ליאם
"סול אמרה שמגיעה היום בחורה חדשה" לוקה אמר וחיפש כמה מסמכים שהיו במשרד במועדון החדש שפתחנו.
יש לנו בינתיים חמישה עשר בנות, טוב בתור התחלה.
חשבנו להרחיב את העסקים שלנו אז פתחנו מועדון חשפנות שמציע גם פאב בנפרד.הגענו בבוקר למועדון כדי לסדר את הדברים האחרונים. הפתיחה עוד פחות משבוע.
העובדים עדיין משפצים ומסדרים הכל, הם לקראת סיום.
השתייה בפאב מסודרת לפי סדר והכל מוכן במועדון, עכשיו חיכינו לבחורה ה'חדשה'.
יותר חשפניות לראות, יותר טוב ויותר כסף.אני, לוקה וגי'מי חיכינו לעובדת החדשה שתבוא. סול, המנהלת ששכרנו בשביל שתנהל את המקום בזמן שלא ניהיה ותיהיה פה כמעט כל הזמן.
הדלת נפתחה וממנה נכנסה סול ואחריה, הבחורה שהכי לא ציפיתי ממנה שתבוא לפה.
הן נעמדו מולנו ואז סול התיישבה איתנו.
היא שוב פה. עומדת מולי, נראית חסרת אונים במצב שלה.
אני לא מאמין שהיא הייתה מהבחורות האלה.
משחקות את עצמן תמימות כדי שירחמו עליהן ויביאו להן טיפה של תשומת לב.
משחקת אותה בחורה טובה אבל, חשפנית? לא יכלה למצוא משהו טוב יותר?
דווקא למשרה הזאת? סעמק. אני לא מבין גם למה אני כועס על זה.
כשגי'מי, בעל חצי מהמועדון ביקש ממנה להתפשט היא היססה והייתה נראית קצת בהלם ממה שהוא אמר כאילו לא ידעה לאן היא נכנסה, ולאיזה משרה היא הולכת להיבחן.
היא הסתכלה עליי בעיניים התמימות שלה ולא ידעה מה לעשות.כולם הסתכלנו על אלנה ואני לא יכולתי שלא לעשות כלום אז קמתי מהמקום וניסיתי לדחוף את אלנה מישם, ללא הצלחה. היא פשוט נעמדה דום וחיכתה שיגידו לה משהו וידברו איתה.
היא החזיקה את היד שלי בעדינות ואני לא יכולתי להסתכל עליההיא המשיכה לדבר איתם ואני לא שמעתי מהשיחה הזאת כלום.
"מה?" היא לחצה חזק על שריריי היד שלי והסתכלה עליי.אלנה
הסתכלתי שוב על המודעה הזאת וצילמתי אותה.
עליתי לדירה ושלחתי הודעה לדניאל שהגעתי.
התקלחתי ולבשתי פיג'מה.
התיישבתי על המיטה ולקחתי את הטלפון והסתכלתי במודעה שוב.
הם לא התכוונו בדיוק לאיזו עבודה וזה מוזר.
העתקתי את המספר הראשון שהיה כתוב, והתקשרתי אליו.
הייתי בספק אם יענו לי בשעה כזאת.
ענו לי רק בצלצול השני. דיברתי עם מישהי, שלא הייתה לה סבלנות אליי בכלל. הדיבור שלה היה כל כך תקיף כזה כאילו בה לה לנתק לי בפנים, ואני דיברתי איתה בתמימות וברוגע 'כמו תמיד'.
היא אמרה לי לבוא מחר בשמונה בערב לראיון. רשמתי את הכתובת של המועדון כי הכתובת לא הייתה רשומה על המודעה שלהם.הכנתי לי ארוחת ערב וישבתי לראות סרט. יותר נכון לחפש סרט, עדיין לא מצאתי משהו מעניין. חיכיתי לאלכס ולדניאל שיחזרו מהעבודה.
כשהשעה הייתה 5 בבוקר הן חזרו.
ניקיתי קצת את הבית וסידרתי את הארונות.
"למה עזבת מוקדם?" אלכס שאלה ישר כשהיא ודניאל נכנסו.
דניאל כבר ידעה את הסיפור כי היא הייתה גם בבר איתי, ואלכס מילצרה בשולחנות.
הן התיישבו על הספה והבאתי לנו כוסות מים. סיפרתי להן את הסיפור על מה שקרה ועל מקס המסריח.
YOU ARE READING
PASSION (מוקפא)
Romanceאחרי שאלנה, עזבה את העיירה שבה גרה, היא עוברת לעיר הגדולה. היא פוגשת את ליאם, איש עסקים גדול ובעל כוח ועסקים מפוקפקים, בחור כריזמטי ושובר לבבות ידוע. היא מלמדת אותו מהי אהבה? היא מוכיחה לו שהאהבה קיימת. ״האהבה היא עשן העשוי מאדים של אנחות. כאשר...