את טיפות העיניים שלי מהמגירה הקטנה שלי בצד והתחלתי לטפטף על עיניי הדומעות כמה טיפות.
ליאם התעלם מהתשובה הגזעית והנכונה שלי וחזר לתחקר אותי.
"אז איך היה היום שלך?" שאלתי כדי להראות קצת עיניין, וגם כי באמת רציתי לדעת.
"רגיל את יודעת.. כסף בחורות וסקס" השיב לי בצורה שבה הוא רגיל, לא ידעתי מה עוד להגיד לו אז פשוט הנהנתי אליו.
"לא חשבתי אחרת" עקצתי אותו וחייכתי.
הוא הזמין וודקה נקי והגשתי לו כמה כוסות
"אלי תיראי איזה חיות חמודות" לין הראתה לי את הסרטון המצויר שראתה ביוטיוב.

ליאם

"מי זאת?" שאלתי, כששמעתי קול צווחני של ילדה קטנה והסתכלתי לכיוונה של אלנה. אין מצב שיש לה בת. היא בעצמה בחורה צעירה.
"בת של חברה" ענתה בזמן שנישקה את ראשה של הילדה ואז המשיכה לנקות את הבר. לקחתי עוד כוס ענקית של וודקה מעורבבת ושתיתי את כל כולה.

אחרי רבע שעה שהסתכלתי על אלנה עובדת, מקס התיישב לידי והתחלנו לדבר על עסקים.
ברגע שהוא נכנס קלטתי את פרצופה הנגעל של אלנה, רואים שהיא לא סובלת אותו  ובעיניין הזה אני איתה. חתיכת סוטה מזדיין אם באמת היה קורה לה משהו באותו הלילה הייתי אני בעצמי מזיין אותו, רק במכות. בשנה וחצי שאני מכיר אותו אני יודע כמה הוא חתיכת מנוול שמתנהג מגעיל לבחורות ולאנשים בכללי.
"בוא נעלה למעלה" אמרתי כשרציתי כבר לדבר על העיניינים הרציניים יותר בלי שמישהו ישמע משהו מזה.
אלנה הסתכלה עליי במבט מוזר ודאגני כשאני ומקס התקדמנו למדרגות, חייכתי אליה שתירגע ושתחשוב שהכל בסדר.
אם כמה שהבחורה הזאת עקשנית התחלתי לחבב אותה.

~~~~~~~~~~~~~~~
פורים שמחחח לכולן!! 🎉💖

*פרק משעמם אבל בפרקים הבאים יהיה קצת יותר אקשן. חזרתי לעיניינים כמו שאומרים😅

PASSION (מוקפא)Where stories live. Discover now