5•aniden

951 54 72
                                    

Kafayı yiyebilirdim.Hilmicem saatlerdir ortada yoktu ve saat çok geçti.Onu kırdığımı biliyordum ama merak etmekten kendimi alıkoyamıyordum.

Saatlerdir odada gelir diye Hilmi'yi bekliyordum ama buraya uğrayan tek şey yalnızlık ve endişeydi.

Burada kalmaya daha fazla dayanamazdım.Peşinden gitmeli ve özür dilemeliydim.Gerçi o da suçluydu ama şu an konu bu değildi.

Hızla odadan çıkıp otelin her tarafını dolaşmaya başladım.Spor salonuna, havuz başına, lobiye baktım ama bulamamıştım.

Sinirle bara ilerlediğimde görmek istediğim en son şey elinde bardakla duran Hilmi'ydi.Sakin olmaya çalışarak yanına vardığımda beni fark etmemişti.

Sesimi yükselterek "Hilmi ne yapıyorsun burada?!" dedim.

Alayla güldü.Sesini değiştirerek "Sen kim oluyorsun da benim ne yaptığıma karışabiliyorsun?" dedi.Benim dediklerimi bana hatırlatıyordu.

"Baba otur konuşalım önce." Barmene işaret ettiğinde bana hiç bakmıyordu bile.Öyle ya da böyle dikkatini çekmem gerekiyordu.

Barmene "Aynısından." dediğinde yerimden kalktım ve yanına yaklaşmaya başladım.Konuşmalarından anladığım kadarıyla sarhoş değildi ama olmak üzereydi ve ne yaptığımı anlayabilecek kadar bilinçli değildi.

Dudaklarımı hafifçe kulağının altına değdirip "Konuşmamız gerek." diye fısıldadım.Onun ilgisini çekmek için yaptığım hareket beni de etkilemişti.Neden olduğunu sorgulamayı sonra yapacaktım.

Bayık bakan gözleri barın her köşesini taradıktan sonra beni bulduğunda yutkundu."Murat.." dedi sadece ve sustu.Kendini iyi hissetmediğini anlamıştım.

"Tamam söyleyeceklerini odada söylersin.Yukarı çıkalım, iyi görünmüyorsun." deyip kolunu omzuma attım ve ona destek oldum.Midesinin bulandığını tahmin ettiğimden hızlı yürütmemeye özen gösteriyordum.

Odaya girdiğimizde kendini direkt banyoya attı ve kusmaya başladı.Teni solgun bir renk almış, göz kapakları açık kalmakta zorlanıyordu.Yanına gidip peçete uzattım.

"Git, bu iğrenç halimle görme beni." dediğinde gözlerimi devirdim.

"Tabiki de gitmeyeceğim, iyi değilsin.Bırak da yardım edeyim." dedim ama öksürmekten beni duymamış olması yüksek ihtimaldi.Ağzını yıkayıp yatağa doğru ilerlediğinde ben de Hilmi'nin peşinden gittim.

Yanına oturarak "Şimdi şöyle, ne diyecektin?" dedim.Bakışlarına anlamlandıramadığım bir şey hakimdi.

"Hiç mi değerim yok sende?" Bakışlarını yere odaklamıştı.

"Ne?"

Derin bir nefes alarak sorusunu tekrarladığında sözümü bu kadar ciddiye alması beni şaşırtmıştı."Değerlisin Hilmi.Böyle düşünmene sebep olduysam özür dilerim.İleri gittim ama hiç biri gerçek değildi."

Kırgın bir gülümseme yerleşti yüzüne."Ben seni o kadar kırdığı için uzak durmasını söylemiştim."

"Biliyorum.." diye mırıldandım."Ama ben kadınlara karşı olan davranışlarda fazla duyarlıyım.Birden sen öyle deyince biraz kızdım fakat haklıydın.Beni korumaya çalıştın.Yine de orada gitmen çok alakasızdı."

Ses tonunu biraz yükseltip "Ne yapsaydım? Bana karşı o kızı korudun, seni aldattığını bile bile." dedi.

Onun bağırması benim de yükselmeme sebep olmuştu."Niye anlamıyorsun? Ne yapmış olursa olsun bir yabancı gibi geçemem yanından.Tamam bir yanlış yaptı ama o yanlışı tüm doğruları götürmez."

Karşılıklı konuşmamız tartışmaya doğru yol almıştı.Oturduğumuz yataktan kalkıp ayağa dikilmiştik ve karşı karşıya duruyorduk.

Uzunca bir süre sinirli gözlerle birbirimize baktık.Hilmi dengesini kurmakta zorlandığında belinden yakaladım ve kendime dogru çektim.Aramızdaki açıklık normalden fazla kapandığında ne o bunun nedenini anlayabilecek kadar ayıktı ne de ben durdurabilecek kadar düşünceli.

Yüzüyle aramda birkaç santim kalmışken ne yapmam gerektiğini düşündüm.Nasılsa hatırlamayacaktı diye düşünerek olacaklara izin verdim.

Soğuk dudakları dudaklarıma değdiğinde garip hissediyordum.Her şey aklımdan uçup gitmişti.

Sorsalar nasıl hissettiğimi; açıklayamazdım.Nefesi nefesime karışırken, dudakları dudaklarımdayken ellerim buz kesmişti ama içimin alev alev yandığını hissediyordum.Kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyordu.

Zaman, bir süre benim için durdu.

Selam! Yeni bölüm getirdim.Hilmi story atabiliyormuş jwnxjw ard arda 2 story attı ayrıca Murat'ın ingilizcesine bayılan bir ben değilimdir herhalde.Neyse konudan biraz saptım iyi okumalar.Saat 03.54 ama sabah uyandığınızda okursunuz artık.

Umarım bölümü beğenirsiniz.❤

hata sanılan | hilmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin