Znova jsem se dala do mého oblíbeného překládání. Tentokrát je to povídka "Nerd Alert" od autorky saintc
Tento příběh jsem nedávno dočetla a zdál se mi opravdu povedený a taky celkem naučný. No a není to nic jiného než gay povídka (boy x boy).
Jen ještě dodám, že s překladem mám občas menší trable a tak k určitým slovům vždy napíšu *hvězdičku a pod ni vždy danou věc vysvětlím... však uvidíte 😁
Nebudu to tedy déle okecávat a jdeme rovnou na to! ❤️
[TRAVIS]
„Travisi, mohl by jsi mi prosím říct, proč padla Aztécká říše?" zeptala se mě učitelka dějin. Hádám, že se už dopředu mračila skrz tlusté brýle.
„Hmmh?" zamumlal jsem a položil propisku se kterou jsem si hrál. Věnoval jsem nulovou pozornost všech těch pohledů, které na mně spočinuly. Celá tahle třída mi ve skutečnosti vyvrtávala obrovskou díru do mozku.
„Aztécká říše Travisi, víš o nich něco?" učitelka Smithová pokračovala a náramně si to užívala. Krátce jsem se na ni zamračil. Jak si zase mohla vybrat mě? To je to, co učitelé vždy dělají. Vyberou si někoho, kdo nemá o tom, co melou, ani páru. Podíval jsem se na ostatní spolužáky, nemohl jsem ji přece jen tak lehce dopřát to vítězství. Všichni se rychle otočili. Cítil jsem menší ušklíbnutí , které se mi dralo do úst. Nikdo se nechtěl přidat na špatnou stranu Travise Withama.
„Upřímně ne, nevím," prohlásil jsem a pohrával si s pramínky blond vlasů před očima. Nevím to. Tak mě třeba nakopni.
„To je vše, co jsem potřebovala slyšet," pronesla učitelka Smithová a překřížila si ruce na hrudi. Mírně se pousmála a poupravila brýle.
„Třído, strana 56, cvičení 3," pokračovala dál tím otravným hlasem. Zamračil jsem se na ni. To jsem se fakt z toho dostal tak lehce? Popravdě jí vůbec nevěřím, pravděpodobně je to převtělený ďábel. Nakonec jsem však nad tím pokrčil rameny. No co, to se ukáže později.
Hodina utíkala zvláště pomalu, nebo jsem to byl jen já? Nemohl jsem si pomoct, ale stále jsem přemýšlel, co se před chvílí stalo. Opravdu mi to nechá tak lehce projít? Přemýšlel jsem během hodiny. Hmm, co asi může být její nejhorší trest?
Možná dopis mým rodičům? Ten už byl...
Že bych byl po škole? To je možnost..
Zvonek na další hodinu zazvonil hned po tom. Zdráhavě jsem si sbalil učebnice do batohu. Vím, že se něco stane. Cítím to. Možná... možná když si pospíším, tak mi-
„Withame."
Čekal jsem to.
„Bude tě doučovat Alexandr," řekla učitelka Smithová, poupravila si brýle a věnovala mi přísný pohled. Fakt nevím, co proti mně má. Dobře, dobře. Hádky, pozdní úkoly a drzost, ale přesto všechno jsem jinak v pohodě.
ČTEŠ
Nerd Alert [BXB] - CZ překlad
Teen FictionAlexandr není jen tak ledajaký nerd. Řekne co chce, dělá co chce a pořádně kohokoliv setře když chce. To je to, co Travis, hráč fotbalu, kterého začne Alexander doučovat, na něm nesnáší nejvíc. Zmatené pocity, párty a měsíce doučování, to vše stači...