1.bölüm/Chapter 1 / Kill of the Night

37 5 2
                                    

(İyi günler arkadaşlar. Bu benim yeni hikayem ama tam başka bir türden. Bir anda değilde bir kaç günde aklıma geldi. Hatta 1 ay falandır böyle bir hikaye yazmak istiyorum ama yapamıyordum. Şimdi ise başladım. Umarım iyi alınır. Ana karakterimizin adı Aaliyah Bahat. Söylediğim gibi karakterler gerçek hayattan hiçkimseyi yansıtmıyor. Tamamen hayal ürünüdür. Aaliyah karakteri biraz değilde bayağı psikopat olduğu için hatta yüksek IQ'lü olduğu için hikayede gerçek hayatta olmasam da yazar tarafından hayatım anlatılıyor diyor. Bence harika karakter olacak. Diğer hikayelerimin aksine bu seferkinde karakter tanıtımı yapacağım. İyi okumalar)

1.bölüm:
Aaliyah'nın ağzından:

Psikopat. Bu kelime ne demek çoğu insan bilmez. Bilseler bile kendileri psikopat olmadığı için onların ne düşündüklerini anlayamazlar.
İnsan öldürmek: Ürkütücü değil mi? Bence değil. Hatta hiç değil. Hele yavaş yavaş öldürmek, en sevdiğim. Neyse bu tür şeylerden çok konuştum ama hiç adımı söylemedim. Ben Aaliyah. Aaliyah Bahat. Hayal ürünü bir karakter olduğumu eminim biliyorsunuzdur. Gerçek hayatta olmasam da yazar tarafından hayatım anlatılıyor. Kendim hakkında çok bilgi vermeyi sevmem. İnsanlar böyle yaparken çok büyük hata yapıyorlar. Ama size bir şey söyleyeceğim. Ben Fransa'da Paris'te yaşıyorum. Ve bugün büyük hata yaptım. Az kalsın polisler beni yakalayacaktı. İlk defadır böyle oluyor. Ama söz bir daha olmayacak. O yüzden şehirden nefret etmeye başladım. Ve bugün ülkeyi terk ediyorum. Yep yeni hiç gitmediğim bir yere Güney Kore'ye gidecem. Umarım oradakı insanlar iyidir. Neyse uçağıma bilet aldım. Ve artık yola koyulmak üzereyim. Bye sevgili okucular.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Şimdi ise 2.ana karakterimiz Antoine)

Antoine'ın ağzından:

Benim adım Antoine. Fransızım. Ama yıllardır. Güney Kore'de Seul'da polis olarak çalışıyorum. Güney Kore'yi gerçekten çok seviyorum. Burası sakin yer. Ama kendi ülkem bir kaç yıldır hiç sakin değil. Evet Paris'ten bahs ediyorum. Cinayeti işleyenin kim ya da kimler olduğu bilinmiyor. Hakkında hiç bir bilgi yok. Kadın mı erkek mi, hiç bir şey bilinmiyor. Fransa'ya gitmek istiyorum. Ama burdakı işimi ailemi yani annemi bırakıp gidemiyorum. Eminim ülkemdeki polisler onu yakın zamanda yakalarlar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Ve şimdi geçelim 3.ana karakterimize. Bu bir Koreli.
Ryu Tae Hyung. O da bir psikopat.)

Ryu Tae Hyung'un ağzından:

Ryu Tae Hyung. Benim adım böyle. İnsanlarla çok iyi davranırım. Çocuklardan hiç hoşlanmam. Çünkü sinir bozucular. Güney Kore'liyim. Zenginim. Bu yüzden istediğim zaman istediğim ülkeye gide bilirim. Ama burdakı hayatımdan memnunum. Polisler mi? Onlardan nefret ederim. Hem de hepsinden. Hep yanlış adamları yakalıyorlar. Oysaki cinayeti işleyen başka birisi. Çünkü benim yüzümden günahsız insanlar hapishanede. Vicdan azabı mı? Hayır çekmiyorum. Hem de hiç. Çünkü onların aileleri şimdi çok güzel durumdalar. Eminim anlamışsınızdır.

Bence bugünlük yeter. 2.bölümde görüşmek üzere.

Kill of the NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin