Trafik kazası...

367 37 7
                                    

Sakura annesi ile beraber arabaya bindi. Babası gelince de yola koyuldular.

Bir süre sonra araba ile uçuruma yakın bir yola gelmişlerdi. Ve yol çok dardı. Yavaş yavaş gitmelerine rağmen Sakura çok korkuyordu. Bu korkusu elinde olan kolye ile de fark ediliyordu. Kolyeyi sıkıyordu elleri ile. Arkadan yamuk yumuk gelen arabayı görünce korkuları daha da artmıştı Sakura'nın. İçinden devamlı dua ediyordu. Ve devamlı onu düşünüyordu. Sasuke'yi. Araba falsolarla Haruno ailesinin arabasına çarpmış ve araba aşağıya düşmüştü. Daha kimse ne olduğunun farkına varmadan araba alt üst olmuştu. Sakura arabanın dışına fırlamış ve bayılmıştı. Ailesi ise arabanın içinde sıkışmış büyük yaralar almıştı.

Bir zaman sonra arabadan yükselen duman yerini patlamaya değişmişti. Yoldan geçen bir araba uzun bir zaman sonra onları bu şekilde farketmiş ambulansı ve itfaiyeyi çağırmıştı.

Sakura hastaneye ulaştırıldığında hemen ameliyata almışlardı. Zavallı kızın beyin kanaması vardı ve bu öyle kolay yerde değildi. Ailesi ise olay yerinde vefat etmişti. Ve kızın bu olaydan haberi bile yoktu. Kaza haberini alan Tsunade teyzesi hastaneye gelmişti. Yanında jiraiya onu sakinleştirmeye çalışıyordu ancak hiçbir işe yaramıyordu.

Ameliyathaneden çıkarılan Sakura'yı gören Tsunade hemen onun yanına gitmiş durumunu öğrenmeye çalışıyordu. Kendisi de bir doktordu ancak hasta yakını olduğu için hiçbir şey yapamıyordu zavallı kadın.

Bu bölümü dramatik yapacağım demiştim ancak elimden gelen malesef bu. Umarım hoşunuza gitmiştir bölüm. Bu bölüm bir nevi geçiştirme bu arada.

KAYIP AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin