6.bölüm/Chapter 6

11 2 0
                                    

Ryu Tae Hyung'un ağzından:

Hayat çok gariptir. Çocukluğumdan beri Seul'da intikam peşindeyim. Ve yıllardır beklediğim şey artık oluyor. Bu gerçekten muhteşem bir şey. Koltuğa yaslanıp tabletten haberleri okuyordum. Çok sevinmiştim. Zengin olmak gerçekten de güzel bir şey. Antoine'a gönderdiğim mesaj onun kafasını karıştırmıştır. Acaba haberlere bakmışmıdır.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aaliyah'nın ağzından:

Antoine'la birlikte yukarı kattaki odaya kalktık. İkimiz de içeri geçtik.
"Burada bekle birazdan geliceğim." Antoine gitmek isterken buna izin vermedim. Elinden tutup gitmesini engelledim.
"Nereye gidiyorsun?"sordum.
Elime baktıktan sonra konuştu.
"Merak etme. Annemle bir şey konuşup geleceğim."dedi.
Elimi onun elinden çektim. Tam gidecekken bir anda bana döndü. Bana yaklaşıp alnımdan öptü.

"Artık korkmana gerek yok. Çünkü yanında ben varın. Ve senin yanında be olduğum sürece kimse sana asla bir şey yapamaz."diyerek odadan çıktı.
Oyununu kusursuz oynuyor. Henüz...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Antoine'ın ağzından:

Annemin yanına geldim. Oturma odasındaydı. Hemen karşısına oturdum. Boğazımı temizledikten sonra konuştum.
"Anne, seninle bir şey konuşmak istiyorum."
Annem kafasıyla buyur diye işarer etti.

"Anne, Aaliyah burda kalırsa sorun olur mu?"
"Onu gerçekten de seviyor musun?"
Annemin söylediğini düşünmeğe başladım. Onu sevmem için çok erkendi. Ama içimde ona karşı hisler vardı.
Anneme daha da yaklaştım.
"Anne, sana doğruyu söyleyeceğim. Ben aslında..."

Aaliyah'nın ağzından:

Antoine'ın ardınca bende aşağıya inmiştim. Oturma odasındaydılar. Antoine annesine burda kalmamla alaklı soru sordu. Annesi ise ona soruyla cevap verdi. Antoine duymak istediğim şeyleri söyleyecek. Ama buna izin vermem. Şimdi annesine neden burda olduğumu anlatıcak. Söylermiki acaba? Kendimle konuşmağı bıraktım. Sanırım onları dinlemem gerekiyor.
"Onunla bir kaç gün önce tanış oldum. O kız bir vakanın kurbanı ola bilir. Park Kim Chang ona kötü bir şey yapabilir."dedi Antoine.

"Ama, o lanet olası Park Kim Chang'dan yıllardır haber yok. Yoksa düşündüğüm şey mi?"
Celine telaşlanmış gibiydi. Korktuğu bir şey mi vardı? Bu aile bana garip gelmeye başlamıştı. Ama ben garip olan herşeyi severim.
Antoine iç çektikten sonra konuştu:"Bir kaç gün önce bana bir mektup geldi. Park Kim Chang geri döndüğü ile ilgili şeyler yazıyordu."

Bu zaman Celine'i dikkatle izlemeye başladım. Kadının gözleri faltaşı gibi açılmıştı çünkü. Telaşlı bir şekilde Antoine'la konuştu:"Antoine, gel burdan gidelim. Babanı kaybettikten sonra sana da bir şey olsun istemiyorum."
Antoine annesini sakinleştirmek için annesinin elinden sıkıca tutarak:"Anne, merak etme. Yıllar önce babamın yapmak istediği şeyi ben sonlandıracağım. Onu bulucağım."dedi Antoine.

Benimse artık kafam gerçekten karışmıştı. Antoine'ın babası ne yapmış acaba? Park Kim Chang'ın yanıma gönderdiği adam imkansız'ın Antoine'a süprizi olduğunu söylemişti. Demek bu süpriz mektupmuş. Galiba eskiden imkansız'la Antoine'ın babasının arasında olay yaşanmış. Ben yıllardır Park Kim Chang'ın yaptığı olayları öğreniyorum. Suçları nasıl işlediğini.... Bir yerde okuduğuma göre Park Kim Chang'ın bir aileyle sorunları yaşanmış. Sanırım o aile Antoine'ın ailesi.
"Aaliyah'nı polis merkezine götürürken çok garip oldum. Onu ordan çıkarmak istiyordum. Bir anda bana söylediğin geçmişi hatırladım. Geçmişte sana karşı kurulmuş tuzağı.... Sonra babamın seni kurtarmak için kendisini feda etmesi." Antoine biraz duraksadı. Gözünden bir damla yaş akınca elinin tersiyle sildi. Annesinin de ondan bir farkı yoktu. Celine'in de gözleri dolmuştu.
"Aaliyah'nın içinde kimlik olan çantasının bulunması.... Hepsi P.K.C'nin (Park Kim Chang'ın kısaltması) yaptığı şeylerle aynı."dedi Antoine.

Kill of the NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin