Kapitola 6

312 16 9
                                    

[TRAVIS]

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


[TRAVIS]

„Jdi do prdele!" zařvala nějaká druhačka a snažila se vší silou dostat z bazénu. Neoblíbený prvák, který ji tam hodil, se teď mohl počůrat smíchy.

„Pivo?" zeptala se Sam a mávala přede mnou do půlky plným krýglem. Zamračil jsem se a odstrčil ho stranou. Samina párty byla stejná jako vždy - dokonalá. Její rodiče se skoro ani neobjevili, její kapesné bylo tak obrovské, že jste si mohli přát modré z nebe a dokonce pozvala všechny. No... alespoň ty, co byli podle ní normální.

„Vodní bombaaaa!" zařvala Tony a vrhla se do bazénu. Možná by jste si pomysleli, že v sedm hodin večer, by nikdo do bazénu neskákal. Heh, omyl.

„Zítra bude nachlazená," povzdechl si Jonah a protočil oči směrem k Tony, která na nás energeticky mávala.

„Má celý víkend na to, aby se zotavila," zareagovala Sam, a odkašlala si do ramene. Ignoroval jsem je, moje oči prozkoumávaly každičký kout. Hledaly někoho, kdo se tu měl objevit. Někoho určitého... že by byl vevnitř?

„Koho hledáš?" zeptala se Sam, přičemž zakopla a život ji zachránila moje paže. Začervenal jsem se, ale předstíral jsem kašel a ignoroval její otázku.

„Pokud je to Jasper, tak je v pokoji bráchy a dělá tam takové ty věci s jeho holkou.. chápem se, ne?" zakřenila se Sam a stiskla mi paži víc, když zavrávorala. Musel jsem se pousmát, při pohledu na ni. S alkoholem to fakt neumí.

Když jsem pohled stočil znova na všechny ty párty lidi, přemýšlel jsem, kde asi Sky s Alexem mohou být? Viděl jsem je jen na začátku, když Sam věnovala Alexovi takový pohled, jako by to byl reinkarnovaný ďábel. Alex napříč tomu vypadal znuděně,jako vždy, a Sky dělala co mohla, aby Alexe odtáhla od Sam.

Povzdechl jsem si, když jsem ucítil Saminu tíhu na mém těle.

„Převezmu ji," řekl Denis a pečovatelsky oddělal Saminu ruku z mého ramene a vzal ji do náručí.

„Jestli se jí něco stane, tak se nedožiješ zítřka!" zařval jsem za ním, když s ní odcházel z mého dohledu. Otočil se a hodil na mě úšklebek, pak se obrátil a snažil se protlačit tlupou lidí. Usmál jsem se a znova směřil pohled k bazénu. Denis byl Casyin občas přítel a občas expřítel. Sam tím pádem nic nehrozí.


Došel jsem k rohu bazénu a posadil se. Ponořil jsem znuděně nohy do vody.

„Chyběls miii!" zapištěla Tony když se její hlava postupně vynořila z vody.

„Neměla by jsi nosit makeup, pokud pak zamíříš do vody," poznamenal jsem, když jsem si povšimnul, jak se jí řasenka roztekla pod očima a zanechala černý flek. Tony se pousmála a pokrčila rameny.

„Nemyslela jsem si, že skončím ve vodě," odpověděla Tony a zapřáhla se silou o okraj bazénu a vyšvihla nahoru vedle mě. O tom, že to nepředpokládala, měla pravdu. Na sobě měla jen sportovní podprsenku a kraťasy půjčené od Sam.

Nerd Alert [BXB] - CZ překladKde žijí příběhy. Začni objevovat