[TRAVIS]
„Tys-- COŽE?" vyštěkla Sam, přičemž i sáček od brambůrek přeletěl přes celý stůl na druhou stranu.
„Uklidni se!" řekl Jonah a oprašoval si brambůrky z jeho kraťoučkých vlasů.
„Slyšel jsi vůbec co řekla?!" sykla Sam a trošku snížila hlas, když poukázala prstem na Sky se zjevným vztekem v očích.
„No tak, vždyť jsem ho jen pozvala na tvou párty," povzdechla si Sky, a hlavu si podepřela rucema z frustrace. Stůl byl dnes obzvláště plný, některé židle byly dokonce přesunuty od jiných stolů.
„Slyšeli jste ji? Slyšeli jste ji do prdele?!" zavřískala Sam a její obličej se zbarvil do červena jako rajče. Začaly mě z ní bolet uši. Jak hlasitá sakra dokáže být?
„Je to jen párty," bránila se Sky a držela se v klidu.
„Party, u které jsem ještě ani nerozeslala pozvánky!" protestovala Sam a našpulila rty. Až na komentáře od Jonaha a Sky Sam všichni kompletně ignorovali.
Celá jídelna nám věnovala tázající pohledy. Dobře, tedy až na Alexe. Podíval jsem se na jeho stůl koutkem oka, a začal přemýšlet, proč jsem ho nezaregistroval už dříve. Četl knihu (klasika), jeho tmavě hnědé vlasy přepadávali přes jeho čelo. Usmál jsem se když odstrčil pár pramínků vlasů stranou... to bylo roztomilé..? Ten kluk, kterého jsme s ním potkali v obchoďáku, zase seděl vedle něj a zběsile psal něco do sešitu. Že by úkol na poslední chvíli?
„Kámo, vzbuď se," uslyšel jsem Jaspera přičemž někdo se mnou prudce zatřepal.
„Hej hej, jsem vzhůru fajn?!" zaprotestoval jsem a odstrčil jeho ruku pryč.
„Ještě před minutou jsi nebyl" zaprotestoval Jonah přičemž mi věnoval podezřívavý pohled. Mávl jsem nad ním rukou a vzal si pár brambůrek ze sáčku. Podezřívavé je už jen to, že mě Alex dokáže rozveselit a pousmát se. Tohle vědět nemusí.
„Každopádně-- Travisi, řekni Sky, že to není fér!" zapištěla Sam a já se na ni podíval. Proč mě do toho sakra zatahuje?
„Sam, přenes se přes to. Budu ho od tebe držet dál" řekla nakonec Sky a protočila oči. Nemohl jsem nesouhlasit. Sam se chovala jak děcko.
„Souhlasím se Sky," řekl jsem což zapříčinilo, že Sam si uraženě odfrkla.
"Fajn! Hlavně ho drž ode mě drž stranou!" sykl Sam a vytáhla mobil - typické.
☼☼☼
Zbytek dne šel rychle i když hodiny byly naprosto nudné. Polovinu času jsem přemýšlel nad tím, proč nemám žádnou hodinu s Alexem? Tím myslím, Sky s ním má přece literaturu a umění.
ČTEŠ
Nerd Alert [BXB] - CZ překlad
Teen FictionAlexandr není jen tak ledajaký nerd. Řekne co chce, dělá co chce a pořádně kohokoliv setře když chce. To je to, co Travis, hráč fotbalu, kterého začne Alexander doučovat, na něm nesnáší nejvíc. Zmatené pocity, párty a měsíce doučování, to vše stači...