Chapter 1

493 20 5
                                    

הוצאתי מהארון גי'נס שחור וגופייה שחורה.
התלבשתי, מרחתי אודם ורדרד עדין על שפתיי ומתחתי את שיערי לקוקו.
לקחתי את כל הצמידים שלי והשחלתי אותם לשתי ידיי.
נעלתי את נעלי הוואנס השחורות שלי,לקחתי את התיק השחור שלי ויצאתי לעבודה.
אני עובדת בערב כברמנית ומלצרית במועדון ובבר ובצהריים אני ממלצרת בבית קפה.
התקדמתי לתחנת האוטובוס בשכונה שלי ונסעתי לעבודה שלי במועדון .

"היי אלכסי" הלכתי לכיוון הארונית שלי בחדר העובדים, "היי שובבונת" אלכס החטיפה לי מכה בישבן וצחקתי.
אלכס היא גם עובדת בבר לצידי, ובמקרה הטוב היא גם חברה שלי. אנחנו לא מכירות יותר מידי שנים אבל בשבילי היא כמו אחות.
אי אפשר לתאר את כמות האהבה שלי אליה.
היא גדולה ממני בשלוש שנים כמעט והיא אמא חד -הורית לילדה קטנה וחמודה בשם לין.

עברה רק שעה מתחילת המשמרת שלי וכבר בא לי לישון, או למות.
בין לבין אני מפטפטת עם אלכס וקוראת רומנים, בינתיים הלילה עוד לא התחיל ככה שהמועדון לא עמוס כל כך ואין הרבה שבאים מוקדם.
"אני לא משלם לך משכורת שתכייפי פה" גרי הסתכל עליי מעבר לבר. גם כן הבוס העכבר הזה.
"סליחה" קמתי ישר מהרצפה ותוך כדי קיבלתי מכה כואבת בראש שלי מהבר. הרגשתי את כל חלקיקי המוח שלי זזים.
"לא סתם אני נותן לך הפסקות" הוא אומר בטון גבוה כמעט צועק ואני מסדרת את שיערי כאילו לא שומעת אותו.
"תעבדו" גרי הצביע עליי ועל אלכס ואז גלגלנו עיניים והתחלנו לצחקק, אחרי שהלך.

נישארו לי 'רק' עוד 7 שעות למשמרת.
יצאתי להפסקה שלי של החצי שעה.
קניתי לי חבילת שוקולד במכונת ממתקים וחטיפים ליד הקיוסק הצמוד למועדון.
התיישבתי בספסל הקבוע שלי והתחלתי לאכול בקולניות את קוביות השוקולד, התענגתי על כל ביס טעים שאכלתי.
השמיים היו אפלוליים, זה היה תחילת דצמבר.
אחרי עשרים דקות שבהן הייתי בטלפון, התחלתי להתקדם לכיוון המועדון. חסר לי שגרי יצעק עליי שוב...
הלכתי על הכביש הריק ופתאום שמעתי קולות רועמים שמתחזקים יותר ויותר.
העפתי מבט הצידה וראיתי גי'פ שחור מפלצתי שמתקדם לעברי תוך שניות ספורות.
התחלתי ללכת במהירות אל כיוון המועדון, והוא עבר ממש ליד ועצר בחנייה.
נכנסתי מהר מהכניסה השנייה לבר.
כאילו לא חסרות לי צרות עכשיו.

התקדמתי לשירותי עובדים וסידרתי את שיערי, ואז יצאתי חזרה לבר.
"תהני" אמרתי לאלכס וקרצתי לה.
עכשיו זה תורה לצאת להפסקה.
היא חייכה אליי, לקחה את חפיסת הסיגריות שלה מהמדף ויצאה.

"אני הלכתי לעשות כמה דברים, מקס פה" גרי אמר בדרכו החוצה.
הנהנתי לו וחזרתי לסדר את הכוסות.
אלכס חייכה אליי והנהנתי כתודה. אחרי כמעט שעה שאני עומדת על הרגליים ומתרוצצת בין כולם, התיישבתי שוב על הריצפה לדקה או שתיים כדי לעצום את עיניי.

אני עובדת מלא בשביל לחסוך כסף ללימודים באוניברסיטה, ובשביל לשלם את השכר דירה שלי ולהתקיים. אני כבר בת 20 ואני עדיין לא יודעת מה אני רוצה לילמוד.
אני מקווה שיצא לי לחשוב על זה עוד קצת.

PASSION (מוקפא)Where stories live. Discover now