Kapitola 2

379 24 2
                                    

[TRAVIS]

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


[TRAVIS]

„Chytejte!" Sam zakřičela z druhého konce uličky když sáček s bramborovými chipsy vzlétl do vzduchu.

„Hej!" zvolal jsem a chytl je v reflexu. Sam jen vyplázla jazyk a zamířila do další uličky.

„To je magor," křikl Jonah a já jen souhlasně přikývl mezitím, co jsem chytil další balíček chipsů a dal je do košíku. Obchoďák byl dnes trošku hlučný, klasika u konce týdne.

„Ještě by jsme mohli vzít nějaké Monster chipsy a Dr. Peppers," navrhla Sam a kolem nás jen prosvištěl její černý cop.

„Myslel jsem, že se sem jdeme jen popovídat!" zastěžoval si Jonah a pozvedl protestansky ruce do vzduchu, ale Sam už byla v další uličce.

„Sakra, kde jsou Jasper, Sky a Tony když je člověk potřebuje?" povzdychl si Jonah a rozjel se s košíkem.

„Někde ve Walmartu," povzychl jsem si taky a zastavil u poličky, kde jsem vzal nějaké balení tic-tacu.

„Co to děláš?" zeptal se Jonah vytočeně.

„Um.. nakupuji?" zamumlal jsem a pokrčil rameny když Jonah protočil očima. Vzal jsem několik balíčků tic-tacu a dva balíčky extra žvýkaček. Když jsem se však podíval znova do regálů, uviděl jsem známé hnízdečko tmavě hnědých vlasů.

„Travisi, kámo, vemzeš to nebo ne?" zeptal se Jonah a potřásl mi ramenem. Párkrát jsem zamrkal než jsem pronesl zmatené ‚huh?' Jonah protočil oči než mi sebral žvýkačky z ruky a podíval se taky přes za regály.

„Není to Alexandr?" zeptal se Jonah poněkud zaujatě.

„Hádám, že jo" odpověděl jsem, stále hledíc na hnědočervený rolák a tmavě hnědé vlasy, připomínající lví hřívu, které mu sahaly až po ramena když stál na špičkách aby dosáhl na nejhořejší poličku.

Po několika minutách, co jsem na něj bezcílně hleděl Jonah zatřásl silněji mým ramenem, abychom pokračovali.

„No taak, pojď! Musíme dohnat ostatní," protestoval a pomalu mě odstrkoval od regálu. Pomaloučku jsem už chtěl vyrazit, ale pak jsem nespatřil nějakého kluka, jak míří k Alexovi.¨

„Počkat!" zastavil jsem se a oddělal Jonahovu ruku z mého ramene. Uslyšel jsem ho za mnou zavrčet ale nijak jsem tomu nevěnoval pozornost. Stále jsem sledoval Alexandra přes regály. To co jsem pak uviděl, mi málem vyrazilo dech. Otočil se a pousmál se na toho neznámého kluka.

Alex se nikdy neusmívá, ne takto. Fajn, občas se ušklíbn a takové ty hrané neupřímné úsměvy se nepočítají.

Myslel jsem, že mi snad vypadnou *oči z důlků když TA OSOBA ho obejmula zezadu kolem ramen a Alex se jen radostně usmíval a koukal na arašídové máslo,kterého se konečně zmocnil.

Nerd Alert [BXB] - CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat