Kapitola 9

259 12 9
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


[TRAVIS] 

Zamával jsem kámošům z fotbalu na rozloučenou a zamířil ke školnímu parkovišti.

"Zapleť ho taky do té hry, kterou s tebou hraje. Ale nedovol, aby tě začal podezírat."

Odfrkl jsem si nad vzpomínkou plánu, který mi Sam poradila. Očekávala, že nějak okouzlím člověka, který se na mě celý včerejšek i dnešek ani nekoukl. Musel jsem se kousnout do rtu, když jsem nad tím vším přemýšlel. Chce, abych ho nějakým způsobem donutil se do mě zamilovat. Mám ale takový nepříjemný pocitek, že to je spíš opačně. Ach jo. 

"Travisi! No konečně!" uslyšel jsem za zády a otočil se. Sky nervózně přešlapovala u svého červeného Fordu. 

Sky mě má dnes vyzvednout. S klukama jsme si naplánovali scuka na místě, které je blízko Skyina domku. Ten byl ale dost daleko od mého, takže jsme se domluvili, že mě zaveze k ní a počkám tam, aby pro mě kluci nemuseli chodit tak daleko. 

"Ahoj," křikl jsem na ni přes půl parkoviště a vydal se k ní. 

"Co tě tak zdrželo, prosím tě? Divím se, že z nás s Alexem nejsou už kostry," divila se Sky a protočila oči, když mi otevírala dveře na místo spolujezdce.

Alex? Projelo mi hlavou a nadzvedl jsem obočí.

„To tam hodláš postávat celý den?" ozvalo se z auta. Když jsem se kouknul blíž, spatřil jsem Alexe, jak si posedává na zadním sedadle a v ruce (jak nečekané) svírá knížku. Zakroutil jsem hlavou a naskočil do auta.

Během cesty nikdo ani nemukl... dokud ovšem Alex nezapnul rádio na stanici, kde zrovna hráli Adama Lamberta 'Your Entertainment'. Znova jsem zakroutil hlavou a pousmál se.

"Jsme tu," zvolala Sky a zastavila na příjezdové cestě. Její dům vypadal obyčejně. Dvoupodlažní, bílý, velice podobný ostatním v sousedství.

Vyskočili jsme z auta a zamířili do domu. Byl přesně jako Sky – normální zvenku ale ne až tak normální uvnitř. Alex vešel do obýváku, kde se kochal malými soškami a reliéfy zavěšenými na zdech a položených na stolech.

„Můj taťka je sběratel," podotkla Sky a pokrčila rameny když jsem zrovna v rukou dřímal středověce vypadající záclony.

„Má skvělý vkus. Není tohle panenka Akuaba z Ghany?" zeptal se Alex přičemž si dřepl, aby získal lepší pohled na ošklivě vypadající figurku bez nohou.

„Jop, je jich tu dost po celém domě. Mají přinášet blahobyt a úrodnost..." odpověděla Sky a přidřepla si k Alexovi. 

Otočil jsem se k nim zády, tak trošku rozhozen jejich blízkostí. Má ho snad Sky ráda tak, jak si myslím? Nějak mě tahle myšlenka přiváděla k šílenství.

Nerd Alert [BXB] - CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat