Kapitola 3

343 26 6
                                    

[ALEXANDR]

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

[ALEXANDR]

Zmateně jsem se zastavil a vykulil oči nad tím, co se přede mnou odehrávalo. Hlouček lidí se shromažďoval u mé skříňky. Pocítil jsem menší rozhořčení, co po mně chtějí? Povzdychl jsem si a snažil se protlačit k mé skříňce.

"Tohle nemáš za potřebí," uslyšel jsem Travisův hlas. Netrvalo dlouho a spatřil jsem ho. Čelil dvěma tupcům, u kterých nebylo ani potřeba si zapamatovat jméno. (Proč se učit jejich jména, když jim můžete nějaké přidělit? Navíc je skvěle vystihne.)

Sledoval jsem, jak ho jeden z nich  bodl do hrudi prstem. Druhý se jen snažil vypadat 'hrozivě'. Moji pozornost zaujal pytel s odpadem, který teď protržený ležel na zemi. Travis a jeden z těch tupců se teď ocitli v katastrofální verbální hádce. Zajímavé, vzhledem k tomu, že nemají moc slov, které by mohli využít.

"Jsi fakt kretén!"

"A ty teplouš!"

Ušklíbl jsem se nad těmi zajímavými slovy. Nakonec jsem ale zvedl dlaně k ústům, když mi došlo, že co je moc, to je moc.

„Ehm..." pročistil jsem si hrdlo, což  přivedlo pozornost ke mně. Všichni se na mě zmateně  podívali a pak zavládl šepot.

„Aaa, tak teploušek nám konečně dorazil," řekl velký tupec a prošel kolem Travise. Začal tleskat a spolu s ním, se ke mně začal blížit i dav, spíše než respekt z něj ale vyzařoval strach. Smutné.

"*Co si pamatuju, tak cigareta nemá nohy a taky se koukám, že nejsme v Britské internátní škole," řekl jsem klidně. Díval jsem se, jak se jeho obličej změnil ve směsici zmatku. Musel jsem pozastavit ten na povrch se rvoucí úšklebek. Nestojí mi za to, ještě víc nasrat tohohle buvola (Hmm nová přezdívka :)

*pozn. překl. : Pokud si pamatujete, tak v prologu se Alexandr ptal Travise, co myslí slovem 'teplouš'. Tak připomínám, že v originále je to slovo 'FAG' což opravdu znamená v angličtině konec cigarety a tak.. :D

„Nezkoušej to na mě s těma chytrýma řečičkama!" odfrkl buvol a uchopil  mě pevně za rameno. Cukl jsem sebou ale i tak jsem se mu stále díval do očí, tomu tmavovlasému buvolovi. Ne, nedovolím ti, aby jsi z tohoto měl nějaké potěšení.

„Na tebe to s chytrýma řečičkama nemá ani cenu zkoušet, protože by to tvůj mozek stejně nepobral," řekl jsem frustrovaně, a odstrčil jeho ruku z mého ramene. Ani jsem moc nezaregistroval tiché chichotání, které se linulo z davu, dokud se buvol neotočil a neutišil je svým ‚hrozivým' zamračením.

„Za to zaplatíš," zavrčel a obešel mě (jejda, proč je tak naštvaný?). Protočil jsem oči a protlačil se ke skříňce. Odfrkl jsem si nad malou hromádkou odpadků, které se vyvalily se skříňky. Pro mě je tohle ještě horší, než mít celou hromadu odpadků před skříní.

Nerd Alert [BXB] - CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat